Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vad har hent här? De undersöker servern, eller så har de tagit den ur bruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Dom undersökte nog den som du sa Siana men... det går inte att logga in, går det för er andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Dom undersökte nog den som du sa Siana men... det går inte att logga in, går det för er andra? Ibland är det för mycket trafik.. då händer det där... Bry dig inte om det såå mycket... starta om spelet och försök igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Dom undersökte nog den som du sa Siana men... det går inte att logga in, går det för er andra? Har prövat komma in 3 gånger nu, men likadant varje gång. Det är väl som sagt nån undersökning va spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Har hänt mig 4 gånger i rad, den 5:e kom jag in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) En lite... hetare... bild Omg. *tankar* -- Måste man regga på sidan? Redigerad 11 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Omg. *tankar* -- Måste man regga på sidan? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 OMFG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 OMFG! Jag älskar det här spelet nu Min Karaktär här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Omg. Det är ju naket matrial i SilkRoad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Alltså om ni ska tanka Silk så gör det inte från deras hemsida, går mycket snabbare från http://www.gamershell.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Alltså om ni ska tanka Silk så gör det inte från deras hemsida, går mycket snabbare från http://www.gamershell.com Näe, FZ är snabbast Redigerad 11 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag testar en trial av World of Warcraft just nu. Det är väldigt kul, men jag vill helst inte betala pengar i månaden för det. Jag tänkte att jag kanske skulle kunna spela Silkroad istället, när min tid tar slut... Men är det tillräckligt kul? Slår det WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Jag testar en trial av World of Warcraft just nu. Det är väldigt kul, men jag vill helst inte betala pengar i månaden för det. Jag tänkte att jag kanske skulle kunna spela Silkroad istället, när min tid tar slut... Men är det tillräckligt kul? Slår det WoW? Dom är nästan lika roliga Jag tycker iaf om Silkroad bättre Redigerad 11 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Dom är nästan lika roliga Jag tycker iaf om Silkroad bättre Jag måste dock säga att spelet ser jävligt tomt ut. Hur många är det som spelar det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Jag måste dock säga att spelet ser jävligt tomt ut. Hur många är det som spelar det egentligen? Så många som det går, servern brukar ofta va full... Eftersom mappen e stor så ser det tomt ut Det är mycke kvar att göra till mappen ennu Redigerad 11 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Kolla i staden så ska du få se på tomt... Kartan är klar till 2/5 delar... Min karaktär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vilken server ska man spela på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vilken server ska man spela på? AEGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Snabbare nedladdning till Silkroad, kom upp i 2.2mb/s där Clickie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts