Hultenius Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Alla som varit spärrade (bannade) är nu välkomna in i forumet igen. Jag vill rensa lite i IP-listan så ni som var bannade får nu en andra chans... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 inte alla va??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) Vad menas?? Ska JonDavis57 få komma in igen och fakelänka till GTA-Sidor???http://svg.st/tongue.gif(© GTA3_PLAYER) Redigerad 26 januari, 2003 av Misterwhoopee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 o ska mytomanen få komma tillbax??? Misterwhoopee: hehe den smilen hade jag glömt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag tror faktiskt inte att de kommer tillbaka, och om de gör de och börjar spamma eller sprida falska rykten blir dom ju antagligen bannade igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 http://svg.st/tongue.gif(© GTA3_PLAYER) v2 av Smilen har nu kommit: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/animerad%20smile.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 v2 av Smilen har nu kommit: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/animerad%20smile.gif Så jäkla cool!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Så jäkla cool!!! Håller med, coolaste smiley-modifikationen hittils! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Håller med, coolaste smiley-modifikationen hittils! Håller också med, ta med den hultan!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Handlade detta om bannade eller smilisar? Fast jag tycker också att den var cool. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 De flesta av de som är bannade kommer nog inte tillbaka, speciellt inte de som blev bannade för flera månader sen. Men de som ändå kommer tillbaka har nog lärt sig en läxa Om ni vill ha smiliesen så kan jag lägga upp den men då måste jag ha tillstånd från GTA3_PLAYER först Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 De flesta av de som är bannade kommer nog inte tillbaka, speciellt inte de som blev bannade för flera månader sen. Men de som ändå kommer tillbaka har nog lärt sig en läxa Om ni vill ha smiliesen så kan jag lägga upp den men då måste jag ha tillstånd från GTA3_PLAYER först Kom igen GTA3_PLAYER!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 vad menas med smilien? ser lite psykad ut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 De flesta av de som är bannade kommer nog inte tillbaka, speciellt inte de som blev bannade för flera månader sen. Men de som ändå kommer tillbaka har nog lärt sig en läxa Om ni vill ha smiliesen så kan jag lägga upp den men då måste jag ha tillstånd från GTA3_PLAYER först Klart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Sådär! Fick dock ta bort denna: , men den finns fortfarande på "Show All". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 hehehehheh coolt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) hehehehheh coolt! Ja, den e ju coolare än dina ripoffs.... Redigerad 26 januari, 2003 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 sw33t Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) KEWL! Redigerad 27 januari, 2003 av Space Hunter2001 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts