Kloak_råttan Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Ja, den e ju coolare än dina ripoffs.... ska du ha spö? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 ska du ha spö? Om jag skulle visa samma känsla som du skulle jag göra så här: = arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg argarg arg arg arg arg arg arg arg arg argarg arg arg arg arg arg arg arg arg argarg arg arg arg arg arg arg arg arg argarg arg arg arg arg arg arg arg arg argarg arg arg arg arg arg arg arg arg argarg arg arg arg arg arg arg arg arg argarg arg arg arg arg arg arg arg arg argarg arg arg arg arg arg arg arg arg arg istället för: ska du ha spö. För då kan han göra dig till atlöje genom att säga: vad för spö? Trollingspö eller Haspel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) ska du ha spö? Haha! Skulle vilja se dig försöka spöa Stell! Redigerad 27 januari, 2003 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 jag ska döda han Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) Ja, den e ju coolare än dina ripoffs.... wörd!!! han härmar alltid allt och alla Kloak_råttan: det heter jag ska döda honom och han kan för övrigt anmäla dig för hot... Nu börjar man känna igen tönt-råttan igen, tyvärr Redigerad 27 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 wörd!!! han härmar alltid allt och alla Kloak_råttan: det heter jag ska döda honom och han kan för övrigt anmäla dig för hot... Nu börjar man känna igen tönt-råttan igen, tyvärr va i helvete kalla mig inte tönt din fan! du borde fan heta FuckingGtaN00b_player Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Onödigt, onödigt! Nu måste vi stänga den här tråden också... Blev väldigt mycket spam här på slutet och Kloak_råttan kan räkna med att bli bannad om han fortsätter så här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts