Moroni_Family Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Varför skulle det? Klart de borde be om ursäkt när de ser hur upprörda muslimerna blir. Ingen har tvingat dem att bli muslimer. Och föresten så ska inte DAnmark be om ursäket för nåt som en tidning har gjort. Muslimerna överdriver så jävla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ingen har tvingat dem att bli muslimer. Och föresten så ska inte DAnmark be om ursäket för nåt som en tidning har gjort. Muslimerna överdriver så jävla mycket. Men spela roll vilka som ber om ursäkt, ge dem en ursäkt bara så de lugnar sig? Hur gammal är du Moroni_Family? Jag undrar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Men spela roll vilka som ber om ursäkt, ge dem en ursäkt bara så de lugnar sig? Hur gammal är du Moroni_Family? Jag undrar bara. 14, du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 14, du då? Tweaks profil säger: 1 September 1991. Do the mathz0r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 14, du då? 14, fyller 15 i år.. Vi är alltså lika gamla.. Oväntat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 London för några dagar sedan. Sjuka människor som håller på sådär. (Syftar nu på de som figurerar på bilderna, alla andra muslimer kan få en gurka.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 14, fyller 15 i år.. Vi är alltså lika gamla.. Oväntat.. Japp, trodde du va typ, 18-20 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Ingen har tvingat dem att bli muslimer. Och föresten så ska inte DAnmark be om ursäket för nåt som en tidning har gjort. Muslimerna överdriver så jävla mycket. Du är så jävla dum i huvudet. Sluta snacka om "muslimer" i det hära samanhanget. Det är extremister som är i görningen. vanliga fredliga fina,snälla,gulliga,söta muslimer har inget med detta att göra. De demonstrerar men har ingenting att göra med ambassad-eldning. Kalla dem islamister eller extremister inte muslimer. Det är en svår fråga det här över huvud taget. Tryckfrihet finns inte i de muslimska länderna så för dom är det en helt annan sak, sluta vara så jäkla fördomsfull ! ED: Det märks att du är väldigt liten. Redigerad 8 februari, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Japp, trodde du va typ, 18-20 Tar det som en komplimang (:!!! Kebabkurt: Ta det lugnt, han är inte "helt jävla dum i huvudet" Eller vad säger jag.. det kanske han är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tar det som en komplimang Kebabkurt: Ta det lugnt, han är inte "helt jävla dum i huvudet" Eller vad säger jag.. det kanske han är.. Han är helt jäfla dum i huvet. Titta bara vad han skriver, jävla pack, läs på förfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Han är helt jäfla dum i huvet. Titta bara vad han skriver, jävla pack, läs på förfan. ? Ja jag ändrade mig ju sen, vem är det som borde "läsa på" egentligen? Hans åsikter är helt sjuka, om HAN är helt dum i huvudet låter jag vara osagt.. I alla fall av mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 ? Ja jag ändrade mig ju sen, vem är det som borde "läsa på" egentligen? Hans åsikter är helt sjuka, om HAN är helt dum i huvudet låter jag vara osagt.. I alla fall av mig själv. Förlåt, borde speciferat mig mera, Det är moroni_family som ska läsa på och är en jävla dräng, du är snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Förlåt, borde speciferat mig mera, Det är moroni_family som ska läsa på och är en jävla dräng, du är snäll. Jag är snäll! Du är söt Är du möjligtsvis släkt med "Kebab" här på forumet? Han är också söt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tycker inte danmark ska be om ursäkt, dom får väl lägga upp bilder i sin tidning om dom vill, ingen har ju tvingat islamisterna att kolla i den, typ som om vi skulle bomba deras länder för att dom bränner våra flaggor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag är snäll! Du är söt Är du möjligtsvis släkt med "Kebab" här på forumet? Han är också söt Negativt, är inte släkt me "kebab" men gillar däremot att äta kebab (inte kebab här på forumet) Fast ja va före han (Bajjtare) !!! Dessutom har han güter som AV vilket äcklar mig. Men han heter ju kebab. Och i och med min kärlek till kebab (som man äter) måste jag älska han också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tycker inte danmark ska be om ursäkt, dom får väl lägga upp bilder i sin tidning om dom vill, ingen har ju tvingat islamisterna att kolla i den, typ som om vi skulle bomba deras länder för att dom bränner våra flaggor Du har redan skrivit det där 5 ggr i den här tråden. NEEJ ! DUBBEL ROFL OMFG LOL ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Muslimerna har brännt danska flaggan - vilket är ett brott i Danmark (är ganska säker på det iallafall). Alltså har danskarna lika mycket rätt att bli rasande över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Muslimerna har brännt danska flaggan - vilket är ett brott i Danmark (är ganska säker på det iallafall). Alltså har danskarna lika mycket rätt att bli rasande över det. Är det ett brott att bränna danska flaggan ? kan de väl fan inte va, enlight me ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 I Sverige är det iallafall ett brott att bränna nationsflaggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Konstigt att islamerna inte reagerade på detta. En egyptisk tidning för 5 månader sedan: http://freedomforegyptians.blogspot.com/20...tures-that.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts