Marquis Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Snart är det 1000 registrerade medlemmar här på forumet! Tänk om alla dom skulle vara online samtidigt... Undrar vem som blir den 1000:e medlemen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 hehe det börjar bli många medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 hehe det börjar bli många medlemmar jopp, riktigt många. Undrar om servern skulle klara av om alla medlemmar var inne samtidigt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 jopp, riktigt många. Undrar om servern skulle klara av om alla medlemmar var inne samtidigt?! Nej det skulle den absolut inte klara! Även om vi skulle ha en alldeles egen server så skulle den nog sinka ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Nej det skulle den absolut inte klara! Även om vi skulle ha en alldeles egen server så skulle den nog sinka ihop. ok, men skulle servern klara av 350st på en gång då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Tiden går frammåt... Den tusende medlemmen borde belönas med att bli Super Member i en vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Tiden går frammåt... Den tusende medlemmen borde belönas med att bli Super Member i en vecka... bara fyra medlemmar kvar nu tills den 1000:e blir känd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Snart 1000 medlemmar, men hur många är det som är aktiva / har skrivit något de senaste månaderna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 inte många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag skriver iallafall åtminstone 3 replies per vecka Jag måst säga att jag inte har lagat en enda topic!!!! Och jag har varit här en ganska lång tid nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Nja, det är rätt många ändå faktiskt! När jag sökte på medlemmar (ej gäster) som varit inloggade minst en gång de senaste 30 dagarna fick jag fram hela 431 st!!! Nästan hälften av alla medlemmarna har alltså besökt forumet de 30 senaste dagarna! Av alla dessa har 279 st postat minst ett inlägg! (Där blev ni allt förvånade va? ). Antal medlemmar som loggat in det senaste dygnet är 114 st och av dom har 68 st skrivit minst en nyhet (surprise igen ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Nja, det är rätt många ändå faktiskt! När jag sökte på medlemmar (ej gäster) som varit inloggade minst en gång de senaste 30 dagarna fick jag fram hela 431 st!!! Nästan hälften av alla medlemmarna har alltså besökt forumet de 30 senaste dagarna! Av alla dessa har 279 st postat minst ett inlägg! (Där blev ni allt förvånade va? ). Antal medlemmar som loggat in det senaste dygnet är 114 st och av dom har 68 st skrivit minst en nyhet (surprise igen ). Oj, det var mycket mer än jag trodde!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) Oj, det var mycket mer än jag trodde!! mycket mer än vad jag trodde också! ojojoj, bara två kvar tills den 1000:e kommer! Hultan: hur många nya medlemmar per dag i genomsnitt blir det? Redigerad 27 januari, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Hultan: hur många nya medlemmar per dag i genomsnitt blir det? Jadu... det måste bli ett medelsnitt på ca 4-5 medlemmar/dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) Jadu... det måste bli ett medelsnitt på ca 4-5 medlemmar/dag. Det är många det! Det blir alltså ca 120 nya medlemmar per månad!!!! 998 medlemmar nu!!!! Redigerad 27 januari, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 snart utklassar vi lunarstorm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 2 medlemmar till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 snart utklassar vi lunarstorm!! jo, de har ju "bara" över 100 000medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 2 medlemmar till ja trodde att du menade att om 2 medlemar utklassar vi lunarstorm först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 ja trodde att du menade att om 2 medlemar utklassar vi lunarstorm först hehe, om 200 000 medlemmar utklassar vi kanske lunar! ps. eller när jag tänker efter så gör vi nog inte ens det då!.ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts