StellHell Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nej nej, det var hos henne jag fick questen iwex: okej, ska kolla de Okej, då är det #10 på kartan.. Sen tillbaka till exorsisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Okej, då är det #10 på kartan.. Sen tillbaka till exorsisten URK är också på exorsisten..Pretty stupid trees EDit; hmm har ni kvar orginal kläderna ? Jag vill ha bort dom men det går inte? Redigerad 23 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) URK är också på exorsisten..Pretty stupid trees EDit; hmm har ni kvar orginal kläderna ? Jag vill ha bort dom men det går inte? Sälj dom till blacksmith/eller någon annan NPC. edit: fan va gott sålde min som för 225k jaa Redigerad 23 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vad fan.. different level on the lucky powder then the equipment... det var en +1 sköld, och det var ett 1st lucky powder, vad är problemet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vad fan.. different level on the lucky powder then the equipment... det var en +1 sköld, och det var ett 1st lucky powder, vad är problemet...? Köp Lucky power 3Th då,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag fattar verkligen inte vad koreanerna håller på med... Först satte de tillbaka begränsningen på Aege, och alla blev glada och nöjda. Sen efter en dag tog dom bort den igen, vilket skapar kaos och frustration. Tidigare idag kom den tillbaka, men nu ÄR DEN BORTA IGEN!! Vafan håller dom på med? Det är fan omöjligt att spela när det laggar som det gör nu. Gah, tröga idioter som blir sura för att dom inte kan connecta på en gång och mailbombar Joymax. Jag hatar världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Köp Lucky power 3Th då,. Jag har testat 1, 2, och 3, alla säger att det är fel level. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag har testat 1, 2, och 3, alla säger att det är fel level. Det står ju på eq't vilken degree det är, du ska helt enkelt köpa en lucky powder i samma degree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag fattar verkligen inte vad koreanerna håller på med... Först satte de tillbaka begränsningen på Aege, och alla blev glada och nöjda. Sen efter en dag tog dom bort den igen, vilket skapar kaos och frustration. Tidigare idag kom den tillbaka, men nu ÄR DEN BORTA IGEN!! Vafan håller dom på med? Det är fan omöjligt att spela när det laggar som det gör nu. Gah, tröga idioter som blir sura för att dom inte kan connecta på en gång och mailbombar Joymax. Jag hatar världen. Håller med! Jag kunde inte spela ikväll för att de laggade för mycket! Dum som jag råkade vara så missade jag att plocka upp "Chinese Liquor quest" när jag tog "European Liquor quest", båda i Jangan. Btw jag är lvl 35 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Dessa koreaner måste jag säga mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Dessa koreaner måste jag säga mer? Nah.. det räcker.. koreaner.. HA! är lvl 19 nu med 2047 sp, ska fortsätta spfarma efter jobb. *gäsp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Segt att sammla 200 flaggor IGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Segt att sammla 200 flaggor IGEN! Del av det roliga, men också jobbigt, ja En annan tjänar ju pengar, reseller ftw http://img151.imageshack.us/img151/3906/sro20060424150548747tv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nah.. det räcker.. koreaner.. HA! är lvl 19 nu med 2047 sp, ska fortsätta spfarma efter jobb. *gäsp* Äsch colan, jag kommer ikapp dig om en vecka. Så tråkigt att man inte kan sitta vid Silkroad. Nån som har en bra dator till salu? Lagget? Jag vet inget av de. Oasis "aege"r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Äsch colan, jag kommer ikapp dig om en vecka. Så tråkigt att man inte kan sitta vid Silkroad. Nån som har en bra dator till salu? Lagget? Jag vet inget av de. Oasis "aege"r Hahahaha känn er ägda aegare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 känn er ägda aegare Wtf? Har varit laggfritt hela dagen, först nu började man känna fördröjningar. Och så fort Joymax sätter tillbaka spelarbegränsningen är det fan ni som är ägda, vi får både laggfri server och roliga människor. Ni blir fast med alla n00bs. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Wtf? Har varit laggfritt hela dagen, först nu började man känna fördröjningar. Och så fort Joymax sätter tillbaka spelarbegränsningen är det fan ni som är ägda, vi får både laggfri server och roliga människor. Ni blir fast med alla n00bs. =P Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Wtf? Har varit laggfritt hela dagen, först nu började man känna fördröjningar. Och så fort Joymax sätter tillbaka spelarbegränsningen är det fan ni som är ägda, vi får både laggfri server och roliga människor. Ni blir fast med alla n00bs. =P Först nu ? HA! laggar aldrig i oasis, så suuug förresten så känner jag en ryss nu också, noob ? fan heller han spelar typ hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Först nu ? HA! laggar aldrig i oasis, så suuug förresten så känner jag en ryss nu också, noob ? fan heller han spelar typ hela tiden Colan, du kunde varit tyst om din ryska affärsman. Till ägda aegeare: Fördröjningar nu? Hur känns det med fördröjningar? Vet inte riktigt eftersom jag spelar på laggfria Oasis Aja, ha de så bra i lagget ^^ Edit* Kom på en bra sak med Aege, eftersom det laggar så mycket hinner ni skriva här innan gubben rör på sig Redigerad 24 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Först nu ? HA! laggar aldrig i oasis, så suuug förresten så känner jag en ryss nu också, noob ? fan heller han spelar typ hela tiden Ja, först nu. Vanligtvis börjar det lagga vid 15 ungefär. Och jo, det laggar i Oasis. Det laggar på alla servrar, pucko. T.o.m. direkt efter en serveromstart, när det bara är några hundra inne, laggar det. ...så du blir l33t för att du känner en ryss? Vad fan babblar du om? @ aikoxz: Det känns riktigt bra faktiskt, springer runt där i min fina tomtehalsduk. Varför har inte du någon? Ajustefan, ni är så newb att ni inte haft något julevent. My mistake. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts