ZcruweN Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) *ehehehehe borta* Redigerad 26 april, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Fräckt! (devil mask) Vill vara höglvl men det tar ju tid som sagt, men egentligen tar det inte "så" lång tid att bli det. Tar ju lång tid för spfarming bla liksom... aja nu ska jag spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Fräckt! (devil mask) Vill vara höglvl men det tar ju tid som sagt, men egentligen tar det inte "så" lång tid att bli det. Tar ju lång tid för spfarming bla liksom... aja nu ska jag spela Det tar lång tid... Devil mask är lvl 69 Från lvl 63-64 behöver du 39 000 000 xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hur mycket pengar har ni fått som mest när ni dödat nåt monster? Själv har man ju fått hela 101 Guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Det tar lång tid... Devil mask är lvl 69 Från lvl 63-64 behöver du 39 000 000 xp Okej jag ska hålla käft väl fått 150 guld från chakjis som mest typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hur mycket pengar har ni fått som mest när ni dödat nåt monster? Själv har man ju fått hela 101 Guld Hmm... tror det var mellan 1500-2000 gold, från en giant Annars så får jag väl runt 350 från vanliga monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hehe jo.. Ööh Försvinner det pengar varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hehe jo.. Ööh Försvinner det pengar varje dag? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Okej jag ska hålla käft väl fått 150 guld från chakjis som mest typ JAA! Äntligen har jag slagit colan i något, fick 500*5 när jag tog en Bandit Archer Giant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 JAA! Äntligen har jag slagit colan i något, fick 500*5 när jag tog en Bandit Archer Giant. Men... räknar vi så? Då har jag fått 2000 * 3 + 300 * 2 av en Red Yeowa Giant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Japp, ALLA är aggro Så det blir svårt att ens gå in där själv @iwe Det är book 3 i ice guard Okej , men vem av dem e en giant devil mask då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 JAA! Äntligen har jag slagit colan i något, fick 500*5 när jag tog en Bandit Archer Giant. Du slår mig aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Okej , men vem av dem e en giant devil mask då? Gissa Den stora såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Nej Hmm? då kan nån mitt lösen går det att fixa ett nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hmm? då kan nån mitt lösen går det att fixa ett nytt? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Hmm? då kan nån mitt lösen går det att fixa ett nytt? Ja, om du minns svaret på din hemliga fråga som du gjorde vid registreringen. http://www.silkroadonline.net/member/member_find_idpw.asp Bläddra ner längst ner på sidan och fyll i så får du svara på din hemliga fråga, och så kan du byta ditt lösenord. Redigerad 26 april, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Dinga lvl 13 nu, efter en bra stund spelande så har jag äntligen kommit upp till lvl 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Dinga lvl 13 nu, efter en bra stund spelande så har jag äntligen kommit upp till lvl 13 Grattis själv letar man quests i dh, hittar ingen bra quest lista, suck Edit: hahaha jag dödade en ! han atackerade mig bara, bästa var han skadade inte mig alls mycket med sina atacker (har 3 sos trots allt) Började slå han och gjorde en fin crit på 500 på han. 'fan dör han inte för, jag vill ändå inte ha murder status' (får man inte men trodde det) så bränns han och dör precis när jag lämnar han och står par meter ifrån han 'Dont atack a guy named Colan, he get pissed off' sa jag efteråt hans kompis från samma guild gjorde inget ^^ åh fan va gött, inte blivit dödad av player än Dödade en murder förut också, fast han tog jag rätt lätt, men han hade sos 16 vapen så Redigerad 26 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hmm? då kan nån mitt lösen går det att fixa ett nytt? Gör Som Cortez sa. OCh pengar försvinner INTE varenda dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Grattis själv letar man quests i dh, hittar ingen bra quest lista, suck Edit: hahaha jag dödade en ! han atackerade mig bara, bästa var han skadade inte mig alls mycket med sina atacker (har 3 sos trots allt) Började slå han och gjorde en fin crit på 500 på han. 'fan dör han inte för, jag vill ändå inte ha murder status' (får man inte men trodde det) så bränns han och dör precis när jag lämnar han och står par meter ifrån han 'Dont atack a guy named Colan, he get pissed off' sa jag efteråt hans kompis från samma guild gjorde inget ^^ åh fan va gött, inte blivit dödad av player än Dödade en murder förut också, fast han tog jag rätt lätt, men han hade sos 16 vapen så Ehhm... Att döda en murderer är inte svårt, bara dom låg-lvlade murdererna visar sig... dom höglvlade gömmer sig i ett låg-lvl ställe och dödar monster (ca 500 st) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts