The Dude Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Se, när dem förstår att dem inte kan övertala oss att tycka som dem. Då orkar dem inte mer och avslutar med ett påhopp. Jävla as. Brinn i helvetet med er, alla ni som försvarar dem. Ingen här försvarar de människorna som tände eld på danska ambasaden men vi försvarar däremot alla andra 1,3 miljarder muslimer som får ta skit för vad ett gäng extremister har åstadkommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Babpitsoo Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ingen här försvarar de människorna som tände eld på danska ambasaden men vi försvarar däremot alla andra 1,3 miljarder muslimer som får ta skit för vad ett gäng extremister har åstadkommit. Hhaahhahaa, hörru Duden du e ju så jävla ********. ÅÅ kommunist!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Hhaahhahaa, hörru Duden du e ju så jävla ********. ÅÅ kommunist!! Sieg fucking heil, BABY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Sieg fucking heil, BABY! Hahah, beecher, I know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Hhaahhahaa, hörru Duden du e ju så jävla ********. ÅÅ kommunist!! Och priset till årets mest välartikulerade, genomtänkta och insiktsfyllda inlägg går till Moroni Family. Priset är en lobotomi och en betald busstur till soptippen. Wooh! Redigerad 4 februari, 2006 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Och priset till årets mest välartikulerade, genomtänkta och insiktsfyllda inlägg går till Moroni Family. Priset är en lobotomi och en betald busstur till soptippen. Wooh! Generöst utav dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Generöst utav dig Jag tyckte det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Och priset till årets mest välartikulerade, genomtänkta och insiktsfyllda inlägg går till Moroni Family. Priset är en lobotomi och en betald busstur till soptippen. Wooh! Hahahaha Babpitsoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Babpitsoo ...som betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jävla religion shaffs, när jag blir stor ska jag hitta på en egen och den går ut på att springa med självmordsbombare och bomba andra som inte tror på den religionen Oj där fick ni visst en bild av Mellanöstniska Islamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Jävla religion shaffs, när jag blir stor ska jag hitta på en egen och den går ut på att springa med självmordsbombare och bomba andra som inte tror på den religionen Oj där fick ni visst en bild av Mellanöstniska Islamen Nej, där fick vi din syn på islam. Redigerad 4 februari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Om jag skriver terroriserar borde man väl fatta att jag menar terroriserar och inget annat? Eller vad menar du? Jag menar att tempus inte har någon betydelse i påståendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jävla religion shaffs, när jag blir stor ska jag hitta på en egen och den går ut på att springa med självmordsbombare och bomba andra som inte tror på den religionen Oj där fick ni visst en bild av Mellanöstniska Islamen Hmmmm... Då måste ja la gå med i din religion och för att inte bli sprängd i bitar men hela religionen går ju ut på det... Tycker att det är synd att extrimisterna har så mycket makt i mellanöstern och att "jihadd" (heligt krig) finns med i Islam. Det e ju det som så lätt skapar så mycket problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag tycker det här är helt sjukt! Jag tycker dom inte har något att bli arg för. Det kanske var dumt att Skämta om Profeten Mohammed och så men man ska inte gå så långt för det! Sen vi ska bara inte nämna alla kränk bilder och videos som muslimerna gör på George Bush varje dag Men jag tycker det var lite dumt av Danmark att göra skämt om Profeten Mohammed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Någon gubbjävul i skolan berättade att dom hade gjort bilder av Jesus också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag menar att tempus inte har någon betydelse i påståendet. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Varför inte? Hur defenierar du "nu"? Idag, detta året, de senaste tusen åren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Någon gubbjävul i skolan berättade att dom hade gjort bilder av Jesus också Om man blir upprörd över skämt om Jesus och Gud ska man inte kolla på Family Guy Redigerad 5 februari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Hur defenierar du "nu"? Idag, detta året, de senaste tusen åren? Då förstår jag. Du har rätt, jag borde ha formulerat mig bättre där. Jag menade "den senaste tiden". Det kan visserligen var och en definiera hur han vill, men knappast så att korstågen hamnar på den tiden. @L_Voll: Det finns vad jag vet inget fel (enligt kristendom) med att rita Jesus/Gud. Jag älskar till exempel både Divine Comedy och Family Guy. Redigerad 5 februari, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts