Sven_E Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Vart ska man köra efter att man har hämtat skåpbilen och polisen börjar jaga en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 du ska inte köra nån stans utan bara ÖVERLEVA med den bilen i 3 minuter!!! det tog några försök att klara av den för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sven_E Skrivet 12 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Ok tack. Nu är jag en lycklig Sven_E igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 den var svår för mig me men till slut klarade jag den men nu har jag kalrat alla huvuduppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Ett easy-way-to-go är att köra ner i tunnelbanan. Snutarna kraschar ihop sig i jakten och det är bara att stå kvar tills tiden är avklarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jag har också promlem med det uppdraget men tack för hjälpen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jag klarade det på första försöket!!! <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jag klarade det på första försöket!!! <_> mm, m2 Jag körde över bron till staunton och ett helt varv runt ön, sedan var tiden slut Kanske inte så smart men jag var helt upptagen med att väja för galna poliser så jag hann inte tänka å långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 mm, m2 Jag körde över bron till staunton och ett helt varv runt ön, sedan var tiden slut Kanske inte så smart men jag var helt upptagen med att väja för galna poliser så jag hann inte tänka å långt... hehe!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jag for ne i tunnelbanan o väntade där!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts