BigBear Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Yay! Delad sjundeplats, inte illa. Inte illa alls. Fast om sanningen ska fram så är jag ganska så skapligt förkrossad :'( äsch . Längtar redan tills nästa tävling, då jefflar ni! Redigerad 2 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kul att så många röstade, tips inför nästa tävling? skriv ämnen här eller i PM spelar inge roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kul att så många röstade, tips inför nästa tävling? skriv ämnen här eller i PM spelar inge roll. Roliga Peds, damnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kul att så många röstade, tips inför nästa tävling? skriv ämnen här eller i PM spelar inge roll. Vi kan väl ha en SA tävling där man ska göra en Action fylld video? (med fraps). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vi kan väl ha en SA tävling där man ska göra en Action fylld video? (med fraps). Har dom väl redan haft? Dessutom är det skoj med foto tävlingar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Har dom väl redan haft? Dessutom är det skoj med foto tävlingar! Jojo klart! Men vad ska vi fota denna gången då?. Kanske nån fordon? eller ett ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kusliga bilder, bilder tagna i naturen (skogen), roliga bilder, jaa nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Kusliga bilder, bilder tagna i naturen (skogen), roliga bilder, jaa nått sånt Låter kul... jag röstar på bilder tagna i naturen... Redigerad 2 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Låter kul... jag röstar på de ! Vilket av de tre menar du? Det är som att säga: - vill du ha marmelad eller skinka på mackan? - ja. (Nu kan man ju ioförsej ha både och om man känner för det, men ni fattar vad jag menar ) Har sagt det förut, men jag säger det igen: Roliga peds 4 das Fototävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vilket av de tre menar du? Har sagt det förut, men jag säger det igen: Roliga peds 4 das Fototävling! Jag har ändrat nu... Vad är "Roliga peds 4 das Fototävling"`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag har ändrat nu... Vad är "Roliga peds 4 das Fototävling"`? Alltså.. det är min tävlings idé, som jag har kämpat för ett tag nu, men inte fått nån vidare respons på. Min tanke är att man helt enkelt tar en bild på en ped(fotgängare) och motiverar varför just den ska vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Alltså.. det är min tävlings idé, som jag har kämpat för ett tag nu, men inte fått nån vidare respons på. Min tanke är att man helt enkelt tar en bild på en ped(fotgängare) och motiverar varför just den ska vinna. Låter faktiskt ganska kuligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Låter faktiskt ganska kuligt Joo.. det är just vad jag tycker också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Blir ingen nästa tävling för mig. Alldeles för dålig kvalite, det håller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Joo.. det är just vad jag tycker också Får man ha pedskins som är nerladdade eller hittade i cutscene.img? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts