iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vem vill köpa grejor från level 13 till 21 på Aege? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Try once, and you cant stop Jupp, I got u hooked, didn't I? oasis "aege"r *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag och nuhj duellerade... han hade tur notera det This is based on a true story.. just so you know mother fucker http://img150.imageshack.us/img150/5957/duel15ns.jpg http://img78.imageshack.us/img78/8207/duel28uf.jpg http://img78.imageshack.us/img78/7830/duel30ys.jpg http://img78.imageshack.us/img78/3105/duel49vu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag och nuhj duellerade... han hade tur notera det This is based on a true story.. just so you know mother fucker *serie* Rolig Hunter's Hook Glavie Blå ; Critical 7 4 sale Och massa andra grejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad ska jag göra nu när mitt svärd är trasigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad ska jag göra nu när mitt svärd är trasigt? Laga det Hos smeden... han finns på torget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vad ska jag göra nu när mitt svärd är trasigt? Gå till smeden och klicka på hammarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Eller ta repair all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag och nuhj duellerade... Aja, vi får väl ta en rematch när du är level 16 och köpt nya vapen du med men intressant att jag hade 800+ i hp kvar de 2 första gångerna, och 550 när jag körde med bågen du har ju med str än vad jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Aja, vi får väl ta en rematch när du är level 16 och köpt nya vapen du med men intressant att jag hade 800+ i hp kvar de 2 första gångerna, och 550 när jag körde med bågen du har ju med str än vad jag har Jag är helt enkelt starkare än dig jo, får ta lite mer pvp mot varran, är ju skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag är helt enkelt starkare än dig jo, får ta lite mer pvp mot varran, är ju skoj Japp, men in med dig nu, är vid stronghold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ingen som är vid level 18-24 som behöver grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ingen som är vid level 18-24 som behöver grejor? Inte jag iaf.. jag och nuhj spelade hela natten. Vi fick bland annat iden att döda lvl 30 monster vi fick rätt mycket spö lol, men vi skulle kunna ta han vi är lvl 16 och lvl 17 på den bilden XD http://img154.imageshack.us/img154/4171/lvl301gr.jpg http://img154.imageshack.us/img154/7966/vifrstryk1uj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Inte jag iaf.. jag och nuhj spelade hela natten. Vi fick bland annat iden att döda lvl 30 monster vi fick rätt mycket spö lol, men vi skulle kunna ta han vi är lvl 16 och lvl 17 på den bilden XD Mmmm, men sen kom en till! buhuuuuuuuuuuu då fick vi smaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Inte jag iaf.. jag och nuhj spelade hela natten. Vi fick bland annat iden att döda lvl 30 monster vi fick rätt mycket spö lol, men vi skulle kunna ta han vi är lvl 16 och lvl 17 på den bilden XD /bilds/ Har du slutat Permanent på Aege? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Det är nästan för bra för att vara sant. Spelar-begränsningen på Aege och Xian är tillbaka!! Nu kan det inte längre vara 500,000 inne samtidigt. Nu kanske man kan spela på dagarna utan att det är 15-20 sekunders fördröjning.. ahh, kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Har du slutat Permanent på Aege? Ser ingen stor andledning att spela på aege när man hänger vid oasis Men är lagget borta då eller ? läste vid silkroad forums och alla sa samma sak.. grattis ? Redigerad 19 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Kommer dock bli svårt att komma in om alla vill in på Aege. Man märker en väldigt stor skillnad på Aege och Oasis ang befolkningen. Det är fullsmockat med folk i A och betydligt mindre folk på O Edit* Femalian på Oasis Edit2* Kom inte in på Aege Redigerad 19 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Jag blir så FÖRBANNAD på allas apor. Här står man i lugnan ro och mosar bandit archers vid stronghold och har en hel förmögenhet på marken, så kommer en apjävel och börjar nalla! jag måste ha gett bort säkert 30-40000 synd att man inte kan döda folks apor. eller nån noob som börjar hacka på en bara för att man har en cape på sig. vafan, står man vid stronghold så farmar man sp ,då är man inte intresserad av att pvpa. det var en som började hacka åp mig, då sa jag "don't waste my pots please" då slutade han, för att sedan komma tillbaka och kritta mig med 800 eller nåt så jag dog idiot! han hade en lvl 21-glavie åxå, så man undrar vad han pysslade med vid archers. Hur mycket sp lär han ha fått där lixom? han var bara jobbig. USCH! men annars är det kul 1600 Sp nu ungefär, lvl 17 80% (har bara fått 300 från stronghold, resten firrade jag vid tigrarna när jag var lvl 13 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hur skaffar man apor? Det lät lite intressant att han apor som nallar andras saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts