aikoxz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 EDIT:Gjorde om listan av gtasajten medlemmar i silkroad. så det är inte bara silkroad listan, gjort om så är alla (jag vet) med server+ namn Gött colan Jag fick också vara me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Gött colan Jag fick också vara me. Dig glömmer man ju inte vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Haha Ska man lämna in sina ägg eller öppna ett stall och sälja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Dig glömmer man ju inte vettu Men mig glömmer du. <.< Du kanske borde skriva bredvid också vad dom nickar här, så man vet vem som är vem. Tog mig friheten att lägga till namnen på dom jag kan, och fixa några fel i huvudinlägget. =) Redigerad 16 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Funderar på att börja spela SRO snart igen. Bara så ni vet. Jag startar nog ny char då för den jag har är alldeles fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Behöver lite newb-hjälp nu. Jag har hittat saker som: Tough Cotton Hood +3 lvl 6 och lite andra + saker. Vad ska jag göra med dom om jag inte ska behålla dom? Sälja dom i shoppen eller trada med någon? Och isf till vilket pris? Redigerad 16 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Behöver lite newb-hjälp nu. Jag har hittat saker som: Tough Cotton Hood +3 lvl 6 och lite andra + saker. Vad ska jag göra med dom om jag inte ska behålla dom? Sälja dom i shoppen eller trada med någon? Och isf till vilket pris? Gött torbjörn, men jag tog bort toppis för du spelar ju faktist med Otra right man tackar, ska se om jag kan få till ett par namn sen också aikoxz @ Plus saker är värda mycket, sålde en 3 plusare för 100 k (lowbie sak också för den delen) Men om dom är under lvl 20 så sjunker priset en hel del. Priserna blir ju mer och mer ju högre man kommer bästa vore ju om du säljer dom enligt mig, för dom är ju värda så mycket mer än att trada dom Edit: ska offra mig och kolla igenom hela silkroad tråden och checka med alla som spelat/spelar så rensar man listan. Men inte nu Redigerad 16 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 aikoxz @ Plus saker är värda mycket, sålde en 3 plusare för 100 k (lowbie sak också för den delen) Men om dom är under lvl 20 så sjunker priset en hel del. Priserna blir ju mer och mer ju högre man kommer bästa vore ju om du säljer dom enligt mig, för dom är ju värda så mycket mer än att trada dom Okey, erbjöd en noob att sälja den för 7k förrut. Han sa att han inte hade det och tackade nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Okey, erbjöd en noob att sälja den för 7k förrut. Han sa att han inte hade det och tackade nej hehe, bästa med att vara lite mer erfaren i såna här spel är att "lura" noobs ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Droppar från monster, eller så köper du.. Dom är inte så billiga 30-50 k är shield/juvel elixir. kläd elixir är dyrarare. Och vapen elixir är dyrast 200-350k har hittat 7 elixir allt som allt med alla mina gubbar EDIT:Gjorde om listan av gtasajten medlemmar i silkroad. så det är inte bara aege listan, gjort om av alla (jag vet) med server+ namn Säg till så lägger man till daj Då kan du ju lägga till mitt nick här då Omyepha - nuhj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Då kan du ju lägga till mitt nick här då Omyepha - nuhj Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Fick precis ett monster summon scroll för 5 pers... blir till att sälja dyrt. >=) Är nog klar i Bandit Den också. Har 5300~ SP's, tänkte hålla en skillnad på nio lvls fram tills lvl. 20, sen minska till fem lvls, och när det passar minska till tre. Det borde räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hur minskar man lvls lättast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hur minskar man lvls lättast? Dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Fick precis ett monster summon scroll för 5 pers... blir till att sälja dyrt. >=) Är nog klar i Bandit Den också. Har 5300~ SP's, tänkte hålla en skillnad på nio lvls fram tills lvl. 20, sen minska till fem lvls, och när det passar minska till tre. Det borde räcka. Usch, tar ju 300 år ju jag farmade lite vid tigrarna och det tar ju verkligen hur lång tid som helst att gå upp i level om man har 9 i diff jag hade 60% efter ett quest, och då räknade jag utt att jag skulle döda 3000 tigrar ca för att komma upp til lvl 15 :/ men men, är det värt det så är det värt och varför sälja scrollen? dra ihop ett party och använd den istället när du har 9 i diff, du får ju sjukt mycket sp (spelar du på oasis kan jag vara med och dela ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Dö? Läste någonstans att man kunde göra de på något annat sätt men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Det var en som framkallade monster med scrollen. Dom var bara 3 styckna så jag som sprang förbi där tog tillfället i akt och hjälpte dom lite, fick dock bara 400 xp resp 400 sp. Monster = 4 st strong tigers Edit* Oppps, sry för dubbelpost Redigerad 17 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 ^^ jag ökade typ 10 % för en strong tiger ungfär har massa scrolls nu, ska sälja dom för mycket cash sen efter påsk eventet är lvl 15 nu och dödar tigrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Död åt lagget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Jag laddar hem en film och spelar utan lagg sug på den du! Edit, fast inte nu iofs, men gjorde Redigerad 17 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts