Funnylin Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 du har rätt i vad du säger GTA3_PLAYER... Fullständigt rätt!..försöka lura i vanligt folk att man är den 1000 medlemmen(Det är ganska stort om ni tänker efter)...fast jag diggar hans bortförklaring!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 (redigerad) "Jag råkade logga ut med speeder och då kom jag på att jag hade kryssat i att jag skule logga in automtatiskt när jag gick in på sidan. Jag hade hjärnsläpp och kom inte ihåg lösenet. Jag letade igenom hela huset men inget papper med lösenet på fanns. Men sen så testade jag alla sorters lösen jag kunde komma på och hittade min lilla speeder" Redigerad 29 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 "Jag råkade logga ut med speeder och då kom jag på att jag hade kryssat i att jag skule logga in automtatiskt när jag gick in på sidan. Jag hade hjärnsläpp och kom inte ihåg lösenet. Jag letade igenom hela huset men inget papper med lösenet på fanns. Men sen så testade jag alla sorters lösen jag kunde komma på och hittade min lilla speeder" Tusan...den går inte ha som signatur(För många tecken!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Men vafan har detta med GTA vc och göra?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Tusan...den går inte ha som signatur(För många tecken!!!) jag vet... jag försökte också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Men vafan har detta med GTA vc och göra?!?!?! varför ska det ha nått med VC och göra när det är i "gtasajten"-forumet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Men vafan har detta med GTA vc och göra?!?!?! Hmm...inget va jag vet....öhh....varför undrar du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Hmm...inget va jag vet....öhh....varför undrar du??? jag menar, det är ju inte direkt i vc forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 grabbar vi har en lång väg att vandra för fuskarna.nu har typ 2000 medlemmar men deras forum e mycket rörigare.. Våra användare har skrivit totalt 30682 inlägg Vi har 2080 registrerade användare så det så! 1080 medlemmar till här sen utklassar vi fuskarna.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Hehe är man tio år kommar man med dom mest idiotiska bortförklaringar Minns när jag själv gick i 4 men det är en helt annan historia.. Och om det var sant kunde han väl heta typ speeder 2 eller speeder_ Han är hatad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 vad använder ni för program för att se vad nån Tex. Speeder har för IP-adress??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 vad använder ni för program för att se vad nån Tex. Speeder har för IP-adress??? hultan kan nog se alla ip-nummer på alla (medlemmarna iaf ) som är på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 hultan kan nog se alla ip-nummer på alla (medlemmarna iaf ) som är på gtasajten. mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 ingen ser mig jag är maskerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 ingen ser mig jag är maskerad Ehh jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 ingen ser mig jag är maskerad nödvändigt att dra upp denna tråd för att säga "jag är maskerad" som inte är i närheten av ämnet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag har inte fattat så mycket men e poison samma personsom speeder eller vadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 vem vart medlem nr 1000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 på mitt forum har jag 2 medlemar Lr va det 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts