iweX Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Laggar det skit mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 WAZAAA nu ska jag in och lvla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Fick level 8 nyss, vad borde jag köpa med 20.000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Fick level 8 nyss, vad borde jag köpa med 20.000? Gear, lvl 16 vapen (för du får lvl 10 glavie för ett quest) Så det är rätt lugnt med cash annars, men du får tjäna pengar för sen i Downhang kostar allt mycket mer edit, fick 5000 sp nyss köpte också par sos dojjor för 120 k också 'can you decrease price i dont have so much money? :]' Redigerad 29 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Sådärja.. Har 71,04% exp på lvl. 19, snart 8000 SP's och en Chakji Worker droppade en weapon elixir nyss, som ska säljas och öka min förmögenhet som för tillfället är ~350,000 guld. Jag gillar det här spelet. =) Och så fort jag når lvl. 26-27, ska min nuvarande pilbåge säljas. Lite efterforskningar har visat att den kommer inbringa mig minst 2 miljoner. 2,5 om jag har tur. 3 ifall jag hittar ett retart som inte vet vad den är värd. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Sådärja.. Har 71,04% exp på lvl. 19, snart 8000 SP's och en Chakji Worker droppade en weapon elixir nyss, som ska säljas och öka min förmögenhet som för tillfället är ~350,000 guld. Jag gillar det här spelet. =) Och så fort jag når lvl. 26-27, ska min nuvarande pilbåge säljas. Lite efterforskningar har visat att den kommer inbringa mig minst 2 miljoner. 2,5 om jag har tur. 3 ifall jag hittar ett retart som inte vet vad den är värd. ^^ Ah härligt, för att skryta om min egendom så.. en bild säger mer än tusen ord. (8 sos bla 2 vapen är sos) Funderar på att sätta ut lite skills och spfarma vidare i lvl 32 med sos glavie. Japp gjorde det nu, har soul spear And ofc new crit record with 2900 +. Zerg, fire + soul = Död fiende Hade förresten 9 sos lol, och hittade nyss vapen elixir.. ah, lvlar så fort nu Joinade en tjuv guild nu iaf. ThiefLordz. En lvl 2 guild, gött enligt mig. Ska fan lvla 4-5 lvlar imorgon, kämpa som fan hela tiden. vill inte vara lägst i guilden liksom... sen ska jag sooooova ut http://img79.imageshack.us/img79/5718/8sos6go.jpg Redigerad 30 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Fick dropp på wep elixir igår och har 41% på lvl 25 nu Följde efter några retrads som dödade men PLOCKADE inte upp pengarna så jag kände typ 15k Sen i dw så köpte jag massa armor grejor till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag vet inget om SilkRoad, så finns det något jag borde sälja, spara och så vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag vet inget om SilkRoad, så finns det något jag borde sälja, spara och så vidare? Du borde sätta på dig armor och sen köpa nytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Du borde sätta på dig armor och sen köpa nytt.. Agreed. *gäspar* Ska lvla som fan idag då, ska också visa en bild på black devil suit för den är så fin Men nu ska jag äta frukost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Agreed. *gäspar* Ska lvla som fan idag då, ska också visa en bild på black devil suit för den är så fin Men nu ska jag äta frukost De laggar inte LITE. och jag köpte ett elixir (protector) för 20k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 De laggar inte LITE. och jag köpte ett elixir (protector) för 20k Jävla apor alltså.. men nu är det quiz, mina sista potions ser nu i bilden (hp) och jag har många fiender plus mycket tid kvar, ca 5 min. Tror ni jag klarade det ? (Kom 4 ghosts till precis efter denna bilden) http://img68.imageshack.us/img68/2649/sro20060430133043067yv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jävla apor alltså.. men nu är det quiz, mina sista potions ser nu i bilden (hp) och jag har många fiender plus mycket tid kvar, ca 5 min. Tror ni jag klarade det ? (Kom 4 ghosts till precis efter denna bilden) http://img68.imageshack.us/img68/2649/sro20060430133043067yv.jpg Ja , du klarade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jävla apor alltså.. men nu är det quiz, mina sista potions ser nu i bilden (hp) och jag har många fiender plus mycket tid kvar, ca 5 min. Tror ni jag klarade det ? (Kom 4 ghosts till precis efter denna bilden) Självklart! Det är mindre än 5 min kvar, ca 3 min... Och ghost är inge svåra... det svåra är alla high-lvl Hunters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Självklart! Det är mindre än 5 min kvar, ca 3 min... Och ghost är inge svåra... det svåra är alla high-lvl Hunters Japp jag klarade det Aaash, om det skulle kommit en hunter hade jag mutat han med guld haha skönt att ha guild, bästa är att många gillar mig redan 3> lite b vara minst lvl i guilden, är 24 nu, ska lvla till 25 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Japp jag klarade det Aaash, om det skulle kommit en hunter hade jag mutat han med guld haha skönt att ha guild, bästa är att många gillar mig redan 3> lite b vara minst lvl i guilden, är 24 nu, ska lvla till 25 nu Försök aldrig att muta Hunters... dom luras... Dom försöker bara lura dig... När jag hade en 4 star Thief "trade" så kom det två Hunters som var runt lvl 50... Dom sa att jag MÅSTE betala 10 000 gold var till dom för att "komma föri oskadd"... Jag betalade inte... dom dödade mig och min kamel men stod kvar! Det jag gjorde var att kontakta min kompis, en lvl 50+ STR Archer... han hjälpte mig. Han kom dit i thief suit och dödade båda! Jag tror en av dom var INT, så han tog STR:en på håll... Sen kom dom tillbaka och tog han och mig igen (jag hade blivit ressad). Då hade dom bråkat med oss en gång för mycket.... Min kompis kallade på en lvl 60 (det var innan patchen som gjorde att man kunde bli lvl 70). Båda dom kom och total utplånade båda... dom kom inte tillbaka och störde igen Muta aldrig Hunters... använd dina kontakter så går allt bra En extra sak... En annan gång när det kom en kille och muckade med mig så kallade jag på en i min guild som är lvl 50... Resultat: Han som muckade stack, och sa förlåt Fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Blev äntligen av med alla mina satans scrolls, tack vare nån high-lvl-trader som masade sig till Jangan. Har tillräckligt med pengar för att skapa ett guild nu, frågan är bara om jag ska göra det så fort jag når 20 eller om jag ska vänta. Det väger åt att vänta ett tag, men om jag känner mig rätt (vilket jag troligen gör) kommer jag hinna spendera allt på skit innan dess. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Blev äntligen av med alla mina satans scrolls, tack vare nån high-lvl-trader som masade sig till Jangan. Har tillräckligt med pengar för att skapa ett guild nu, frågan är bara om jag ska göra det så fort jag når 20 eller om jag ska vänta. Det väger åt att vänta ett tag, men om jag känner mig rätt (vilket jag troligen gör) kommer jag hinna spendera allt på skit innan dess. =/ Okey. Jag sparar REDAN till en varg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Okey. Jag sparar REDAN till en varg. Jag sparar till ett SoS +3 vapen (lvl 42), men dessvärre så verkar det kosta minst 5 mille... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Försök aldrig att muta Hunters... dom luras... Dom försöker bara lura dig... När jag hade en 4 star Thief "trade" så kom det två Hunters som var runt lvl 50... Dom sa att jag MÅSTE betala 10 000 gold var till dom för att "komma föri oskadd"... Jag betalade inte... dom dödade mig och min kamel men stod kvar! Det jag gjorde var att kontakta min kompis, en lvl 50+ STR Archer... han hjälpte mig. Han kom dit i thief suit och dödade båda! Jag tror en av dom var INT, så han tog STR:en på håll... Sen kom dom tillbaka och tog han och mig igen (jag hade blivit ressad). Då hade dom bråkat med oss en gång för mycket.... Min kompis kallade på en lvl 60 (det var innan patchen som gjorde att man kunde bli lvl 70). Båda dom kom och total utplånade båda... dom kom inte tillbaka och störde igen Muta aldrig Hunters... använd dina kontakter så går allt bra En extra sak... En annan gång när det kom en kille och muckade med mig så kallade jag på en i min guild som är lvl 50... Resultat: Han som muckade stack, och sa förlåt Fin bild Grymt fin bild sniper.. men.. ditt jävla namn... allvarligt.. sabba rätt mycket förresten så skojade jag med mutningen skulle bara kommit på något smart att göra liksom går så snabbt att lvla nu men iaf.. skaffade en combo atack, wtf namn den hade, från lvl 24 iaf. Den är rätt najs, sen i lvl 69 liksom... 6 combo atack rätt overkill ^^ btw: hur mycket kostar en varg då ? Redigerad 30 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts