Ceone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Håller med. Att du inte är ledsen, Moroni_Family är ju helt sjukt, hoppas du fattar det själv. De personerna som eldar ner ambassader och har sig representerar ju kanppast hela världens muslimer, fatta det någon gång! De danska personer som publicerade bilderna på mohammed representerar ju knappast hela västvärlden! Om muslimerna gör så mot oss så kan vi göra så mot dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Varför e jag sjuk. För att jag inte tycker som er. Varför ska så många på det här forumt ofta göra personliga påhopp bara för att någon annan inte håller med om nåt. Skulle du ha skrivit allt det här rasse snacket om din far eller mor var muslim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Varför e jag sjuk. För att jag inte tycker som er. Varför ska så många på det här forumt ofta göra personliga påhopp bara för att någon annan inte håller med om nåt. Du, som person, är verkligen inte sjuk. I alla fall inte vad jag vet, Men jag tyckte att det du tyckte var sjukt, då du verkar ha en vädligt stor brist på medkänsla och empati. Dessa muslimer hade antagligen inget som helst att göra med flaggeldningarna och ambassad-bränningarna. Så något personligt påhpp har jag faktiskt inte gjort mig skyldig till..... än Ceone: Men fatta då, muslimera gör inte så mot oss. De idioter som gör de här greejrna med flaggeldning och dylikt representerar inte hela världens muslimer, och de danska journalisterna representerar inte hela Norden. Detta fattar inte de tröga personerna som ´förstör ambassader, men alla muslimer tycker ju verkligen inte som dom.. Det kansek är typ 2% som håller med dom.. Borde vara mindre till och med Redigerad 4 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Skulle du ha skrivit allt det här rasse snacket om din far eller mor var muslim? Okej så nu e jag rasist också. Både sjuk och rasist. Det va väl trevligt. Och om min mamma eller pappa skulle vart muslimer skulle jag inte ändrat åsikter eftersom att jag e en egen personlighet som inte styrs av någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Du, som person, är verkligen inte sjuk. I alla fall inte vad jag vet, Men jag tyckte att det du tyckte var sjukt, då du verkar ha en vädligt stor brist på medkänsla och empati. Dessa muslimer hade antagligen inget som helst att göra med flaggeldningarna och ambassad-bränningarna. Så något personligt påhpp har jag faktiskt inte gjort mig skyldig till..... än Jag har aldrig sagt att dem människorna va inblandade i det. Dem som va på den båten hade varit i mecka innan med många andra piligrimer för att kasta sten mot djävulen eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 De danska personer som publicerade bilderna på mohammed representerar ju knappast hela västvärlden! Om muslimerna gör så mot oss så kan vi göra så mot dom Jag håller helt med dig på den punkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Okej så nu e jag rasist också. Både sjuk och rasist. Det va väl trevligt. Och om min mamma eller pappa skulle vart muslimer skulle jag inte ändrat åsikter eftersom att jag e en egen personlighet som inte styrs av någon. Jag säger inte att du är rasse jag säger att det du skrev var rasistisk, är du säker på att du inte skulle ha än ändrard åsikt, svara ärlitgt nu! Du vet nog inte att dom inte försökte attackera Sveriges ammbasad, dom attackerade Danmarks som låg i samma byggnad som Sveriges och Chiles ammbasader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har aldrig sagt att dem människorna va inblandade i det. Dem som va på den båten hade varit i mecka innan med många andra piligrimer för att kasta sten mot djävulen eller nåt sånt. Och varför kan du då inte känna medkänsla och vara ledsen för dem och deras familjer då? Och den punkten du höll med Ceone på kan du ju kolla vad jag svarade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag måste säga att detta är väldigt klantigt av våra grannar, be om ursäkt och inte snackar en massa skit om att man inte kan göra nått åt vad pressen publicerar eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag säger inte att du är rasse jag säger att det du skrev var rasistisk, är du säker på att du inte skulle ha än ändrard åsikt, svara ärlitgt nu! Du vet nog inte att dom inte försökte attackera Sveriges ammbasad, dom attackerade Danmarks som låg i samma byggnad som Sveriges och Chiles ammbasader! Jag kan svara ärligt att jag inte skulle ändrat åsikter om min pappa eller mamma va muslim. Jag vet att deras mål var att förstöra Danska ambassaden. Och nu råka Sveriges ligga där. Om vi hade varit i "krig" med ett land på det sättet so mdem e nu och vi hade "råkat" att förstöra ett annant lands ambassad så hade dem brytt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag säger inte att du är rasse jag säger att det du skrev var rasistisk Vad va det som va rasistiskt som jag skrev. Jag kollade igen och inget e rasistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Svara på min post, Idiotifamlij. Förresten, att du tror att alla muslimer är på ett visst sätt eftersom det finns vissa idioter som gör sjuka saker kan ju klassas som lite rasistiskt.. I alla fall fruktansvärt generalisernade och trångsynt. Redigerad 4 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Du vet nog inte att dom inte försökte attackera Sveriges ammbasad, dom attackerade Danmarks som låg i samma byggnad som Sveriges och Chiles ammbasader! Så du tycker det är okej att anfalla danmarks ambassad för vad en tidning i landet gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Svara på min post, Idiotifamlij. Vem kallar du för idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Vad va det som va rasistiskt som jag skrev. Jag kollade igen och inget e rasistiskt. Att säga att alla muslimer ärpå ett sätt bara för att vissa gör en sak lite rasistikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Vem kallar du för idiot. Jag översatte bara ditt namn, ta det lugnt Svarar på din fråga till AntiClimax Ceone, hoppas det inte göt något. Det ärsjälvklart inmte okej att göra så, men bara för det ska man ju inte hata alla muslimer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Att säga att alla muslimer ärpå ett sätt bara för att vissa gör en sak lite rasistikt. När skrev jag det. Att alla musliemr va samam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ok, förlåt om jag stör men nu måste jag. Denna diskussion börjar falla ner till en nivå som inte är acceptabel. Ni är för fan 14-16år och debatterar såhär? Ni har sagt mycket bra grejer men när det börjar gå över till påhopps som "Idiotfamilj" osv så har det gått lite långt. Försök att hålla en seriös debatt är sni snälla. The Dude är värd det(han startade tråden). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag översatte bara ditt namn, ta det lugnt Svarar på din fråga till AntiClimax Ceone, hoppas det inte göt något. Det ärsjälvklart inmte okej att göra så, men bara för det ska man ju inte hata alla muslimer? Mitt namn e inte menat att hetta så. Moroni e ett efternamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ok, förlåt om jag stör men nu måste jag. Denna diskussion börjar falla ner till en nivå som inte är acceptabel. Ni är för fan 14-16år och debatterar såhär? Ni har sagt mycket bra grejer men när det börjar gå över till påhopps som "Idiotfamilj" osv så har det gått lite långt. Försök att hålla en seriös debatt är sni snälla. The Dude är värd det(han startade tråden). Nemen SlewME det är väl klart att vi sak tänka på The Dude så att han inte blir ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts