Henkect Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Kan någon skapa ett account åt mig Adda mig på msn Henrik7001@hotmail.com så ger ja info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Det finns videos på det Jamen, vart ? mig vill se braaaveheart ^___^ edit: fucking ja! nu kommer nog en hel del bots sluta tror jag. Iaf nån vafan, och dom som kommer. die mother fucker Date : 5/3/2006 inquiry : 149 Hello. This is Silkroad Online. Many users have proposed to intensify the punishment, and to eradicate bot users we have chose to intensify the punishment standard. From now on, detected bot users will be blocked forever. We are continually trying our best to provide a better gaming environment. Redigerad 3 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag har 80% nu Fick Dropp på Elixir Weapon så jag lär ha ca 1.600k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Fick Dropp på Elixir Weapon så jag lär ha ca 1.600k 1600 guld är inte direkt något att skryta om... Najs iaf att blockarna blir bannade för evigt. Lite lol iofs., då windgod som nyligen utsetts till Silk assistant var bland dom första att bli blockade p.g.a. bottning. Ah well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ska nog spela mindre nu. Väntat på sommaren och så Bästa är ju om man inte ska spela under sommaren är europa versionen kommer nån gång så.. blir perfekt Ska joina den nyaste servern med min älskare ryssen nyaste servern som är då alltså ska planera denna char och allt.. hoppas jag hittar sosun bow lvl 16 så man spfarmar hyffsat lätt blev lite konstigt där men.. hoppas ni fattade hälften hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Ska nog spela mindre nu. Väntat på sommaren och så Bästa är ju om man inte ska spela under sommaren är europa versionen kommer nån gång så.. blir perfekt Ska joina den nyaste servern med min älskare ryssen nyaste servern som är då alltså ska planera denna char och allt.. hoppas jag hittar sosun bow lvl 16 så man spfarmar hyffsat lätt blev lite konstigt där men.. hoppas ni fattade hälften hehe Vilken version spelar vi nu då? Den med alla länder förutom Kina/Japen spela roll jag fortsätter på den iaf Well , då hade Man lvl 24 SOS glavie köpte för 1350k Redigerad 3 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 ska planera denna char och allt.. hoppas jag hittar sosun bow lvl 16 så man spfarmar hyffsat lätt Vadå, i europa? Det finns inga pilbågar där (om jag minns rätt). *petig* iwe: En liten mattelektion för dig... 1000 k går fan inte att säga. Det går, men det är fel. Tusen tusen? Ända upp till 999 k är det fint, sen efter det används hellre kk vilket betyder miljon. Alltså, du köpte din glavie för 1.35 kk. Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vadå, i europa? Det finns inga pilbågar där (om jag minns rätt). *petig* iwe: En liten mattelektion för dig... 1000 k går fan inte att säga. Det går, men det är fel. Tusen tusen? Ända upp till 999 k är det fint, sen efter det används hellre kk vilket betyder miljon. Alltså, du köpte din glavie för 1.35 kk. Tack för mig. Okej , Aja Btw lvl 26 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vilken version spelar vi nu då? Den med alla länder förutom Kina/Japen spela roll jag fortsätter på den iaf Well , då hade Man lvl 24 SOS glavie köpte för 1350k Men.. jag vet väl inte jag är inte smart. punkt. ^^ men iaf, jag ska börja spela igen typ efter sommaren med dom nya vapnen och så när det har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Men.. jag vet väl inte jag är inte smart. punkt. ^^ men iaf, jag ska börja spela igen typ efter sommaren med dom nya vapnen och så när det har kommit. Ok då vet jag Söker wep elixir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ok då vet jag Söker wep elixir Köp av mig endast 240K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Köp av mig endast 240K Bah.. Kan jag inte få byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Wohoo har hela 20000:- (föredrar riktiga siffror) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Level 8, 23.000, vad borde jag köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Level 8, 23.000, vad borde jag köpa? Inget eller armor. Cucky coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Inget eller armor. Cucky coolt Vilken armor? Jag kan knappt något om SilkRoad, vet inte vad som är bra och så. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vilken armor? Jag kan knappt något om SilkRoad, vet inte vad som är bra och så.:"> Vad har du för vapen ? Vad klickar du när du levlar upp 3 i STR eller 3 i INT vi behöver info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vad har du för vapen ? Vad klickar du när du levlar upp 3 i STR eller 3 i INT vi behöver info! Tar bara strength. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Wohoo har hela 20000:- (föredrar riktiga siffror) Ska jag säga vad jag har så kommer du bli snurrig om jag skriver det i "riktiga siffror" @ Kattälskarn' Bra, du börjar lära dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ska jag säga vad jag har så kommer du bli snurrig om jag skriver det i "riktiga siffror" @ Kattälskarn' Bra, du börjar lära dig Mm, snart får du passa dig så han inte crittar 5k dmg på dig *hostar* offtopic.. men.. om ni inte hört låten 'nickelback - animals'.. hett tips från undersidan världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts