Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Neeeeeeeeej colan, ska du lämna mig nu? Men fan jag försöker ta bort det nu men gjorde tex en scann av errorsafe (dom visste tydligen jag hade ) "Your computer got 6561 serious errors" ARRGH! hittar inte en funktion så jag kan ladda hem en bra sak också, mina inställningar tillåter inte jävla skitvirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Men fan jag försöker ta bort det nu men gjorde tex en scann av errorsafe (dom visste tydligen jag hade ) "Your computer got 6561 serious errors" ARRGH! hittar inte en funktion så jag kan ladda hem en bra sak också, mina inställningar tillåter inte jävla skitvirus Har du fått virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Har du fått virus? Skojar du eller, ja.. jag har fått JÄVLA massa virus, och spyware och allt shit antagligen ska inte spela något tills jag fixat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Skojar du eller, ja.. jag har fått JÄVLA massa virus, och spyware och allt shit antagligen ska inte spela något tills jag fixat det Du får väl installera nåt virusprogram då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Du får väl installera nåt virusprogram då? Har 3 på datorn.. lol, viruserna har ägt dom gå inte mer offtopic nu men.. möjligt jag fått bloodhound viruset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Neeeeeeeeej colan, ska du lämna mig nu? Han ska ge mig några grejor inte lämna dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Han ska ge mig några grejor inte lämna dig Men du hade väl startat en gubbe på oasis du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Heter du på Oasis aikoxz ? Heter Femalian på Oasis. (Efter female, är tjej på oasis) Ställde mig på torget och skrek: "COOOOOLAN!!? NUHJ!" men ni svarade inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Heter Femalian på Oasis. (Efter female, är tjej på oasis) Ställde mig på torget och skrek: "COOOOOLAN!!? NUHJ!" men ni svarade inte :/ Prova whisper. jag är inne nu, och min gubbe (tjej) heter Omyepha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Har 3 på datorn.. lol, viruserna har ägt dom gå inte mer offtopic nu men.. möjligt jag fått bloodhound viruset Fniss, du ska bara ha ett virusprogram, HijackThis och Ad- Aware eller Spyware Doctor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Men du hade väl startat en gubbe på oasis du med? De laggar ju inget på Aege så jag skiter i de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Heter Femalian på Oasis. (Efter female, är tjej på oasis) Ställde mig på torget och skrek: "COOOOOLAN!!? NUHJ!" men ni svarade inte :/ jag är inne nu ikväll och inatt iaf la in dig på listan av oasis också nu Siana @ ska testa hijackthis iaf, thanks for da tip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 jag är inne nu ikväll och inatt iaf la in dig på listan av oasis också nu Siana @ ska testa hijackthis iaf, thanks for da tip In på Aege!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Siana @ ska testa hijackthis iaf, thanks for da tip Du vet vad det är va? Det är inget virusprogram, det visar alla processer du har igång så du kan se om något otyg är igång utan din vetskap. Förresten heter det @ Siana:, tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Levlat upp til 25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Du vet vad det är va? Det är inget virusprogram, det visar alla processer du har igång så du kan se om något otyg är igång utan din vetskap. Förresten heter det @ Siana:, tihi Jo, märkte det, hittade par saker tex "about blank" skiten som skapade pop ups iaf, så den är borta nu har kvar del kvar iwe: jag kommer snart Redigerad 20 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Jo, märkte det, hittade par saker tex "about blank" skiten som skapade pop ups iaf, så den är borta nu har kvar del kvar iwe: jag kommer snart Bra Jag e vid Hyonge Home Land Portern närmast DW. Levlat upp Redigerad 20 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fan jag kom inte in på aege iwe försökte typ 15 gånger... spelar på oasis kom in på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Fan jag kom inte in på aege iwe försökte typ 15 gånger... spelar på oasis kom in på första försöket Vi får göra de imorgon kväll , Ok? Jag byte 6 Trigger scrolls , Special Return scroll och 500 HP increase mot ett vapen elixir. sen Monster summon scroll fungerar inte nu byte den mot en Trigger scroll med en as sjyst kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Vi får göra de imorgon kväll , Ok? Jag byte 6 Trigger scrolls , Special Return scroll och 500 HP increase mot ett vapen elixir. sen Monster summon scroll fungerar inte nu byte den mot en Trigger scroll med en as sjyst kille Visst, funkade förut idag Iaf så har jag "fixat" virusen, borde la vara rätt okej nu har destroyat allt mohahahhahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts