Colan K Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ja, först nu. Vanligtvis börjar det lagga vid 15 ungefär. Och jo, det laggar i Oasis. Det laggar på alla servrar, pucko. T.o.m. direkt efter en serveromstart, när det bara är några hundra inne, laggar det. ...så du blir l33t för att du känner en ryss? Vad fan babblar du om? @ aikoxz: Det känns riktigt bra faktiskt, springer runt där i min fina tomtehalsduk. Varför har inte du någon? Ajustefan, ni är så newb att ni inte haft något julevent. My mistake. ^^ Meh. Ryskar är smarta människor .. och jag .. blir .. lite slug.. av han .. jag märker iaf inget lagg.. bara att mitt internet hänger sig ibland men.. internet då tycker det flyter på väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vargar som pet! Som man kan köpa utan riktiga pengar ftp://yahoogame.nefficient.co.kr/pub/yaho...v_PetSystem.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vargar som pet! Som man kan köpa utan riktiga pengar ftp://yahoogame.nefficient.co.kr/pub/yaho...v_PetSystem.zip Funkade inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Vargar som pet! Som man kan köpa utan riktiga pengar ftp://yahoogame.nefficient.co.kr/pub/yaho...v_PetSystem.zip Film , ska börja spara till den en varg.. btw när kommer dem nya weaponens? Redigerad 24 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Tufft när kommer vargen ut och några priser? eventuella levels man måste ha? Glömde en bokstav. Redigerad 24 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Kan upplysa er om att det för tillfället laggar mer på Oasis än på Aege. Spelade nyss på min Oasis-snubbe ett tag, men det laggade så in i helvete (hackade en del också, wtf var det om?) så jag slutade. Gav Aege ett försök, och det flyter på bra som fan. Ville bara säga det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Kan upplysa er om att det för tillfället laggar mer på Oasis än på Aege. Spelade nyss på min Oasis-snubbe ett tag, men det laggade så in i helvete (hackade en del också, wtf var det om?) så jag slutade. Gav Aege ett försök, och det flyter på bra som fan. Ville bara säga det. =) Jag spelar på Oasis för tillfället, laggar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Tufft när kommer vargen ut och några priser? eventuella levels man måste ha? Glömde en bokstav. Priset tror jag va 2 mille , Kan va level 10/20 eller ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ska lätt spara till en varg. Topp3: Jag har ingen tomtehalsduk pga att jag kanske började spela för någon vecka sedan. Sen så för att ditt bredband (modem?) är ostabilt kan inte vi göra något åt. Laggar ingenting för mig på Oasis och det har de aldrig gjort... Konstigt att det bara är du som laggar på Oasis :S (Want a monkey ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vargar som pet! Som man kan köpa utan riktiga pengar ftp://yahoogame.nefficient.co.kr/pub/yaho...v_PetSystem.zip WOW! Det där är typ 1 månad gammalt! Vargen kostar 2 000 000 Gold Man måste vara lvl 5 för att ha den, vargen lvlar upp, du måster "mata" den... Aja.. koreanerna har "squirrel" nu också och nya alchemy items. @Topp3 Hahaha, du har helt rätt med Christmas event AEGE laggar inte för mig... Och dom som är på Oasis är newbs. Jag är l33t, Topp3 med. Och iweX börjar lära sig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Att tro att någon som spelar på en speciell server är noob, DET är noobigt. Så in i helvete. Heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 WOW! Det där är typ 1 månad gammalt! Vargen kostar 2 000 000 Gold Man måste vara lvl 5 för att ha den, vargen lvlar upp, du måster "mata" den... Aja.. koreanerna har "squirrel" nu också och nya alchemy items. @Topp3 Hahaha, du har helt rätt med Christmas event AEGE laggar inte för mig... Och dom som är på Oasis är newbs. Jag är l33t, Topp3 med. Och iweX börjar lära sig. ^^ Okej läste de i en tråd som skapades i frrgår på ett annat forum, trodde det var relativt nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fasen 2 mille? Hur #"¤"¤" ska man få ihop det när man har problem att få ihop 11 k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 AEGE laggar inte för mig... Och dom som är på Oasis är newbs. Jag är l33t, Topp3 med. Och iweX börjar lära sig. ^^ Jaja, skryt på du. Sen så är det klart att om man bestämmer sig för att starta en gubbe, tankat hem klienten. Säker på att folk på Oasis är newbs? Njae, bara en fördom tagen ur luften. (Rolig diskussion) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Topp3: Jag har ingen tomtehalsduk pga att jag kanske började spela för någon vecka sedan. Nej, utan för att Oasis inte fanns under eventet då man fick tomtegrejer. Sen så för att ditt bredband (modem?) är ostabilt kan inte vi göra något åt. Laggar ingenting för mig på Oasis och det har de aldrig gjort... Konstigt att det bara är du som laggar på Oasis :S Innan något annat händer, måste jag påpeka att det heter instabilt, din trädgårdstomte. Lagget har inget med min uppkoppling att göra, då Oasis laggar och inte Aege. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Man vem fan bryr sig om vilken server som laggar minst, det är som att ni tror att ni får typ respekt om ni spelar på en speciel server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Man vem fan bryr sig om vilken server som laggar minst, det är som att ni tror att ni får typ respekt om ni spelar på en speciel server? Klart som fan, alla vet att ingen som spelar på någon annan än Xian eller Aege är värd något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Nej, utan för att Oasis inte fanns under eventet då man fick tomtegrejer. Innan något annat händer, måste jag påpeka att det heter instabilt, din trädgårdstomte. Lagget har inget med min uppkoppling att göra, då Oasis laggar och inte Aege. Men du fattar inte, hade jag spelat Silkroad under juleventet så hade jag klart spelat på Aege och ingen annan server (om det ens fanns flera då). Sen så orka vara allmänt jobbig och rätta ostabilt till instabilt, du fattade vad jag menade. Konstigt att lagget är tvärtom för mig. Lagg på Aege, ingen lagg på Oasis. Kan även tillägga att jag spelade lite på Aege i helgen, lagget var nästan borta men fortfarande lite kvar. EDIT* Orka tjöta mer om detta, det laggar inget på Oasis och det är de viktigaste. Sen om det är noobs som spelar där bryr jag mig inte så mycket om. Det blir bara lättare att tjäna pengar på noobsen då. Som när jag fick 150k av en noob t.ex. Redigerad 24 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Klart som fan, alla vet att ingen som spelar på någon annan än Xian eller Aege är värd något. AEGE och XIAN är servern där dom "största" spelar... Det är roligare... Aja... bryr mig inte att andra spelar på andra servrar... ingen av er är i min lvl ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 AEGE och XIAN är servern där dom "största" spelar... Det är roligare... Aja... bryr mig inte att andra spelar på andra servrar... ingen av er är i min lvl ändå. Det är lugnt, ingen bryr sig om var du spelar heller då ingen vill spela med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts