Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Har faktiskt tre stycken på Oasis redan, din pilska råtta. =P Orkar bara inte spela med dom, man tröttnar ganska fort på Bandits-questen. ._. Aja, förlåt då MEN JAAAA! Dom ska reboota servern sa dom, för fixa fajtar-lagget Så snart är det väl som vanligt då, gött och tack Joymax edit: oasis menar jag då såklart.. Redigerad 25 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) WTF?! Crayon var inne och jag missade det?! Jag skulle ju lägga in en stöt på henne... Yay, det är fixat!! ^^ GM är totalskön... "Today was totally FUBAR!" Redigerad 25 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 WTF?! Crayon var inne och jag missade det?! Jag skulle ju lägga in en stöt på henne... Yay, det är fixat!! ^^ GM är totalskön... "Today was totally FUBAR!" Crayon e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Crayon e? GM i oasis; gm = gamemaster ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 GM i oasis; gm = gamemaster ? Aha. Vad heter GM i aege då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ska se nu vad all fuzz is about. Go tankningshastighet iaf. 970kb/s ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Aha. Vad heter GM i aege då? Samma GMs på alla servrar, det är Gargamel, Crayon och... nån annan. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Så, installerat och klart. Ska nog börja på Topp3s server och spamma whispers. Heeeheee.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Så, installerat och klart. Ska nog börja på Topp3s server och spamma whispers. Heeeheee.. Mobba han från mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Så, installerat och klart. Ska nog börja på Topp3s server och spamma whispers. Heeeheee.. Är det verkligen så smart? Du får förmodligen fel intryck av Silkroad om du börjar med att spela på Aege. Inte för att den servern är tråkig eller så, men den laggar. Ibland. Fast iofs... det har varit helt laggfritt hela dagen! Jag vet inte riktigt vad som händer, dom kanske har satt tillbaka spelargränsen igen. Om så är fallet ska jag springa runt barfota ett tag. Btw., är väldigt nöjd med hur Otra blir! Dingade 18 nu, så ni får ta en titt på mina stats för att ni är söta. http://img251.imageshack.us/img251/6851/sro20060425161136797sp.th.jpg Ja, jag ser förjävlig ut i dom där stövlarna. Har inget val ffs. >< Edit Fan vad fet hon såg ut på den där bilden. Blir av att ta mindre hästar och return scrolls för att minska på fettet, antar jag. =/ Redigerad 25 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Så, installerat och klart. Ska nog börja på Topp3s server och spamma whispers. Heeeheee.. Heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Heter akaast. Ska nog göra om gubben nu. Fast .. hm .. det laggar fittpung och kan knappt röra mig två meter utan att lagga fast. Men man vänjer sig väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Och jag har 6200, så fu båda två. =P Fu på alla er! Jag hade 15 000 innan jag slutade farma... nu har jag ca 7000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Welcome to Europe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Fu på alla er! Jag hade 15 000 innan jag slutade farma... nu har jag ca 7000. Fixade du allt vid stronghold eller finns det nån annan nästan lika bra plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Fixade du allt vid stronghold eller finns det nån annan nästan lika bra plats? Andra staden finns de en och Bijikon Den. P-C Ok , men pröva att spela mellan 08:00 och 14:30 laggar inge då. Snajper vad e de där för länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Welcome to Europe! Fint, fint fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Andra staden finns de en och Bijikon Den. P-C Ok , men pröva att spela mellan 08:00 och 14:30 laggar inge då. Snajper vad e de där för länk? Vad är det för levels på monsterna där? länke. koreanerna verkar fått europa, eller så kommer det snVrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Welcome to Europe! Keewlt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Nämen kolla vad jag hittade hittat 2 sos och 1 som nu http://img286.imageshack.us/img286/2438/sro20060425175604139qa.jpg Redigerad 25 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts