Colan K Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ehhm... Att döda en murderer är inte svårt, bara dom låg-lvlade murdererna visar sig... dom höglvlade gömmer sig i ett låg-lvl ställe och dödar monster (ca 500 st) Nä jo, men asså.. pvp är ju nytt för mig, , jag är ju inge atacker really heller.. så a, är ju nytt för maj förresten håller jag på döda 500 chakjis.. kul och försöker hitta en j*vla quest lista och karta för lvl 20-40 även om man ska döda 500 st så.. är det rätt.. roligt faktist.. älskar se gubben slåss fortfarande, längtar tills jag lvlar och får mer sp Nu ska jag käka sen fortsätta slakta chakjis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Har man nytt lösenord då så tack Cortez! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Vad är maxlvl på SilkRoad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Vad är maxlvl på SilkRoad? 150 är det i korea ? 70 i europa. vad jag tror iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valgarv Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Arr, spelar SilkRoad även jag också, till och från. Nu på sista tiden har det inte blivit så mycket, men när det väl händer spelar jag oftast med Topp3. Planerar dock att dra igång igen till sommaren och powerlvl'a hjärnan av mig. Om ni skulle se Gung_Pow där ute någonstans, tveka inte på att hojta till. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Arr, spelar SilkRoad även jag också, till och från. Nu på sista tiden har det inte blivit så mycket, men när det väl händer spelar jag oftast med Topp3. Planerar dock att dra igång igen till sommaren och powerlvl'a hjärnan av mig. Om ni skulle se Gung_Pow där ute någonstans, tveka inte på att hojta till. ;D Level? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nu drar jag in då. Om ni ser ZcruweN springa runt, heja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nu drar jag in då. Om ni ser ZcruweN springa runt, heja Den är ju på update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valgarv Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Level? Hm, det var en bra fråga. Typ 17? Ingen höjdare direkt, men alltid något. Söt Tony Tony Chopper bild btw. :'D <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Den är ju på update Märkte det nu När är dom klar med det? Måste få spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hm, det var en bra fråga. Typ 17? Ingen höjdare direkt, men alltid något. Söt Tony Tony Chopper bild btw. :'D <3 Tackar Zcruwen venne tar la länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Skulle tippa på att dom fuckat till servrarna rätt rejält. Blir nog en mindre rollback, enligt experterna (fniss). Och då för er som inte vet, är en rollback när dom återställer servarna till den senaste server-inspektionen. Mummel, isf. måste jag göra om tiger-questet. Hade ju samlat ~125 skins ffs. Redigerad 27 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Buhu, och jag som kom hit till min brorsa bara för att få sitta i lugn och ro och lira SRO hela kvällen, men så vart inte fallet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Buhu, och jag som kom hit till min brorsa bara för att få sitta i lugn och ro och lira SRO hela kvällen, men så vart inte fallet Den har iaf varit från 6 till 9 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Meeen jag dör snart om jag inte får spela..!!!! *SLÅR HUVUDET I VÄGGEN* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Den lär va till 10 eller tills imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Den lär va till 10 eller tills imorgon. Fan ska man göra nu då edit: äh fan, ändrar nog första sidan lite, lägger till nån länk och så Redigerad 27 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Fan ska man göra nu då edit: äh fan, ändrar nog första sidan lite, lägger till nån länk och så DU borde ha en Fet överskrift LÄS DETTA FÖRST INNAN DU FRÅGAR NÅTT ¨ Så inte så många frågar och VERKLIGEN läser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 DU borde ha en Fet överskrift LÄS DETTA FÖRST INNAN DU FRÅGAR NÅTT ¨ Så inte så många frågar och VERKLIGEN läser det Jo vet! Men grejen är att tror inte alla kollar första sidan.. först liksom, men ska få in det. Så märker väl (asen) dom fina nya det La till en sida och valgarvs namn nu. Justerar just nu... så om ni vill ha nån ändring så bra att säga det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Oh shit! *dreglar ner tagentbordet när jag ser hans pengar* http://kr.img.silkroad.yahoo.com/uScrShot/2006/04/25_SRO%5B2006-04-25%2007-58-08%5D_68.jpg @iwe's signatur... O RLY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts