SlewME Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Du hittar på massa statistik, och jag orkar inte kolla upp om det stämmer men antalet poliser är kanske inte det viktiga. Har brottsligheten ökat med det dubbla också menar du? Eftersom styrkan har halverats. Jag vet inte men jag upplever inte ett mer krimminellt samhälle nu än förrut, och jag har aldig blivit rånad. Det är ju sossarna vs moderaterna och eftersom jag hatar den borgerliga alliansen så tar jag självklart vänsterns sida. Och du kanske inte ska snacka så mycket då du i alla politiska trådar skriver om vilket förfall socialdemokraterna är för Sverige och hur moderaterna kommer frälsa oss i nästa val. Vi svara för olika partier, du tar högerns åsikter och jag vänsterns. Jamenar, hur ofta kritiserar du själv de borgerliga? Mycket kul att du får det att framstå som att jag sitte roch runkar till de borgligas logotyper. Har aldrig sagt att de kommer att rocka hårt osv, det jag sade var att vi kommer att se ett borgerligt sverige i nästa val. Punkt. Sedan så hittar jag inte på statistik. Om du inte vet vad du pratar om själv så tycker jag inte att du ska säga att jag inte vet vad jag pratar om heller. Sedan så har jag inte nämnt att kriminelliteten har gått upp. Läs mitt inlägg igen är du snäll. Men om jag ska vara ärlig så har den gått upp men det behöver vi inte gå in på i denna tråd. BTW, Bra debatt-teknik att försökta få dina motståndare att framgå som dumma. Ska också börja med den. Redigerad 4 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Åå du är så dum, det är ju inte terroristernas arbetsplatser du eldar ner, utan förmodligen fullständigt hederliga människor som har ambasadör som yrke. Och, det va inte terroristers arbetsplatser som dem eldade ner. Det va vanliga ambasadörer som jobbade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Mycket kul att du får det att framstå som att jag sitte roch runkar till de borgligas logotyper. Har aldrig sagt att de kommer att rocka hårt osv, det jag sade var att vi kommer att se ett borgerligt sverige i nästa val. Punkt. Sedan så hittar jag inte på statistik. Om du inte vet vad du pratar om själv så tycker jag inte att du ska säga att jag inte vet vad jag pratar om heller. Sedan så har jag inte nämnt att kriminelliteten har gått upp. Läs mitt inlägg igen är du snäll. Men om jag ska vara ärlig så har den gått upp men det behöver vi inte gå in på i denna tråd. Men visa mig siffrorna då! (halveringen av polisen) Men om polisstyrkan minskat och brottsnivån bibehållits är det väl bra då. Och ja, jag tycker ofta det känns som om du slickar högerns röv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Och ja, jag tycker ofta det känns som om du slickar högerns röv. Och du slickar inte vänsterns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Men visa mig siffrorna då! (halveringen av polisen) Men om polisstyrkan minskat och brottsnivån bibehållits är det väl bra då. Och ja, jag tycker ofta det känns som om du slickar högerns röv. Om det är utav intresse att ta reda på det så får du göra det. Jag har inte tid just nu.. Testa SCB. Japp, jag slickar röven på de borgerliga för att jag gillar deras politik likväl som du slickar görans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Och, det va inte terroristers arbetsplatser som dem eldade ner. Det va vanliga ambasadörer som jobbade där. Jag menade när du skrev att vi nu ska bränna deras ambasader som straff. Det är fullkomligt ologiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag tycker muslimer borde ta sin religion mindre seriöst jag tillhör inte nån religion men jag skiter fullständigt om nån skulle dissa sverige eller dylikt dom eldar ju upp sveriges ambassad i syrien men det skiter jag fullständigt i religion är bara skit, tänk på alla krig som startats pga religion, i "guds namn" jag säger inte att folk inte får vara troende men religion har gjort mer dåliga saker än bra det är när folk tror att religion är fakta och skapar lagar efter tex koranen som saker å ting blir riktig fucked up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Finns det bara 21000? Då är det ju typ 0.0023333333333333335 polis per person... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Finns det bara 21000? Då är det ju typ 0.0023333333333333335 polis per person... Har för mig att det låg runt 21.000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Flogiz&SlewME: Men jag skrev ju det; SlewME slickar Freddes och jag slickar Görans. Det är väl inget konstigt med det, jag gör ju allt för att borgarsvinen inte ska få makten (och SlewME det motsatta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag menade när du skrev att vi nu ska bränna deras ambasader som straff. Det är fullkomligt ologiskt. Aaa det tycker jag att vi sak göra. Det är inte ologiskt. Bränner dem våran bränner vi deras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Aaa det tycker jag att vi sak göra. Det är inte ologiskt. Bränner dem våran bränner vi deras. Det finns en hake bara. Vi är civiliserade, det är inte dem. Vi har gränser som säger "detta är fel", det har inte dem. Redigerad 4 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Det finns en hake bara. Vi är civiliserade, det är inte dem. Vi har gränser som säger "detta är fel", det har inte dem. Alla här har inte dett. Och spela roll. Dem borde få smaka sin egna medecin. För dem blir säkert uppröda om vi gör så och då blir det bra med det. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Alla här har inte dett. Och spela roll. Dem borde få smaka sin egna medecin. För dem blir säkert uppröda om vi gör så och då blir det bra med det. hehe Är det inte bättre om vi visar dem att vi inte bryr oss så kan de hålla på bäst de vill? Inte våran fritid som går i spillo för det. Det bästa vore om media la ner detta helt och inte skrev något alls. Det skulle gå dem på nerverna. Redigerad 4 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Är det inte bättre om vi visar dem att vi inte bryr oss så kan de hålla på bäst de vill? Inte våran fritid som går i spillo för det. Det bästa vore om media la ner detta helt och inte skrev något alls. Det skulle gå dem på nerverna. Ska vi inte bry oss. Dem har atteckerat en svensk byggnad helt utan anledning. Dem blir arga för att en tidning lägger ut bilder på en som tillhör deras religon. Det e ingenting jämfört med att bränna ner en byggnad. Och det fins något som heter yttrandsfrihet. Jyllansposten har inte gjort nåt olagligt. Men det ahr dem gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Moroni_Family, jippi nu borde du va glad! 1000 muslimer har dött då en färja sjunkit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Moroni_Family, jippi nu borde du va glad! 1000 muslimer har dött då en färja sjunkit! Nej inte glad. Men inte ledsen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 jag har aldig blivit rånad. Är det så konstigt om man bor i kolstad? Kom till Malmö eller Stockholm. En kille i min klass blev rånad för ett år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Moroni_Family, jippi nu borde du va glad! 1000 muslimer har dött då en färja sjunkit! Håller med. Att du inte är ledsen, Moroni_Family är ju helt sjukt, hoppas du fattar det själv. De personerna som eldar ner ambassader och har sig representerar ju kanppast hela världens muslimer, fatta det någon gång! Förövrigt håller jag (som vanligt :"> ) Med The Dude i allt han säger, förutom politiksnacket där jag vet alldeles för lite för att uttala mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Håller med. Att du inte är ledsen, Moroni_Family är ju helt sjukt, hoppas du fattar det själv. De personerna som eldar ner ambassader och har sig representerar ju kanppast hela världens muslimer, fatta det någon gång! Förövrigt håller jag (som vanligt :"> ) Med The Dude i allt han säger, förutom politiksnacket där jag vet alldeles för lite för att uttala mig. Varför e jag sjuk. För att jag inte tycker som er. Varför ska så många på det här forumt ofta göra personliga påhopp bara för att någon annan inte håller med om nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts