iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 W00t, thiefade för första gången nu! Eller ja, thiefa och thiefa... hittade massa varor på marken som jag snodde, men ändå. Och det var visserligen bara massa white silk, som tillsammans blev runt 10 k guld, men.. det var spännande ändå. Hela tiden satt man och hoppades på att det inte skulle komma någon high-lvl-hunter, och så när man plötsligt ser pilar flyga på en hoppar man till av rädsla, och pustar ut när man ser att det bara är en NPC-thief. Love this game. =) http://img374.imageshack.us/img374/9403/sro20060501141245433er.th.jpg http://img530.imageshack.us/img530/8261/sro20060501141840540ma.th.jpg Btw., hon som skrev att hon låter mig ta varorna var ingen hunter, hon var bara någon viktigpetter som lekte viktig. Antar jag. Har du 500k nu då? btw min SOS har +2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag byggde upp ca 70% på lvl 1 thief men sen fick jag ont om pengar så jag trade:ade, då försvann allt Aja... det roligaste är att döda Hunters Dom yrkern som går ihop är trader/hunter, hunter/thief om jag minns rätt, om man vill tjäna lvl det vill säga. Kommer inte vara hunter, är thief, och kommer för alltid bli det ska spela senare ikväll tror jag.. bli lvl 27 iaf idag. Kollar just nu om jag kan göra någon särskild ändring i första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Dom yrkern som går ihop är trader/hunter, hunter/thief om jag minns rätt, om man vill tjäna lvl det vill säga. Kommer inte vara hunter, är thief, och kommer för alltid bli det ska spela senare ikväll tror jag.. bli lvl 27 iaf idag. Kollar just nu om jag kan göra någon särskild ändring i första sidan. Hunter/thief går inte ihop för om du e hunter och dödar en thief så förlorar du thief exp och tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 förresten så ska dom scrollen/tickets komma imorgon eller kanske redan kommit.. inte säker, men ja, borde vara imorgon så se till att ha plats i ert storage. W00t? Vad för nåt? Anyhoo, har köpt en lvl. 24 +2 +1 str.-pilbåge, så så fort jag dingar 24 kommer jag bli runt 2 mille rikare~. Yayz0r. Sen köpte jag en lvl. 26-båge också, +2 tror jag på den med. Det är bara ca 10-20 skada i skillnad mellan dom nya bågarna och min lvl. 16 SoS, men jag har börjat tröttna på SoS-bågen. Dessutom kostade dom nya bågarna runt 80 k tillsammans, så jag har råd. Undrar vad man köper för 2 mille... kanske ska spara till en varg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hunter/thief går inte ihop för om du e hunter och dödar en thief så förlorar du thief exp och tvärtom. Aja.. men då går det bara kombinera hunter/trader då. Toppis, remember ? Restoration Information: A 1 day ticket will be restored in the user's storage during inspection time. Things to Note : There must be an empty slot in the storage to be able to receive the ticket." En GM sa det inatt också, Garmamel eller vad han heter. Vet ni var man ska spfarma i lvl 32 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Toppis, remember ? Restoration Information: A 1 day ticket will be restored in the user's storage during inspection time. Things to Note : There must be an empty slot in the storage to be able to receive the ticket." En GM sa det inatt också, Garmamel eller vad han heter. Men pucko, det är för dom som hade en gold/silver ticket under tiden servern dog. De som inte hade en får ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Men pucko, det är för dom som hade en gold/silver ticket under tiden servern dog. De som inte hade en får ingenting. skit också Well, gjorde par ändringar på första sidan om nån bryr sig, för dom nya så vet dom. lite snyggare blev det allt men iaf, kommer on senare ikväll edit; Ska fixa monster kartorna med riktiga namn istället för [oförstålig utländsk] text liksom, enklare att hitta när man letar Redigerad 1 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Colan Snygg framsida. Topp3 Då kan ju du skapa en GUild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 edit; Ska fixa monster kartorna med riktiga namn istället för [oförstålig utländsk] text liksom, enklare att hitta när man letar Det är bara att kolla hur monstren ser ut på Silkroad Korea's website btw, fixa inte monsterkartorna med "riktiga" namn... det ser riktigt fult ut... tro mig jag har sett exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Colan Snygg framsida. Topp3 Då kan ju du skapa en GUild Tack La till en snygg Jangan monster karta, nån snubbe som gjort så jag slapp trots allt Han ska göra fler tror jag så gött håller på skriva en guide om tjuvande nu.. vilket jag inte borde för jag kan ju inget men bara för kul skull edit: Sniper @ Jag tycker inte det ser dåligt ut Redigerad 1 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Kartan var fin... Jag hade sett en förskräckligt ful en gjord i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag tror jag skippar Silkroad tills Aege blir spelbar igen. Det går fan inte att spela som det är nu, och jag tänker då fan inte byta server. Orka lämna Otra och alla grejer jag skaffat, samt alla roliga människor. Möjligt iofs. att jag kan spela på tisdagar, då jag slutar 11.30. Det brukar vara hyffsat laggfritt vid den tiden. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Kartan var fin... Jag hade sett en förskräckligt ful en gjord i paint Jo.. sett par såna också Sniper du är 1337 här, hjälp mig Om man är tjuv, sant man inte kan atackera traders utan dom rört en innan ? Och hur mycket tjänar man på ett ungefär (som tjuv) i senare lvls ? edit: toppis Har inte spelat på oasis idag ens, kom typ inte in och när jag gjorde blev jag d/c... fan Redigerad 1 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jo.. sett par såna också Sniper du är 1337 här, hjälp mig Om man är tjuv, sant man inte kan atackera traders utan dom rört en innan ? Och hur mycket tjänar man på ett ungefär (som tjuv) i senare lvls ? edit: toppis Har inte spelat på oasis idag ens, kom typ inte in och när jag gjorde blev jag d/c... fan Om man tar en camel med as mycket stufs så kännar ju du mera btw min SOS har +3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkect Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kan Nån skapa ett account åt mig? Det funkar inte för mig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kan Nån skapa ett account åt mig? Det funkar inte för mig, Vad ska du logga in med? Vi behöver info om dig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kan Nån skapa ett account åt mig? Det funkar inte för mig, Som iwe sa, isf behöver vi info om dig. är lvl 26 nu med 24 % och lvlar i hästlängder, går skitfort. Är typ vid ett ställe som är 1 mob hamnar precis nära mig hela tiden så det är bara mangla Så tips om ni inte redan gör det : Slåss mot bra monster spawnställe, sparar enormt mycket tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Grrr, just nu är jag riktigt piss. Åkte på viruset, SpySheriff, när jag gick in här Riktigt jobbigt att få bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) I've passed the point of no return. Gjort klart Leegak's Secret-questet, nu stannar Otra för evigt med mig. ALDRIG att jag gör om det. Anyhoo, har nu ett ungefär identiskt quest att se fram emot. Samla 150 Devil Bug's wings... yay. Är drop raten på vingar ungefär samma som på äggen? Köpte också ett helt 3rd degree garment-set åt bönan. Inte lika hett som protector-settet, men... eh. Det får duga. Redigerad 2 maj, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 I've passed the point of no return. Gjort klart Leegak's Secret-questet, nu stannar Otra för evigt med mig. ALDRIG att jag gör om det. Anyhoo, har nu ett ungefär identiskt quest att se fram emot. Samla 150 Devil Bug's wings... yay. Är drop raten på vingar ungefär samma som på äggen? Köpte också ett helt 3rd degree garment-set åt bönan. Inte lika hett som protector-settet, men... eh. Det får duga. Samma drop rate ja.. går rätt segt Samlar själv flaggor från ghost namn saker lvl är du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts