aikjonas12 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Japp, sen jag va 3 år tror jag. Tänker inte så mycket på det. Fast lite vedemodigt käns det när man kollar på bilder från när dom var tillsammans tex. Specielt bilder från hamnen(en plats där jag bodde förut) när man var vid stranden 100m bort från lägenheten och lekte...:'( men som sagt jag tänker inte så mycket på sådant, vad ska man göra lixom? dom skulle ändå bara bråka. Fast tidigare tänkte jag mer på det, frågade mig varför jag var kortast i klassen(är inte det nu), varför jag har skilda föreldra osv. Redigerad 31 januari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Ja, sen i Juli förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nej. Tror inte att dem kommer att göra det heller . Mikolan: :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Mina föräldrar gifte sig aldrig.. Vad ska man svara då?, Btw farsan har flyttat. Bor hoss morsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Japp, de är skilda... Det är egentligen bara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Mina är skilda, och jag har inga plastföräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Dom är skilda men jag har det väldigt bra ändå nu har jag ännu fler extra mamma,pappa,syskon,extra mormor,morfar,framor och farfar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Farsan dog när jag var 3. Morsan har ny dude sedan en massa år tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jajemen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Mina föräldrar står ännu ut med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts