Anathema Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Ingen har tvingat dem att bli muslimer. Jo, i Iran, Egypten och Spanien. Det var inte så att de bara springer in med en stor armé tjuvar och våldtäksmänn och säger kan ni blir muslimer? Svar JAAA!!!!! Absolut inte, många huvuden rullade och jag mennar MÅNGA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Du är så jävla dum i huvudet. Sluta snacka om "muslimer" i det hära samanhanget. Det är extremister som är i görningen. vanliga fredliga fina,snälla,gulliga,söta muslimer har inget med detta att göra. De demonstrerar men har ingenting att göra med ambassad-eldning. Kalla dem islamister eller extremister inte muslimer. Det är en svår fråga det här över huvud taget. Tryckfrihet finns inte i de muslimska länderna så för dom är det en helt annan sak, sluta vara så jäkla fördomsfull ! ED: Det märks att du är väldigt liten. Dem e säkert extremister, men dem är också muslimer, eller troode du att dem va katoliker som blivit upprörda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jo, i Iran, Egypten och Spanien. Det var inte så att de bara springer in med en stor armé tjuvar och våldtäksmänn och säger kan ni blir muslimer? Svar JAAA!!!!! Absolut inte, många huvuden rullade och jag mennar MÅNGA. Ok, så dem blir tvingade, dem e sjukare än vad jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Svensk censurering av Internet, så jävla illa. Läste denna nyhet: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=6 Och kunde själv konstatera att dom faktiskt stängt ner Sverigedemokraternas hemsida: http://www.sverigedemokraterna.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Svensk censurering av Internet, så jävla illa. Läste denna nyhet: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=6 Och kunde själv konstatera att dom faktiskt stängt ner Sverigedemokraternas hemsida: http://www.sverigedemokraterna.se/ Hörde om det där på radion innan jag stack till träningen. Det första jag tänkte var, "Det här ska min kompis (en som vill att vi ska rösta på sverigedemokratern) få höra ^^" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hörde om det där på radion innan jag stack till träningen. Det första jag tänkte var, "Det här ska min kompis (en som vill att vi ska rösta på sverigedemokratern) få höra ^^" Sverigedemokraterna är iofs äckliga as, men dom har rätt att publicera lite bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Sverigedemokraterna är iofs äckliga as, men dom har rätt att publicera lite bilder. Jo, det har dem säkert. Men jag tänkte mest på att min kompis hävdar bestämt att Sverigedemokraterna inte är ett dugg nynazistiska, inte ens när de öppet demonstrerade i Linköping, även fast jag fick tyst på honom för några dager, men sedan var han tillbaka med sitt snack. Jag tänkte att jag kanske kunde få stopp på hans snack för några dagar nu igen ^^ Redigerad 9 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag är inte Sverigedemokrat - men jag är beredd att försvara deras rätt att publicera bilderna. Anser det som en del av demokratin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Sverigedemokraterna är iofs äckliga as, men dom har rätt att publicera lite bilder. Dem är inte as. Dem är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Dem är inte as. Dem är bra. Vet du hur illa det ser ut när du konstant använder de/dem fel? Skriv dom om du inte kan skillja på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Dem är inte as. Dem är bra. Säg mig - varför? ---- Le dude - heho, sannerligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Vet du hur illa det ser ut när du konstant använder de/dem fel? Skriv dom om du inte kan skillja på det. .men konstigt nog kunde du läsa det endå, hmpf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 .men konstigt nog kunde du läsa det endå, hmpf. JoOO MEeeeNN DUEE KaN Nooåg läääsa dä hääär oxååååÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Sverigedemokraternas beslut att publicera bilderna var rent provokativt, och dem förtjänade att stängas ner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vet du hur illa det ser ut när du konstant använder de/dem fel? Skriv dom om du inte kan skillja på det. Ok, jag kan inte skilja åt. Men du ser vad jag skrev. hahah, babpitsoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jyllandsposten släppte provokativa bilder och dem visste vad som skulle hända, varför stödja dem? Jyllandsposten måste be om ursäkt för sitt provokative beteende och Muslimländarna måste lugna ner sig och inse att det bara är en handfull bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 babpitsoo Du är väl medveten om att detta "ord" inte finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 JoOO MEeeeNN DUEE KaN Nooåg läääsa dä hääär oxååååÅ Väx.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Väx.. Vad snackar du om? Inlägget svarede ju på det du skrev precis - det är irriterande, men man förstår det, precis som fjortisskrift. Det är du som borde växa, du och din dryga jävla attityd hela tiden. Du behöver inte svara på detta med 'blow me' eller 'fuck a horse' ellar vad du nu kan tänka dig komma på, jag fick bara lust att säga vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts