Colan K Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hmm om man inte ens vet vad Build är då? Hmm har ett litet (STORT) problem jag roffade åt mig ett quest (valde inte med omsorg) och tog Sweeping Stone Ghosts men hur fan ska jag få död på dom med min 8 lvl:s gubbe? Men döda monster i din lvl lite till då, och gör questet sen. Sen sin build är ju den du valt i "s".. om du har börjat sätta ut, behöver man inte ha gjort. Men säg isf när du valt. Min build ser tex ut så här. Pure str/glavie/fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Pure str/sword/cold&lightning ?? kan det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Pure str/sword/cold&lightning ?? kan det vara så? Skriver cold sen bara, lättare så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Kan nån grundligt beskriva hur man andvänder elixir för att göra vapen, sköldar, och andra items +1 eller mer om de redan har så och var man kan skaffa lucky powder, osv... eller så nöjer jag mig gärna med en länk till en guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Kan nån grundligt beskriva hur man andvänder elixir för att göra vapen, sköldar, och andra items +1 eller mer om de redan har så och var man kan skaffa lucky powder, osv... eller så nöjer jag mig gärna med en länk till en guide. Jag kan förklara 1. Du går till Gorcery Trader och köper Lucky Power. 2. Klicka A sen tar du Alcemny och drar in de du vill ska få +1 osv.. 3. Sen klickar du ready så blir de så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nån som kan hjälpa mig med detta: http://thecopy.mine.nu/vart.JPG Vart fan står den där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nån som kan hjälpa mig med detta: http://thecopy.mine.nu/vart.JPG Vart fan står den där då? Kolla på kartan.. Vänster om staden står det Exorcist house eller nått liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nån som kan hjälpa mig med detta: http://thecopy.mine.nu/vart.JPG Vart fan står den där då? Gå till ferrys tror jag de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Gå till ferrys tror jag de är. Du är helt ute och cycklar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Yay, hittade en seal of moon, visar bild sen. lvl 11 men ändå den är blå med 2 + str Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Du är helt ute och cycklar.. De e vid Exorist hus eller ferry. Colan BIlD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Kolla på kartan.. Vänster om staden står det Exorcist house eller nått liknande. Nej nej, det var hos henne jag fick questen iwex: okej, ska kolla de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nej nej, det var hos henne jag fick questen iwex: okej, ska kolla de Skulle gärna vill ha bättre bild. Skicka över MSN, adda skoterprovs@msn.com å skicka bildeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Att hitta en seal of star, och en seal of moon på samma helg är lite lyx här är härligheten, lowlvl, but who cares http://img528.imageshack.us/img528/4664/namnls8tz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hmm ermm måste fråga om man köper en sån här häst scroll (whatever) och hoppar på och sen av den försvinner den för alltid då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hmm ermm måste fråga om man köper en sån här häst scroll (whatever) och hoppar på och sen av den försvinner den för alltid då? Stämmer, fast jag tror att lite senare i spelet kan man framkalla den igen eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hmm ermm måste fråga om man köper en sån här häst scroll (whatever) och hoppar på och sen av den försvinner den för alltid då? Ja.. men är inte samma med transport fordon, dom kan du gå av och fajtas mot fiender. Därför dom kostar så lite. (hästarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Stämmer, fast jag tror att lite senare i spelet kan man framkalla den igen eller nåt sånt De går inte att hoppa av den sen hoppa på den , bara med Trade horse.. Colan lite stor bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 De går inte att hoppa av den sen hoppa på den , bara med Trade horse.. Colan lite stor bild? Mina paint skills är inte dom bästa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Mina paint skills är inte dom bästa ? Men mina är de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts