swebars Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hej undar om man kan få tag på någon gocart i spelet och var i sådanafall? undrar också om man kan fåtag i motorcykeln som man använder när man tar "mc-kortet" och gör "hopp-stoppie" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Gocarten hittar du vid Mad Dogs Crib. Är det NRG-500 så finns den bland annat i San Fierro vid hamnen där man exporterar fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hej undar om man kan få tag på någon gocart i spelet och var i sådanafall? undrar också om man kan fåtag i motorcykeln som man använder när man tar "mc-kortet" och gör "hopp-stoppie" ? Du kan även hitta den vid Angel pine husvagnarna efter klarat storyn tror jag bestämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Du kan även hitta den vid Angel pine husvagnarna efter klarat storyn tror jag bestämt Och vid El Quebrado, i nåt slags övergivet hus. På övervåningen Kom förresten på att den finns på typ ett dussin olika ställen. Det är bara att leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swebars Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 OkOk, tack, men det är inte den MCn som man kör när man tar MC-kortet, den typ gasreser så fort man trycker på gasen, o det gör inte den vid hamnen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 OkOk, tack, men det är inte den MCn som man kör när man tar MC-kortet, den typ gasreser så fort man trycker på gasen, o det gör inte den vid hamnen. :'( Jo, det är den. Fast det är bara på mc-skolan den gasreser, och vid något enstaka race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Och vid El Quebrado, i nåt slags övergivet hus. På övervåningen Kom förresten på att den finns på typ ett dussin olika ställen. Det är bara att leta Norr om racebanan i Los Santos, på ett parkeringshus. Högst upp eller på andra våningen om du åker med nåt fordon upp. Finns oxå i San Fierro vid hamnen, uppdrag dock men skit i det bara. Karta som jag gjorde: är inte säker på att det är EXAKT där men annars 100% säker. Kolla runt lite. eller jag orkar inte bifoga kartan. sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Snubben undar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har bara en fråga vart ligger mad dogs crib? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Kan inte Vice komma och slänga upp några gamla trådar om vart Gocarten finns. Det är ju alltid lika kul. @splitx: Det ligger i Mulholland, eller vafan. Gör lite uppdrag istället för att åka runt och modda och döda. Redigerad 25 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har bara en fråga vart ligger mad dogs crib?:"> Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Och vid El Quebrado, i nåt slags övergivet hus. På övervåningen Va??? Vardå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Va??? Vardå? Vid El Quebrado, på övervåningen i något slags övergivet hus sa han ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Va??? Vardå? Om du vet var El Quebrado ligger, är det verkligen inget svårt. det finns ju nämligen inte speciellt många hus där. För att göra det ännu enklare: Om du står vid ditt save-hus och går mot polisstationen (där man plockar upp Barbara), så ligger det där på vägen. nemas problemas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts