Frenzy Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Sånt där är ju farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Inte om man vet vad man gör och har rätt teknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Haha, här har ni en parkourare som heter duga. Ja, jag är väl duktig inom akrobatik och koordinationsrörelser, men nåt proffs inom just exakt parkour kan jag inte garantera - även om jag är bra. Här är en bild på mig när jag gör en s.k. Dive-Roll, ett långt skutt eller dyk följt av en speciell rullning, utformad för att inte skada nacke/ryggrad. Sex pers ligger under vid just detta foto, men jag tror vi klämde dit två till efteråt http://eldsjal.org/images/galleryImages/5370.jpg Här är en annan bild där jag är längst till höger (ganska mycket utanför bild), men killen som hoppar klarade det ganska säkert inte eftersom han snubblade på min bröstkorg Det finns ett antal videos jag är med i men jag har inte alls varit aktiv på le-parkour.ses forum sen förra vintern, så jag har ingen koll på vilka längre. Har några videos på datorn dock, men de är alldeles för stora för nån upload. Om någon är intresserad överhuvudtaget :"> kan ni ju PM:a. Är särskilt stolt över min walljump, en bakåtvolt mot en vägg altså... Vafanken, det här blev ju värsta skrytsvaret. Det var inte meningen... Sånt där fick vi göra på Kung fu träningen, Mitt rekord är över 6 personer och sammtidigt igenom en jävligt liten rockring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ska börja med detta. Värkar extremt roligt. David Belle vet vad man vil ha. Synd att det inte finns en riktig lokal för pk här I Umeå. Vi måste hyra och det är inte alltid så billigt. Måste försöka hitta flera stycken så blir det billigare. Orkar inte med att köra nu på vintern och sen känns det inte roligt då man är n00b. Den här Ryska Traceurn kan sin sak? (Filmen är lite seg i början) http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts