Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aja, vi får väl ta en rematch när du är level 16 och köpt nya vapen du med :)

men intressant att jag hade 800+ i hp kvar de 2 första gångerna, och 550 när jag körde med bågen :lol: du har ju med str än vad jag har :teehee:

Jag är helt enkelt starkare än dig :D

jo, får ta lite mer pvp mot varran, är ju skoj

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som är vid level 18-24 som behöver grejor?

Inte jag iaf..

jag och nuhj spelade hela natten. Vi fick bland annat iden att döda lvl 30 monster :P vi fick rätt mycket spö lol, men vi skulle kunna ta han

vi är lvl 16 och lvl 17 på den bilden XD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag iaf..

jag och nuhj spelade hela natten. Vi fick bland annat iden att döda lvl 30 monster :P vi fick rätt mycket spö lol, men vi skulle kunna ta han

vi är lvl 16 och lvl 17 på den bilden XD

Mmmm, men sen kom en till!

buhuuuuuuuuuuu

då fick vi smaka :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer dock bli svårt att komma in om alla vill in på Aege. Man märker en väldigt stor skillnad på Aege och Oasis ang befolkningen. Det är fullsmockat med folk i A och betydligt mindre folk på O

Edit* Femalian på Oasis

Edit2* Kom inte in på Aege :ph34r:

Redigerad av aikoxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir så FÖRBANNAD på allas apor. Här står man i lugnan ro och mosar bandit archers vid stronghold och har en hel förmögenhet på marken, så kommer en apjävel och börjar nalla!

jag måste ha gett bort säkert 30-40000 :o synd att man inte kan döda folks apor.

eller nån noob som börjar hacka på en bara för att man har en cape på sig. vafan, står man vid stronghold så farmar man sp ,då är man inte intresserad av att pvpa. det var en som började hacka åp mig, då sa jag "don't waste my pots please" då slutade han, för att sedan komma tillbaka och kritta mig med 800 eller nåt så jag dog ;) idiot! han hade en lvl 21-glavie åxå, så man undrar vad han pysslade med vid archers. Hur mycket sp lär han ha fått där lixom? han var bara jobbig. USCH!

men annars är det kul :ph34r:

1600 Sp nu ungefär, lvl 17 80% (har bara fått 300 från stronghold, resten firrade jag vid tigrarna när jag var lvl 13 :wub:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor