Joey Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tycker att hela grejjen är löjlig, vi borde bomba lite vett i svartskallarna där nere istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vad snackar du om? Inlägget svarede ju på det du skrev precis - det är irriterande, men man förstår det, precis som fjortisskrift. Det är du som borde växa, du och din dryga jävla attityd hela tiden. Du behöver inte svara på detta med 'blow me' eller 'fuck a horse' ellar vad du nu kan tänka dig komma på, jag fick bara lust att säga vad jag tycker. Visst, det är irriterande och och läsa när någon skrivit fel, men när man endå förstår, vadfan är då idén och klaga på det? Han förstår väl att han skrivit fel, eller så bryr han sig inte, vilket jag brukar göra om jag stavar fel. Epix lekte ju jätterolig och skriva med fjortisstilen, vilket han verkar kunna använda så bra. Detta är ingen svensklektion, det är ett forum. Herregud. Japp, jag borde nog växa, visst. Och jag svarar med "Blow me" och "Fuck a horse" för det är lite SKOJ inblandat i det. Och med skoj menar jag inte ditt sorts skoj, knark och alkohol, utan skratt och att folk ler. Men men. Japp, du får lust och göra mycket. Endel saker kan man hålla inom sig, man behöver inte jämt säga hur man känner. Skulle jag göra det skulle jag inte hålla mig kvar på detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tycker att hela grejjen är löjlig, vi borde bomba lite vett i svartskallarna där nere istället. Så du tycker Sverige ska gå i krig igen? Sheisse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Visst, det är irriterande och och läsa när någon skrivit fel, men när man endå förstår, vadfan är då idén och klaga på det? Han förstår väl att han skrivit fel, eller så bryr han sig inte, vilket jag brukar göra om jag stavar fel. Epix lekte ju jätterolig och skriva med fjortisstilen, vilket han verkar kunna använda så bra. Detta är ingen svensklektion, det är ett forum. Herregud. Japp, jag borde nog växa, visst. Och jag svarar med "Blow me" och "Fuck a horse" för det är lite SKOJ inblandat i det. Och med skoj menar jag inte ditt sorts skoj, knark och alkohol, utan skratt och att folk ler. Men men. Japp, du får lust och göra mycket. Endel saker kan man hålla inom sig, man behöver inte jämt säga hur man känner. Skulle jag göra det skulle jag inte hålla mig kvar på detta forum. Men vafan, jag ville inte vara rolig. Jag ville bara vsia att det går att läsa men det är jobbigt och utan dom små störande stavfelen skulle allt vara prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Men vafan, jag ville inte vara rolig. Jag ville bara vsia att det går att läsa men det är jobbigt och utan dom små störande stavfelen skulle allt vara prima. Felstavning på "visa." ÄNDRA! FELSTAVNING! *Aga på röven.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) @pKz: Jag tror att Moroni_Family uppskattade att jag sa till honom så han slipper göra bort sig mer, kunde iofs skickat ett PM om jag hade varit av den finkänsliga typen men men, gjort är gjort. "Dem e säkert extremister, men dem är också muslimer, eller troode du att dem va katoliker som blivit upprörda" Redigerad 10 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 @pKz: Jag tror att Moroni_Family uppskattade att jag sa till honom så han slipper göra bort sig mer, kunde iofs skickat ett PM om jag hade varit av den finkänsliga typen men men, gjort är gjort. "Dem e säkert extremister, men dem är också muslimer, eller troode du att dem va katoliker som blivit upprörda" Kanske han gjorde, men göra bort sig? Göra bort sig är t.ex MetoC7's fina "vad betyder runka?" Tror ingen skrattade åt det där, han försökte bara skriva fint, men skrev fel. Sån't enkelt misstag gör vem som helst. Right..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Vet du hur illa det ser ut när du konstant använder de/dem fel? Skriv dom om du inte kan skillja på det. Vad är det för skillnad mellan "de" och "dem". Alltså, i vilka sammanhang som är olika. För båda orden betyder ju "dom" Jag tror jag använder De och Dem rätt, för min Svenskalärare klagar inte i alla fall ^^ Inte ni heller =) Redigerad 10 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Men heergud förlåt då om jag inte kan skillnad på sånt. Jag kan inte hjälpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Men heergud förlåt då om jag inte kan skillnad på sånt. Jag kan inte hjälpa det. Bry dig inte om Rektor. The Dude här på forumet, här följer vi hans dicipliner, annars blir man avstängd från skolan. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vad är det för skillnad mellan "de" och "dem". Alltså, i vilka sammanhang som är olika. För båda orden betyder ju "dom" Jag tror jag använder De och Dem rätt, för min Svenskalärare klagar inte i alla fall ^^ Inte ni heller =) De är när man syftar på subjektet och dem när man syftar på objektet, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tänk om SÄPO stänger ner GTAsajten http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tror ni att erat käftande kommer lösa situationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tror ni att erat käftande kommer lösa situationen? Jadu, inte gör en topic på GTASajten det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jyllandsposten släppte provokativa bilder och dem visste vad som skulle hända, varför stödja dem? Jyllandsposten måste be om ursäkt för sitt provokative beteende och Muslimländarna måste lugna ner sig och inse att det bara är en handfull bilder. Det är ju bara det att bilderna släptes i september. Men alla abdallas därborta har hypat det som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vad är det för skillnad mellan "de" och "dem". Alltså, i vilka sammanhang som är olika. För båda orden betyder ju "dom" Jag tror jag använder De och Dem rätt, för min Svenskalärare klagar inte i alla fall ^^ Inte ni heller =) Om du tycker det är svårt kan du tänka att de=jag dem=mig De är stora = jag är stor Dem är stora = mig är stor You get the point Btw, det stavas svensklärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tycker att hela grejjen är löjlig, vi borde bomba lite vett i svartskallarna där nere istället. Det var fan det roligaste jag har läst idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Om du tycker det är svårt kan du tänka att de=jag dem=mig De är stora = jag är stor Dem är stora = mig är stor You get the point Btw, det stavas svensklärare. Jag fattar inte riktigt din förklaring. Svensklärare och svenskalärare. Här ute både säger och skriver vi SvenskAlärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag fattar inte riktigt din förklaring. Svensklärare och svenskalärare. Här ute både säger och skriver vi SvenskAlärare. Ja du säger väl inte "mig gillar glass"? Då betyder det att man inte heller säger "Dem gillar glass". Dem används alldrig i början av en mening. Det stavas svensklärare oavsett vad du tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tycker att hela grejjen är löjlig, vi borde bomba lite vett i svartskallarna där nere istället. Det funkar inte för när USA har bombat dom så kommer dom att bomba tillbaka, och så fortsätter det hela tiden. Våld föder våld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts