VaXXoR Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja som frågan lyder, har du skilda föräldrar ? Jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Jupp. Bor endå bara hos mor... Redigerad 31 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Japp, mina är skilda ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Nej.. Men känner skitmånga som har det. Blir ju fler och fler.. Sorgligt men sant. Edit: Till er som har skilda föräldrar. Hur känns det? Är det jobbigt? Och dom som har föräldrar med "plast" föräldrar. Hur kändes det då när Mamma/pappa kom hem med nya Partnern. Redigerad 31 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nä.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jupp. Bor endå bara hos mor... Menar inget illa nu, men var inte din mor död? @ Topic: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 De flyttade isär ett tag. Men sedan kom far min tillbaka. Fast de har inte gift om sig, men jag röstade ja. Så det kan gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nope. Skulle vara sjukt jobbigt men som tur är finns det inget som tyder på att det skulle hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Menar inget illa nu, men var inte din mor död? @ Topic: Nej. Som jag sagt till många. Ja, min mor är död. Men jag bor hos farsans ex, som tar hand om mig som en "extra mamma", och ja, jag kallar henne mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Edit: Till er som har skilda föräldrar. Hur känns det? Är det jobbigt? Nja det är inte så jobbigt, man kan bara tycka att det är lite tråkigt ibland men jag är van nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 De flyttade isär ett tag. Men sedan kom far min tillbaka. Fast de har inte gift om sig, men jag röstade ja. Så det kan gå. Hände likadant med mig, förrutom att dom aldrig varit gifta men det tål jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Som jag sagt till många. Ja, min mor är död. Men jag bor hos farsans ex, som tar hand om mig som en "extra mamma", och ja, jag kallar henne mamma. Ah, capido. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Läskigt att så många svarar 'ja' - vad hände med kärnfamiljen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Läskigt att så många svarar 'ja' - vad hände med kärnfamiljen? Det är väl mer nice nu att det är tillåtet att skilja sig (syftar på de kristna kärnfamiljsuppfattningarna som existerade förr) om man är olyckligt gift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag tycker det inte är något problem med att bara bo hos en person. Jag lever ett gott liv endå, och man behöver inte båda två. Jag behöver ju knappt någon så mycket som hon jobbar. Visst, det var jobbigt från början. Men mer och mer tid, och blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Gillar dig visserligen inte mest av alla här men " :'( " för din skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Gillar dig visserligen inte mest av alla här men " :'( " för din skull. Om det var till mig, så har jag kommit över det. Du behöver inte sörja för mig. Tack anyways. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej, det har jag icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts