Colan K Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Okaj, hård disskusion vilken server som är "bäst" Spelar ingen roll imo, sant, mer highlvls och mer erfarna i gamla servers. Men också roligt om man lvlar upp och blir en av dom stora right. vad jag tycker om silkroad, älskar spelet men allt har plus och minus PlusGratis 'Fightingsystemet' (atackerna, movsen och allt sånt är otroligt snyggt, tröttnar inte på det)Tar lång tid att lvla. Sånt här spel ska ta lång tid (enligt mig..)Är ingen sida mot sida, gott mot ont. Alla kan snacka med varran. Stora möjligheterChatten kan vara lite 'stel'. Stalls, lite kul.. men tar lång tid att sälja. Man vill ju spelaPotions, senare lvls för pvp är det väl inte så kul både krubbar hp/mana..nu ska jag iaf kämpa med för tjäna sp så jag kickar ass en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 WOW! Det där är typ 1 månad gammalt! Vargen kostar 2 000 000 Gold Man måste vara lvl 5 för att ha den, vargen lvlar upp, du måster "mata" den... Aja.. koreanerna har "squirrel" nu också och nya alchemy items. @Topp3 Hahaha, du har helt rätt med Christmas event AEGE laggar inte för mig... Och dom som är på Oasis är newbs. Jag är l33t, Topp3 med. Och iweX börjar lära sig. ^^ Ä Jag inte 1337? Bild på den nya items? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Men också roligt om man lvlar upp och blir en av dom stora right. Måste göra dig liet ledsen.. men dom "stora" är över lvl 40 inom nån vecka... Jag har inte heller en chans att tävla mot dem. @iweX Bilder kommer i eftermiddag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Måste göra dig liet ledsen.. men dom "stora" är över lvl 40 inom nån vecka... Jag har inte heller en chans att tävla mot dem. @iweX Bilder kommer i eftermiddag Okej , Ny Updatet och Path på G nu Vad gör den Nya Pathen? Redigerad 25 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Måste göra dig liet ledsen.. men dom "stora" är över lvl 40 inom nån vecka... Jag har inte heller en chans att tävla mot dem. @iweX Bilder kommer i eftermiddag Iofs, men inte så viktigt att vara 'känd' för mig i oasis.. vill bara vara fruktad men måste ha mer sp innan jag kan börja lvla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Iofs, men inte så viktigt att vara 'känd' för mig i oasis.. vill bara vara fruktad men måste ha mer sp innan jag kan börja lvla FRuktan vilka kommer Frukta dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) FRuktan vilka kommer Frukta dig? 1. jag är stor 2. jag är fet 3. jag är röd Vem kan inte frukta mig då ? Edit: coolt iwe Redigerad 25 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ny grej i SRO: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Iwe, hur får du upp whisperlistan så då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Iwe, hur får du upp whisperlistan så då ? Tryck på symbolen i mitten under whisperlistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Någonting man inte ser så ofta i Silkroad: http://img92.imageshack.us/img92/5765/sro20060425113910664kt.th.jpg Synd bara att det laggade frenetisk tack vare nya patchen. Var tydligen enorma fördröjningar t.o.m. på Venice. =/ Jefla Joymax... om det inte är trasigt, försök inte laga det. Eller om det är trasigt, försök inte förstöra det mer. Edit Var nyss emergency inspection på Aege, Venice och Troy. Kanske bara var de servrarna som strulade. =/ Får se, ska testa nu. Edit ägäïn Jag och iweX konstaterar att det laggar snorlobba. Fast nu inspekterar dom Aege igen (...), så dom kanske fått för sig att fixa skiten. Isf. blir jag klad åsna. Redigerad 25 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Topp3 , Nu ska dem göra En emercy typ.. Och ja den nya pathen PAJADE inte , förut imorse gick de bra med nya updater utan lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Topp3 , Nu ska dem göra En emercy typ.. Och ja den nya pathen PAJADE inte , förut imorse gick de bra med nya updater utan lagg. Det funkade ett tag ja, men sen gick det åt skewgen. Såna problem som det var idag har hänt förut, på Xian för ett bra tag sen blev det liknande. Det laggar inte, det tar bara tid innan attackerna/skillsen sätter igång. Att springa runt går finfint, men inte att attackera. Yeye, jag hoppas dom lägger till ett alternativ där man kan ta bort hela exp-boll-tjosanet. Det kan bli störande i längden. Editation (jag gillar såna ^^) Jag är faktiskt, trots alla problem, glad att allt det här hände. Det bevisar att trots alla problem så lägger dom faktiskt ner lite jobb på iSRO också. Dom är också riktigt snabba på att fixa servrarna när det händer nåt, som bevisat nu. Redigerad 25 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Det funkade ett tag ja, men sen gick det åt skewgen. Såna problem som det var idag har hänt förut, på Xian för ett bra tag sen blev det liknande. Det laggar inte, det tar bara tid innan attackerna/skillsen sätter igång. Att springa runt går finfint, men inte att attackera. Yeye, jag hoppas dom lägger till ett alternativ där man kan ta bort hela exp-boll-tjosanet. Det kan bli störande i längden. Editation (jag gillar såna ^^) Jag är faktiskt, trots alla problem, glad att allt det här hände. Det bevisar att trots alla problem så lägger dom faktiskt ner lite jobb på iSRO också. Dom är också riktigt snabba på att fixa servrarna när det händer nåt, som bevisat nu. Dem är grymt snabba Hoppas bara dem fixar dem nya itemsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nu laggar Oasis rätt mycket, inte roligt att spela iaf. Men jag slaktar tigrar ändå.. lika bra men jag är glad över vad dom lagt till, ser snyggare ut. älska bollarna Men man kan få en röd boll ibland, står den för då ? Någon som vet ? Är inte för man tjänar en sp eller från champ eller giant iaf.. Har 2501 sp nu, mot oändligheten óch vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nu laggar Oasis rätt mycket, inte roligt att spela iaf. Men jag slaktar tigrar ändå.. lika bra men jag är glad över vad dom lagt till, ser snyggare ut. älska bollarna Men man kan få en röd boll ibland, står den för då ? Någon som vet ? Är inte för man tjänar en sp eller från champ eller giant iaf.. Har 2501 sp nu, mot oändligheten óch vidare!!! Jag undrar samma sak. Colan, jag leder fortfarande *sitter stolt med 2651 SP* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Men man kan få en röd boll ibland, står den för då ? Någon som vet ? Gul = Skill exp Blå = Vanlig exp Röd = En till boll i berserk-mätaren Och jag har 6200, så fu båda två. =P Server-inspektionen gjorde inte ett smack. Fick huvudvärk och stängde av. =/ Dissar Silkroad tills det här är fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Gul = Skill exp Blå = Vanlig exp Röd = En till boll i berserk-mätaren Och jag har 6200, så fu båda två. =P Server-inspektionen gjorde inte ett smack. Fick huvudvärk och stängde av. =/ Dissar Silkroad tills det här är fixat. Aha! fan det borde man listat ut ändå ^^ meh, kom över till oasis så spöar vi dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Aha! fan det borde man listat ut ändå ^^ meh, kom över till oasis så spöar vi dig Har faktiskt tre stycken på Oasis redan, din pilska råtta. =P Orkar bara inte spela med dom, man tröttnar ganska fort på Bandits-questen. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Gul = Skill exp Blå = Vanlig exp Röd = En till boll i berserk-mätaren Och jag har 6200, så fu båda två. =P Server-inspektionen gjorde inte ett smack. Fick huvudvärk och stängde av. =/ Dissar Silkroad tills det här är fixat. Och du är vilken level? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts