rabarben Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hej! Spelade Nfsu MW på svenska och tyckte det var skit. Så jag skulle vilja ändra te Engelska.. Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hej! Spelade Nfsu MW på svenska och tyckte det var skit. Så jag skulle vilja ändra te Engelska.. Hur gör man det? Man går väll in på options och ändrar? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Man går väll in på options och ändrar? . Gör man? Det är egentligen min kompis som jag frågar för så jag vet ej.. Men jag säger det till honom. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts