Roxxy Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Varför kan de inte gå och lägga sig alla jävla protesterande araber. Vad ska de göra om jag ritar av Muhammed deras så kallade ''profet''. Ska de protestera då eller?! Varför inte bara lägga en atom bomb där de bor. Boom, hej då, no more probems. Redigerad 2 februari, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Detta bevisar ju verkligen att du är flertalet steg före gemene kristen. Jag förkastar också allt vad religion heter, liksom jag förkastar dumma klavertramp som detta. Bra att du visar prov på samma idioti som vi har sett från islamisterna. Jepp, jag var ju verkligen seriös också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jepp, jag var ju verkligen seriös också. Förmodligen så va du de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Helt sjukt. Det stod att de brännde både danska, norska och svenska flaggan? För det första, vad har Sverige och Norge med detta att göra? För det andra, det var EN person som ritade bilderna, inte hela Danmark, och de som publicerade bilderna tänkte nog inte: "Jippi, nu skall vi förolämpa och förnedra!". För det tredje, varför bryr muslimerna sig så agressivt om detta? Om muslimerna, eller rättare sagt En muslim hade gjort karikatyr bilder av Jesus och publicerat i tidningar så hade jag bara skrattat åt dem, om jag nu älskar Jesus finns hans ju fortfarande i MITT hjärta och inget kan ta honom ifrån mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Hum... EU:s Gazakontor attackerat JERUSALEM. I Gaza City omringades på torsdagen EU-kontoret av maskerade al Yassirmän, som hotade att spränga det om inte en ursäkt för Muhammed-karikatyrerna getts inom 48 timmar. Samtidigt kom nya skriftliga hot mot danska, norska och franska medborgare. Dom skrämmer mig . MEN, det verkar som alla här bygger upp hat mot muslimer i allmänhet bara för att det finns fanatiker som gör såhär inom deras religion. De flesta muslimer hatar förmodligen också alla dessa terrorist-islamister. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=6 Redigerad 2 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hum... EU:s Gazakontor attackerat JERUSALEM. I Gaza City omringades på torsdagen EU-kontoret av maskerade al Yassirmän, som hotade att spränga det om inte en ursäkt för Muhammed-karikatyrerna getts inom 48 timmar. Samtidigt kom nya skriftliga hot mot danska, norska och franska medborgare. Dom skrämmer mig . MEN, det verkar som alla här bygger upp hat mot muslimer i allmänhet bara för att det finns fanatiker som gör såhär inom deras religion. De flesta muslimer hatar förmodligen också alla dessa terrorist-islamister. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=6 Shit... förmodligen kommer dessa terrorister göra nåt mot danmark. Jag tror inte vi kan göra nåt än bara att hoppas på inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Shit... förmodligen kommer dessa terrorister göra nåt mot danmark. Jag tror inte vi kan göra nåt än bara att hoppas på inget händer. Stoppa all telefontrafik in och ut. Stoppa flygplan in och ut. Sätta militär på hotade byggnade och vi är ganska säkra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Stoppa all telefontrafik in och ut. Stoppa flygplan in och ut. Sätta militär på hotade byggnade och vi är ganska säkra. Tror inte det funkar. Om man inte spärrar av hela Danmark och sätter vakter på alla byggnader. Eftersom dom antagligen hade gått på dem som då inte varit bevakade för att iallafall kunna döda något/någon? Redigerad 2 februari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Stoppa all telefontrafik in och ut. Stoppa flygplan in och ut. Sätta militär på hotade byggnade och vi är ganska säkra. Danmark kommer aldrig göra de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 För det första, vad har Sverige och Norge med detta att göra? Bilden på profeten mohammed publicerades också i en tidning i danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Danmark kommer aldrig göra de. Nej det sade jag inte heller. Men det är ett alternativ. Eller så går man in i israel, palestina, iraq m.f med militär och söker upp de där jävla terrorgrupperna och skjuter ihjäl allihopa. Ser faktiskt inget värde på de "människorna". Men det är inget som skulle vara möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Bilden på profeten mohammed publicerades också i en tidning i danmark. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Det är basa USA som vågar sätta sig emot terroristerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Det är basa USA som vågar sätta sig emot terroristerna Japp, där har vi räddningen! God bless America, ring Bush och be honom atombomba hela mellanöstern, som Roxxxy ville. Absolut. Bara inte folk börjar hata ALLA muslimer, utan att de förstår att detta är fanatiker, och precis som The Dude sa, att de flesta muslimer antagligen hatar dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Japp, där har vi räddningen! God bless America, ring Bush och be honom atombomba hela mellanöstern, som Roxxxy ville. Absolut. Bara inte folk börjar hata ALLA muslimer, utan att de förstår att detta är fanatiker, och precis som The Dude sa, att de flesta muslimer antagligen hatar dem också. Jag är muslim. Jag hatar dom. Hoppas dom sprängs @ Ceone: Klart det är bara USA som vågar stå emot. Dom har ju alla bästa vapen och transporter. Vad har vi i sverige och danmark? Typ nothing. Vi har säkert fortfarande vapen som användes i 90 talet medans USA har massa framtids vapen Men sverige har en sak. Jag såg på discovery att vi har en bra stridsvagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Men det är ju så jävla onödigt att de håller på såhär. Inte konstigt att man börjar tro att alla muslimer är terrorister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 @ Ceone: Klart det är bara USA som vågar stå emot. Dom har ju alla bästa vapen och transporter. Vad har vi i sverige och danmark? Typ nothing. Vi har säkert fortfarande vapen som användes i 90 talet medans USA har massa framtids vapen Men sverige har en sak. Jag såg på discovery att vi har en bra stridsvagn. FEL! Sverige har massor med bra utrustning. Bra flygvapen, stridsvagnar och vapen i övrigt men mycket står tomt och till salu. För sverige har valt att gå under i ett ev. krig och lägger därför ner försvaret och säljer tillbehören. Det finns fler generaler än fältmän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jepp, jag var ju verkligen seriös också. Mjaha. Ironin var väl dold, men den sortens ironi är väl den bästa, ironiskt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Danmark e redan vana med terrorhot. När jag var i Köpenhamn i sommras satt jag på tunnelbanan. Och så fort nån glömde en väska eller nåt så kom polisens bombgrupper. Och det har blitt ganska vanligt där nu. Så dem har redan varit hotade på grund av att dem har soldater i Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Precis som islam, så var det inte religionen som gjorde det, utan de religiösa. Det låter kanske som en frånskyllning, men tänk på att bara en bråkdel av alla krista/muslimer/etc har uppmärksammats. Resten sitter hemma och ser på när patetiska människor använder deras religion som ursäkt för sina missgärningar. Och ber Gud om att detta ska upphöra. "Personligen har jag inte hört talas om andra religioner än islam som terroriserar mänkligheten" -Du Vad jag ville säga var att folk tillhörande andra religioner också gör illdåd, har knappast påstått att någon religion i sig har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts