RavenE Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag har lessnat på Movie maker och undrar om det finns tips på andra program? Jag vill gärna har ett program som är bra för att göra specialeffekter! Typ, fejka volter, lägga till eld på vapen etc. Ge tips på hemsidor där man kan hitta det GRATIS, eller om nån har något bra program så får ni gärna skicka! RavenE0@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Jag vet att det finns ett som heter Pinnacle Studio och ett som heter Vegas..... Dom ska tydligen vara bra. EDIT : Det här blir andra gången jag hjälper dig på två dar Redigerad 30 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Video Vegas 5.0 FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Video Vegas 5.0 FFS! YEH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) EDIT : Det här blir andra gången jag hjälper dig på två dar Hehe...det har du rätt i puss på dig nån som har lust att skicka Vegas? RavenE0@hotmail.com Redigerad 30 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 AlamDV2, Adobe Premier Pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nästa gång du köper dator köp en mac ffs! då får du saker som en windowsanvändare bara kan drömma om. ...för mycket bra pris. (då inklusive film redigeringsprogram skälvklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Va e det som e dåligt med Movie maker? Fast jag har en annan fråga också. Kanske lite offtopic. Men men. Vet någon om man kan köpa kablar som går mellan videon och datan? För det finns ju mellan TVn och datorn. För jag har inspelningsband som jag skulle vilja få in i min data. Så vet någon om det finns sån typ av kabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Va e det som e dåligt med Movie maker? Ungefär allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Va e det som e dåligt med Movie maker? Inget speciellt. De saker som finns i det fungerar perfekt även om inkompetenta andvändare kan påstå annat. Dock så har andra program fler möjligheter att välja på vad man vill göra med sin video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Inget speciellt. De saker som finns i det fungerar perfekt även om inkompetenta andvändare kan påstå annat. Dock så har andra program fler möjligheter att välja på vad man vill göra med sin video. Precis! Jag är inte less på det, på det sättet så att jag inte kommer att sluta använda det. Alla mina filmer som jag och mina polare har gjort, har blivit jättebra! Men jag vill som sagt ha fler möjligheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nästa gång du köper dator köp en mac ffs! då får du saker som en windowsanvändare bara kan drömma om. ...för mycket bra pris. (då inklusive film redigeringsprogram skälvklart) Oh yeah, iLife är über. Klipp ihop filmen i iMovie, som har massa funktioner, lägg till egenkompenerad musik från Garageband, exportera till iDVD och gör en DVD av det, komplett med kapitel. Och därför suger Movie Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ja, köp en Mac om du vill... pilla med bilder och filmer. Det är väl det som Mac har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Men seriöst, ska han springa ut och köpa en ny dator för flera tusen bara för att han vill ha ett annat filmredigeringsprogram ? Ge honom tips istället för det ni gör nu. Det enda jag känner till är Vegas, som ska vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Sony Video Vegas 6.0, Alam DV2, EffectsLab DV, CompositeLab DV, VisionLab HD... fxhome.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jo jo...jag vet att dom finns, men jag har inte hittat nått som är gratis än Dom som jag hittar i buskarna innehåller virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Klart att man ska ha Sony Vegas 6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts