Cortez Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jepp, skilda 4 life. De träffar varandra då och då vid vissa tillfällen men min mamma är inte alltid glad över det. Ändå ber hon min pappa laga saker ibland =). Skilde sig 1994 sommaren har jag för mig. Aldrig riktigt varit ledsen över det. Var nog bäst det som hände. Var ändå ofta bråk imellan dom på slutet, och det skulle antagligen bara blivit värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej det är dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Vote: Ja, Men ser det som något positivt då de bara bråkade annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej, mina är så kära så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Nä edit: min 3000:e post IGEN Redigerad 31 januari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej, som tur var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Japp mina föräldrar är skilda. Fast det e skönt att dom inte bråkar längre. Det gjorde dom alltid när dom bodde i samma hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja mina föräldrar är skilda. Och det är jag jävligt glad för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Dem är inte skilda för dem har aldrig varit gifta, Men dem gjorde slut när jag va 1 år så jag vet inte hur det känns att ha föräldrar som bor tillsammans. Och jag har en styvmorsa som e schyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Mina föräldrar är skilda sedan 11-12 år tillbaka, så det är inget jag direkt tänker på eftersom de har varit skilda längre än de har varit gifta under min levnadstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Japp, skilda. Men träffar farsan ganska ofta ändå (bor hos morsan) Och jag har världens bästa plast farsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Happily married Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej det är de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej det är de inte Så kebab mor å kebab far är tillsammans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja, mina är skilda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej, det är dem inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Vote: Nej Ser inget som pekar på att de ska skilja sig inom dem närmsta 10 - 20 åren. Vi är en lycklig familj osm skrattar gott vid middagsbordet. Dem enstaka gångerna alla fyra sitter där samtidigt vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts