Gäst Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Kan nån ladda upp SA Cam Hack? Jag har letat som en dåre efter det på GTAGarage men inte hittat nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Själv fattar jag inte hur man gör med det men här har du1121837925_sacamhack1.1.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Den finns annars på gta gaming. Man aktiverar cam hack när man trycker på gånger vid numpadsen. Då står det typ enabled på skärmen i gta. Man kan också inaktivera camhack. På numpad 0 så får du något som heter "Mouse Modifier". Jag har inte listat ut vad det är än. På numpad 1 så får du "Free Look" Du står framåt med + knappen, bakåt med - (minus) knappen, uppåt med numpad 8, neråt med numpad 2 och åt sidorna med numpad 4 och 6. Detta går nog att ändra också. Med numpad 3 så får du "guages" (vet ej vad det är). Och med C så får du "Camera Physics". Jag har inte utforskat camhack så mycket, men detta kan kanske vara till någon hjälp? Allt detta som jag skrivit går också att ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Någon som vill ge mig en länk till camhack till MP ?.. vet att de finns, kom in på ett annat forum som hade en länk, men filen va borta, OCH JA jag har letat. Och om ni ska besvära er att säga att jag inte ska dra upp gamla trådar, skriv inte alls. tacksam för SVAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Fråga på det forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Fråga på det forumet? Orkade inte bli medlem bara för ett inlägg, när jag lika gärna kan skriva här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Du får antagligen bättre svar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Du får antagligen bättre svar där. Ja, tydligen. I detta forum verkar det ju bara folk som blir medlem bara för att hitta inlägg som dom kan klaga över, shit. Kan inte folk bara svar på frågan eller ge fan i att skriva?. Om ja hade velat bli medlem där, så hade jag väl blivit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Om vi nu är så idiotiska, Varför skriver du här? Att bli medlem tar en halv minut. Du har redan väntat över 15m har utan svar EDIT. Försök inte säga att jag har blivit medlem för att klaga på dina inlägg Redigerad 24 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Om vi nu är så idiotiska, Varför skriver du här? Att bli medlem tar en halv minut. Du har redan väntat över 15m har utan svar EDIT. Försök inte säga att jag har blivit medlem för att klaga på dina inlägg De här inlägget var det avgörade för mig att det bara verkar finnas sånna som klagar. Och jag visste väl inte då att jag skulle vänta så länge här. Och varför så säker på att jag får svar där inom 15 min?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Jag kan gissa på att det handlar om GTAF. 15min eller mindre får du svar på. Sen så är det mycket lättare att fråga i en tråd där det du söker redan tagits upp! Ska du lämna nu? k, thx bye Redigerad 24 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 De här inlägget var det avgörade för mig att det bara verkar finnas sånna som klagar. Och jag visste väl inte då att jag skulle vänta så länge här. Och varför så säker på att jag får svar där inom 15 min?. Eftersom folket på det andra forumet verkar kunna det där med camhack så är det ju bättre att fråga på det forumet eller hur? Vi här kanske inte vet något om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Eftersom folket på det andra forumet verkar kunna det där med camhack så är det ju bättre att fråga på det forumet eller hur? Vi här kanske inte vet något om det. Haha, men kan du läsa och förstå? eller är du helt slut i huvudet? jag orkar inte bli medlem på det forumet, utan jag skriver här, shit. Folk här ju mer dummare än va ja trott här, bäst att avsluta sitt medlemskap här. Idioter hela bunten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Haha, men kan du läsa och förstå? eller är du helt slut i huvudet? jag orkar inte bli medlem på det forumet, utan jag skriver här, shit. Folk här ju mer dummare än va ja trott här, bäst att avsluta sitt medlemskap här. Idioter hela bunten. För du bevisar ju ideligen din intelligens genom att fråga efter saker ingen här vet, och sedan anklagar medlemmarna för att regga sig med det enda syftet att klaga på dig? Att dessutom säga att "alla" är dumma i huvudet när du bara konverserat med en enda medlem som för övrigt inte alls kom med dumma förslag är ju bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 EDIT. Försök inte säga att jag har blivit medlem för att klaga på dina inlägg Man börjar ju undra ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Haha, men kan du läsa och förstå? eller är du helt slut i huvudet? jag orkar inte bli medlem på det forumet, utan jag skriver här, shit. Folk här ju mer dummare än va ja trott här, bäst att avsluta sitt medlemskap här. Idioter hela bunten. Om det inte passar så stick, jag tror inte att någon här kommer sakna dig direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) För du bevisar ju ideligen din intelligens genom att fråga efter saker ingen här vet, och sedan anklagar medlemmarna för att regga sig med det enda syftet att klaga på dig? Att dessutom säga att "alla" är dumma i huvudet när du bara konverserat med en enda medlem som för övrigt inte alls kom med dumma förslag är ju bara dumt. Vadå fråga något som ingen här vet?, hur kunde jag veta det?. Är inte ett forum till för att fråga saker på?. För jag har då inte hittat någon lista på alla medlemar vad dom vet och inte vet?. Jag har inte sagt att alla bara klagar på mig? Jag sa att dom flesta verkar bara bli medlem för att hitta inlägg att klaga på? vad finner du MIG i den meningen?. De var väl ändåså ett dumt förslag? De är väl inte så svårt att förstå att om jag ville bli medlem och fråga där, så hade jag väl gjort det. Alla inlägg som inte har ett SVAR på min fråga är värdelösa. Om det inte passar så stick, jag tror inte att någon här kommer sakna dig direkt. Vad är felet med att fråga en sak på ett forum? Ända jag begärde vad ett svar på min fråga?. Och desutom vill jag inte bli saknad av någon här. Misstag av mig, alla är inte idioter här. Redigerad 25 november, 2006 av Jaffao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vad är felet med att fråga en sak på ett forum? Ända jag begärde vad ett svar på min fråga?. Och desutom vill jag inte bli saknad av någon här. Misstag av mig, alla är inte idioter här. Inget fel med det, jag har aldrig sagt att det är fel att fråga något. Men att begära svar på en fråga är fel, speciellt eftersom att det verkar som att ingen på det här forumet har något svar på din fråga. Så sluta att tjata om ett svar på det här forumet, eftersom ingen kan svaret på din fråga. Regga dig sedan på det andra forumet och fråga där, du kommer säkert få ett svar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vadå fråga något som ingen här vet?, hur kunde jag veta det?. Är inte ett forum till för att fråga saker på?. För jag har då inte hittat någon lista på alla medlemar vad dom vet och inte vet?. Jag har inte sagt att alla bara klagar på mig? Jag sa att dom flesta verkar bara bli medlem för att hitta inlägg att klaga på? vad finner du MIG i den meningen?. De var väl ändåså ett dumt förslag? De är väl inte så svårt att förstå att om jag ville bli medlem och fråga där, så hade jag väl gjort det. Alla inlägg som inte har ett SVAR på min fråga är värdelösa. Vad är felet med att fråga en sak på ett forum? Ända jag begärde vad ett svar på min fråga?. Du får ju hemskt gärna fråga, såklart, det är det forum är till för. Men du säger att mycket folk reggar sig med det enda syftet att klaga på andra, vilket inte alls är sant. Nej, självklart finns ingen sån lista och det är ingen som påstått heller. Men när den enda person du dittills konverserat med inte visste ska du inte säga att alla är dumma. Det har du iofs tagit tillbaka, så det ska jag väl sluta tjata om. Men att begära svar på en fråga är fel, speciellt eftersom att det verkar som att ingen på det här forumet har något svar på din fråga. En bra sammanfattning. Vi vet inte, helt enkelt. Regga dig där och fråga, eller sök där först. Då får du svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Den finns annars på gta gaming. Man aktiverar cam hack när man trycker på gånger vid numpadsen. Då står det typ enabled på skärmen i gta. Man kan också inaktivera camhack. På numpad 0 så får du något som heter "Mouse Modifier". Jag har inte listat ut vad det är än. På numpad 1 så får du "Free Look" Du står framåt med + knappen, bakåt med - (minus) knappen, uppåt med numpad 8, neråt med numpad 2 och åt sidorna med numpad 4 och 6. Detta går nog att ändra också. Med numpad 3 så får du "guages" (vet ej vad det är). Och med C så får du "Camera Physics". Jag har inte utforskat camhack så mycket, men detta kan kanske vara till någon hjälp? Allt detta som jag skrivit går också att ändra. "NumPad 0" Mouse Modfire betyder väl att du kan ändra syn vinkel med musen hela tiden (i fordon)? "Camera Physics" ändrar om man vill att kameran ska skaka när du svänger hårt eller liknande. att inte kameran sitter sten hårt emot bilen. BTW: Cam hack är ju as bra för när man ska ta snygga bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts