iweX Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Hade 1307k köpte en grej för 550k Colan alla elixirs jag fick av dig e sålda Bild på de jag köpte Redigerad 22 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det har alltid varit gratis? =) OKej, trodde det bara var gratis under typ beta versionen eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 OKej, trodde det bara var gratis under typ beta versionen eller nåt Ehm har det ens funnits en beta på detta spel? *osäker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ehm har det ens funnits en beta på detta spel? *osäker* Mjo, under förra året har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vilka server spelar alla på nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vilka server spelar alla på nu då? Hade vart så jävla bra att rensa listan. Ska göra det inatt tror jag. Jag är iaf på Oasis och heter Colan Vore bra om alla sa vad dom heter och vilken server. Skriv och säg please, snälla, och något på spanska jag kunnat Taack iwe, tjänade mycket från mig eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nu håller jag på och laddar ner det ! Finns det nån server många kör på (stämmer listan fortfarande)? Läste att man kan ha häst, vilken lvl ska man vara för och rida på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nu håller jag på och laddar ner det ! Finns det nån server många kör på (stämmer listan fortfarande)? Läste att man kan ha häst, vilken lvl ska man vara för och rida på den? Aege kör det mesta på, är 3 st som hänger vid oasis (bla jag) lvl 10 kan man ha häst, men den är inte som i wow om du tror det. Använder den för gå snabbare. 50 % mer speed får man. Listan stämmer inte no, ska fixa den inatt ändå. Säg vilken server du väljer och vad du heter, så skriver jag upp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag heter Femalian och spelar på Oasis, alternativt Aege där jag heter Aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Håller på ladda ner det nu ! Läste nånstans att man kan ha häst, vilken lvl ska man vara för och köpa/rida hästen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Håller på ladda ner det nu ! Läste nånstans att man kan ha häst, vilken lvl ska man vara för och köpa/rida hästen? Som Colan sa 3 post över detta så måste man vara lvl 10 och man köper en scroll som kostar 1,5 eller något liknande. Därefter framkallar man hästen och rider iväg ^^ Redigerad 22 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Så att alla vet... Jag är på servern AEGE som för mig ofta är helt laggfri och dom senase dagarna har jag kunnat logga in på första försöket. IGN: Toxie Level: 34 Build: STR Glavie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hade vart så jävla bra att rensa listan. Ska göra det inatt tror jag. Jag är iaf på Oasis och heter Colan Vore bra om alla sa vad dom heter och vilken server. Skriv och säg please, snälla, och något på spanska jag kunnat Taack iwe, tjänade mycket från mig eller ? IGN-Nick: iweX Server: Aege Level: 25 Ja då hade över 1 mille närmade bestämt 1307k.. Då köpte jag ett par SOS hanskar. så nu har jag 700k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 TheCatlover på Aege. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 IGN-Nick: chuckyswe Server: Aege Level: 7 chuckyswe FTW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Håller på ladda ner det nu ! Läste nånstans att man kan ha häst, vilken lvl ska man vara för och köpa/rida hästen? Sry för den här posten :"> mitt internet haka uppsig så jag skrev om frågan! Men jag väljer nog Aege eller va den heter för det var många där Jag slänger mitt nick senare , troligt att jag nickar Antefreeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Sry för den här posten :"> mitt internet haka uppsig så jag skrev om frågan! Men jag väljer nog Aege eller va den heter för det var många där Jag slänger mitt nick senare , troligt att jag nickar Antefreeman Okej bra. FORTSÄTT SKRIV VAD NI HETER OCH VILKEN SERVER; TACK Rensade bara listan, orka läsa igenom hela tråden *latar mig * börjar nära mig 2000 k sp nu. men går så in i helvete segt för jag tog wind walk hatar det.. men jag ska kämpa vidare FRAMÅÅÅT! Skriv gärna vilken build ni har också, ska försöka få in det också på snyggt sätt idag Bra shit att veta faktist Redigerad 23 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag har Bow/Ice/Garment/Pure STR om du ville veta Colan, har du redan vaknat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag har Bow/Ice/Garment/Pure STR om du ville veta Colan, har du redan vaknat Jag är en maskin ... en maskin som är hungrig *springer och gör frukost* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Hmm om man inte ens vet vad Build är då? Hmm har ett litet (STORT) problem jag roffade åt mig ett quest (valde inte med omsorg) och tog Sweeping Stone Ghosts men hur fan ska jag få död på dom med min 8 lvl:s gubbe? Redigerad 23 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts