Topp3 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 lvl är du ? Då jag sa vilket quest jag ska påbörja krävs det ingen raketforskare för att räkna ut det. =P Lvl. 22. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Anyhoo, har nu ett ungefär identiskt quest att se fram emot. Samla 150 Devil Bug's wings... yay. Är drop raten på vingar ungefär samma som på äggen? MYCKET sämre droprate tyckte jag :'( Eller det kanske var nåt annat med Devil bugs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Samma drop rate ja.. går rätt segt Samlar själv flaggor från ghost namn saker lvl är du ? JAg sammlar ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 JAAA! BLEV AV MED SPYSHERIFF Hata jäveln Dags att lira SRO, just nu gör jag tiger questet och dödar Archers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 JAg sammlar ochså Toppis... säg inte till nån men jag är en liten rymdforskare egentligen.. ärligt.. går såååå sakta, äckliga spöken, ska döda er lite mer nästa gång ^^ överdöda er sniper... kolla vilken wich lvl posten jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Toppis... säg inte till nån men jag är en liten rymdforskare egentligen.. ärligt.. går såååå sakta, äckliga spöken, ska döda er lite mer nästa gång ^^ överdöda er sniper... kolla vilken wich lvl posten jag är Visst... Alla som undrar, det handlar om en post på Tavern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Vad kan jag få för den här? Redigerad 8 maj, 2006 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vad kan jag få för den här? 40-50k maximum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 40-50k maximum... Erm.. nej ? kan ju lätt få 200 k för den... sålt en sån liten sak för 300 k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Erm.. nej ? kan ju lätt få 200 k för den... sålt en sån liten sak för 300 k Om man hittar idioter ja... ingen med vettet i behåll skulle betala mer än 100 k för den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Om man hittar idioter ja... ingen med vettet i behåll skulle betala mer än 100 k för den där. Säg en som inte är idiot från början av ett spel ? Alla är noobs ibörjan bara.. sålde en shoulder sos lvl 17 för 250, kunde sålt den för mer också. Men ville ha sålt den lite snabbare. 40-70k är det 'rätta' priset, schyssta priset. Men det är inte det dyra priset, dom man ska sälja för. sånna är priserna i oasis iaf edit, sniper. 20 dmg ? ^^ Redigerad 2 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) edit, sniper. 20 dmg ? ^^ Ja typ Feel the burn in my new post @ Tavern Redigerad 2 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkect Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Som iwe sa, isf behöver vi info om dig. är lvl 26 nu med 24 % och lvlar i hästlängder, går skitfort. Är typ vid ett ställe som är 1 mob hamnar precis nära mig hela tiden så det är bara mangla Så tips om ni inte redan gör det : Slåss mot bra monster spawnställe, sparar enormt mycket tid! Adda mig på msn Henrik7001@hotmail.com kan ge pengar sen till era chars ger info på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ja typ Feel the burn in my new post @ Tavern Men jag gjorde faktist 100 dmg som mest ca Du hade lätt vunnit nu ja lol, men snart henke, addar dig nu typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkect Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Men jag gjorde faktist 100 dmg som mest ca Du hade lätt vunnit nu ja lol, men snart henke, addar dig nu typ Ok schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Men jag gjorde faktist 100 dmg som mest ca Du hade lätt vunnit nu ja lol, men snart henke, addar dig nu typ Snart lvlar du nog om mig... jag spelar "bara" 15 timmar i veckan.... Sen är jag borta HELA sommarlovet (10 veckor!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Sålde den för 100k, och han tyckte att jag kunde varit lite dyrare på den. Redigerad 2 maj, 2006 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Sålde den för 100k, och han tyckte att jag kunde varit lite dyrare på den. Jao funderar på spela lite nu, ska jobba imorgon och så men.. blev lite sugen på spela när jag såg Braveheart nyss Litet citat 'Everyone dies.. but not everyone lives' gillade den tänkte på dom nya vapnen som skulle komma, harpa osv ^^ funderar på göra ny gubbe nästan när det kommer.. roligt att ha ett stort svärd att svinga igenom fiender samtidgt som man färgar marken röd *tänker på braveheart* men vet någon om det finns någon video eller något sånt för vapnen ? Kommer ju ihåg bilderna sniper skickade Fast detta, (vad jag hört) får kSRO detta under sommar, så vi får väl efter det, så efter sommar bara.. enkelt uträknat hade vart så tufft med ett skitstort svärd bara.. ska leta efter lite bilder eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Adda mig på msn Henrik7001@hotmail.com kan ge pengar sen till era chars ger info på msn Jag addar sen Btw jag har 70% på lvl 25 spelar inte Så mycket i veckan Ca 8 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jao funderar på spela lite nu, ska jobba imorgon och så men.. blev lite sugen på spela när jag såg Braveheart nyss Litet citat 'Everyone dies.. but not everyone lives' gillade den tänkte på dom nya vapnen som skulle komma, harpa osv ^^ funderar på göra ny gubbe nästan när det kommer.. roligt att ha ett stort svärd att svinga igenom fiender samtidgt som man färgar marken röd *tänker på braveheart* men vet någon om det finns någon video eller något sånt för vapnen ? Kommer ju ihåg bilderna sniper skickade Fast detta, (vad jag hört) får kSRO detta under sommar, så vi får väl efter det, så efter sommar bara.. enkelt uträknat hade vart så tufft med ett skitstort svärd bara.. ska leta efter lite bilder eller så Det finns videos på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts