Jump to content

Karikatyrerna av profeten Muhammed

The Dude
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 361
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ingen har tvingat dem att bli muslimer. Och föresten så ska inte DAnmark be om ursäket för nåt som en tidning har gjort. Muslimerna överdriver så jävla mycket.

Men spela roll vilka som ber om ursäkt, ge dem en ursäkt bara så de lugnar sig?

Hur gammal är du Moroni_Family? -_- Jag undrar bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen har tvingat dem att bli muslimer. Och föresten så ska inte DAnmark be om ursäket för nåt som en tidning har gjort. Muslimerna överdriver så jävla mycket.

Du är så jävla dum i huvudet. Sluta snacka om "muslimer" i det hära samanhanget. Det är extremister som är i görningen. vanliga fredliga fina,snälla,gulliga,söta muslimer har inget med detta att göra. De demonstrerar men har ingenting att göra med ambassad-eldning. Kalla dem islamister eller extremister inte muslimer.

Det är en svår fråga det här över huvud taget. Tryckfrihet finns inte i de muslimska länderna så för dom är det en helt annan sak, sluta vara så jäkla fördomsfull !

ED: Det märks att du är väldigt liten.

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D Jag är snäll! B) Du är söt -_- Är du möjligtsvis släkt med "Kebab" här på forumet? Han är också söt :wub:

Negativt, är inte släkt me "kebab" men gillar däremot att äta kebab (inte kebab här på forumet) Fast ja va före han (Bajjtare) !!! Dessutom har han güter som AV vilket äcklar mig.

Men han heter ju kebab. Och i och med min kärlek till kebab (som man äter) måste jag älska han också ! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor