Colan K Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Stronghold är bra för tjäna pengar och spfarming, riktigt bra ställe. tjänade 70 k på den lilla stunden jag var där igår jobbar på att "köpa" spycatcher just nu.. trött på alla jävla virus, nu ska ni bort mother fuckers, prepare to die! "SexList - Virus" nuhj @ ska du spela inatt igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hur skaffar man apor? Det lät lite intressant att han apor som nallar andras saker Köper med Visa kort eller master card. Och ja lagget är nästan borta på Aege. Ïnga vill spela på Oasis för där suger de ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Våga säg det igen oasis är en fin server, men aege i vårat hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Våga säg det igen oasis är en fin server, men aege i vårat hjärta Stämmer , Men Venica lär va lika bra bild på level upp Redigerad 19 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Stämmer , Men Venica lär va lika bra bild på level upp Påminner en del om bilden du postade Apr 17 2006, 20:31 i den här tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Påminner en del om bilden du postade Apr 17 2006, 20:31 i den här tråden... Ojj , Kanske postad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Stämmer , Men Venica lär va lika bra Venice laggar, spelade där med min första gubbe. Ska se om jag kommer in på Aege under första försöket, annars blir de Oasis igen. Kommer alltid in där utan krångel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Venice laggar, spelade där med min första gubbe. Ska se om jag kommer in på Aege under första försöket, annars blir de Oasis igen. Kommer alltid in där utan krångel Heter du på Oasis aikoxz ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 1337 i hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Hur skaffar man apor? Det lät lite intressant att han apor som nallar andras saker Du betalar in pengar med visakort och växlar in mot "silk". 100 silk är 10$. en apa kostar 80 silk har jag för mig och räcker i 4 veckor. här finns lite fler saker man kan köpa: http://www.silkroadonline.net/itemmall/silkitem.asp edit: oj, redan besvarat Redigerad 19 april, 2006 av nuhj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Snart 1000 sp fast nu ska jag lägga mig *gäspar* har 215 k guld också plus bank saker, ska sälja dom imorgon wiee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Snart 1000 sp fast nu ska jag lägga mig *gäspar* har 215 k guld också plus bank saker, ska sälja dom imorgon wiee Nice jag ska sätta upp ett stånd i natt tror jag fan, mitt internet cpar sig aja, godnatt så ses vi imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Om jag skulle sälja allt jag har på banken skulle jag nog få minst 200k för allt. har nu 41% på level 24. 150 flaggor av 200 sen 200 till. Redigerad 20 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Man borde sätta upp stånd oftare, men tar ju jädra tid att sälja (dyrt ) Dom borde göra en bank så slipper folk stå i flera högar i stan, bara lämna, sätta upp pris och gå och grinda, så får man sakerna på posten (eller något) Par bilder från igår och förrgår http://img220.imageshack.us/img220/5387/lvl30mob2tv.jpg http://img220.imageshack.us/img220/7710/lvl30igen0hd.jpg 3 st bandits giants http://img20.imageshack.us/img20/4064/3banditgiants1qz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Man borde sätta upp stånd oftare, men tar ju jädra tid att sälja (dyrt ) Dom borde göra en bank så slipper folk stå i flera högar i stan, bara lämna, sätta upp pris och gå och grinda, så får man sakerna på posten (eller något) Par bilder från igår och förrgår *bildern* Jo de borde dem fixa In på MSN.!! eller Aege Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Jo de borde dem fixa In på MSN.!! eller Aege Visst, om min dator kraschar nu är det ditt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Visst, om min dator kraschar nu är det ditt fel På vaD? Colan logga in på Aege senare ikväll. Redigerad 20 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) På vaD? Colan logga in på Aege senare ikväll. Viska till sakic då edit: bra, nu måste fixa min dator innan den dör :'( Redigerad 20 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Viska till sakic då edit: bra, nu måste fixa min dator innan den dör :'( Ja då , har ett par Jangan Silk Trousers (+5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Viska till sakic då edit: bra, nu måste fixa min dator innan den dör :'( Neeeeeeeeej colan, ska du lämna mig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts