iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Visst, funkade förut idag Iaf så har jag "fixat" virusen, borde la vara rätt okej nu har destroyat allt mohahahhahaa Klockan 18:00 imorgon vid Store Keeper i Downhang då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Klockan 18:00 imorgon vid Store Keeper i Downhang då? Låter bra, 'sakic' är där i DH. Sen jag loggade ut första traderunnen ska dra till stronghold nu och spfarma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 la in dig på listan av oasis också nu Schysst! Kan du ändra Aikoxz - Femalian till Femalian - Aikoxz? Bara för utseendets skull *Pappa åker bort i helgen vilket betyder att jag får en helt föräldrarfri helg! och en FF-helg betyder ....?* Ja, ni vet vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Schysst! Kan du ändra Aikoxz - Femalian till Femalian - Aikoxz? Bara för utseendets skull *Pappa åker bort i helgen vilket betyder att jag får en helt föräldrarfri helg! och en FF-helg betyder ....?* Ja, ni vet vad have to... obey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Låter bra, 'sakic' är där i DH. Sen jag loggade ut första traderunnen ska dra till stronghold nu och spfarma Får jag allt du har? Men aja ska sen levla upp med trigger scrollsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Får jag allt du har? Men aja ska sen levla upp med trigger scrollsen Visst.. men du kan inte ta allt på en gång, kollade förut hade 90 k i guld på mig, kanske har mer i banken, men vet jag har jädra massa items du kommer få big fucking edit!!JAAA!! FICK SEAL OF STAR; SOS!! dödade en giant och fick den :D:D JAAAAA http://img111.imageshack.us/img111/4011/sealofstar8tb.jpg I am.. the one! http://img19.imageshack.us/img19/6780/theone1jc.jpg Redigerad 21 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Colan, du kan ju inte bara dra utan att säga hejdå ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fattade ju att du hade massa items därför så träffas vi vid Store-Keepern Vi syns där 18:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vad fick man på Easter Event? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Såg att några flyttade till Oasis... Jag stannar iaf kvar på aege Orka farm-skit.... ska börja lvl:a nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hmm undrar en liten grej ! Är det bra om man köper en glavie[vapen] för 50 guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hmm undrar en liten grej ! Är det bra om man köper en glavie[vapen] för 50 guld? Erm.. beror på vilken crit, lvl den är osv. Men 50 guld är inget så.. spelar ingen roll, billig även om den är från lvl 1. Sniper @ på påsken fick man ägg som man kunde lämna in och få saker, monster scroll, scrolls, elixirs osv. iwe, 18:30 då. Nu ska jag ut och gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Sniper: Man fick PENGAR! Massa underbara ljuvliga PENGAR! Eller, om man var dum, några scrolls och annat onödigt skit. Real men säljer äggen. Iaf. de första dagarna, mot slutet var det omöjligt att sälja dom för mer än 10 k. Fan skönt att du är tillbaka iaf. Btw., alla, är lagget tillbaka? Enligt silkroadtaverns forum har Xian och Aege börjat lagga igen. Om så är fallet ska jag bomba sönder hela Korea. Redigerad 21 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Sniper: Man fick PENGAR! Massa underbara ljuvliga PENGAR! Eller, om man var dum, några scrolls och annat onödigt skit. Real men säljer äggen. Iaf. de första dagarna, mot slutet var det omöjligt att sälja dom för mer än 10 k. Fan skönt att du är tillbaka iaf. Btw., alla, är lagget tillbaka? Enligt silkroadtaverns forum har Xian och Aege börjat lagga igen. Om så är fallet ska jag bomba sönder hela Korea. Tackar Jag har väldigt lite lagg och jag kunde logga in på första försöket Men i städerna laggar det... Jag har slutat farma nu... jag kom till 14073 SP Orkade inte mer Dom flesta av mina vänner är vid lvl 40+ nu... så jag blev lite ensam Topp3 har du fortfarande din archer? PM:a mig in-game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Topp3 har du fortfarande din archer? PM:a mig in-game. Självklart, Otra stannar med mig för alltid. =) PM'ar dig isf. på söndag, ska vara borta hela kvällen och imorron. =/ Kanske kan hinna en stund imorrn, får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Toxie Väl kommen tebax Hur blir man av med Murder Status? Dödade Sakic (Inte med flit då). btw jag e i level 25 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Tjaa ?! Ööh måste jag följa questarna ? Har kommit in på den där questen då man ska döda Weasles men det är ett litet problem jag dör juh! PS.Jag har en Glavie men vet inte riktigt den är inte så effektiv och sen har jag en vanlig armbåge men den tar 6-5 i skada DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Har kommit in på den där questen då man ska döda Weasles men det är ett litet problem jag dör juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Teehee f*n nu lägger jag ner har dött typ 44 ggr på dom där J*V*A vesslorna dom ska ha en NUKE BOMB I DE NEDRE REGIONERNA och det fort som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vilken levl är du i? Döda Old Weasels! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts