nuhj Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nämen, lvl 16 blått spear visar bild snart sos lol.. Fan vad du hittar grejer *lackar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Fan vad du hittar grejer *lackar* Dö! Det är skicklighet rakt igenom Även om jag säljer mycket så har jag 2.5 sidor i storage med items..skicklighet hahha Btw, har mer sp än dig nu bwahahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vad är det för levels på monsterna där? länke. koreanerna verkar fått europa, eller så kommer det snVrt Cirka lvl 36-40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Cirka lvl 36-40 Oki, så man kan alltså farma bra även efter bandit stronghold? Colan, jag har storage proppat, har kanske 2 tomma platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Colan, jag har storage proppat, har kanske 2 tomma platser Men du har fattigmans saker, jag har .. orka räkna upp sakerna ens Jag är rikare än dig, so stfu and obey your master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Men du har fattigmans saker, jag har .. orka räkna upp sakerna ens Jag är rikare än dig, so stfu and obey your master Tsss ska vi fajtas eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vad är det för levels på monsterna där? länke. koreanerna verkar fått europa, eller så kommer det snVrt +i Bjiken Den +12 och i dw +30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Men du har fattigmans saker, jag har .. orka räkna upp sakerna ens Jag är rikare än dig, so stfu and obey your master Jag är rikast.... so obey your master! Och den som vill fajtas.... Bring it on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 You mortals have no chance versus me Hoppas jag får sålt något sos inatt, får man lite mer cash & plats. ska iaf spela nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 2 Wep elixirs har jag 1 köpte jag för 100k och ett hittade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Koreaner är verkligen otroliga! Kolla pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Älska älska ÄLSKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Koreaner är verkligen otroliga! Kolla pengarna! O helvette.. sådär mycke potions skulle man inte tacka nej till, pengarna inte heller för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 .. Lol iwe... Jag trodde du menade att det hade dött en massa thiefs... Men dom har nog bara dött av nån high lvl thief-NPC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Lol iwe... Jag trodde du menade att det hade dött en massa thiefs... Men dom har nog bara dött av nån high lvl thief-NPC Aaa , Nu BIld på massa gubbar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hehe... http://img260.imageshack.us/img260/9100/dedthiefs5jl0ip.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) 2.500 spänn fattigare, men mitt svärd skadade 5-6, och Long Glavie skadar runt 30. Redigerad 26 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Ah, skönt att se lite bilder Fast ännu skönare få sms om jobbet idag. "Du kan va ledig denna veckan, jag är sjuk." *Lägger sig om och sover 4 timmar till* i know what to do this week Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Kostar det något att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts