Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:lol:  Dig glömmer man ju inte vettu

Men mig glömmer du. <.<

Du kanske borde skriva bredvid också vad dom nickar här, så man vet vem som är vem. ;)

Tog mig friheten att lägga till namnen på dom jag kan, och fixa några fel i huvudinlägget. =)

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver lite newb-hjälp nu.

Jag har hittat saker som: Tough Cotton Hood +3 lvl 6 och lite andra + saker.

Vad ska jag göra med dom om jag inte ska behålla dom? Sälja dom i shoppen eller trada med någon? Och isf till vilket pris?

Redigerad av aikoxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver lite newb-hjälp nu.

Jag har hittat saker som: Tough Cotton Hood +3 lvl 6 och lite andra + saker.

Vad ska jag göra med dom om jag inte ska behålla dom? Sälja dom i shoppen eller trada med någon? Och isf till vilket pris?

Gött torbjörn, men jag tog bort toppis för du spelar ju faktist med Otra right :lol: man tackar, ska se om jag kan få till ett par namn sen också

aikoxz @ Plus saker är värda mycket, sålde en 3 plusare för 100 k (lowbie sak också för den delen) Men om dom är under lvl 20 så sjunker priset en hel del.

Priserna blir ju mer och mer ju högre man kommer

bästa vore ju om du säljer dom enligt mig, för dom är ju värda så mycket mer än att trada dom

Edit: ska offra mig och kolla igenom hela silkroad tråden och checka med alla som spelat/spelar så rensar man listan. Men inte nu

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aikoxz @ Plus saker är värda mycket, sålde en 3 plusare för 100 k (lowbie sak också för den delen) Men om dom är under lvl 20 så sjunker priset en hel del.

Priserna blir ju mer och mer ju högre man kommer

bästa vore ju om du säljer dom enligt mig, för dom är ju värda så mycket mer än att trada dom

Okey, erbjöd en noob att sälja den för 7k förrut. Han sa att han inte hade det och tackade nej :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Droppar från monster, eller så köper du.. Dom är inte så billiga

30-50 k är shield/juvel elixir. kläd elixir är dyrarare.

Och vapen elixir är dyrast 200-350k

har hittat 7 elixir allt som allt med alla mina gubbar

EDIT:Gjorde om listan av gtasajten medlemmar i silkroad. så det är inte bara aege listan, gjort om av alla (jag vet) med server+ namn

Säg till så lägger man till daj

Då kan du ju lägga till mitt nick här då :lol:

Omyepha - nuhj

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis ett monster summon scroll för 5 pers... blir till att sälja dyrt. >=)

Är nog klar i Bandit Den också. Har 5300~ SP's, tänkte hålla en skillnad på nio lvls fram tills lvl. 20, sen minska till fem lvls, och när det passar minska till tre. Det borde räcka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis ett monster summon scroll för 5 pers... blir till att sälja dyrt. >=)

Är nog klar i Bandit Den också. Har 5300~ SP's, tänkte hålla en skillnad på nio lvls fram tills lvl. 20, sen minska till fem lvls, och när det passar minska till tre. Det borde räcka.

Usch, tar ju 300 år ju

jag farmade lite vid tigrarna och det tar ju verkligen hur lång tid som helst att gå upp i level om man har 9 i diff -_- jag hade 60% efter ett quest, och då räknade jag utt att jag skulle döda 3000 tigrar ca för att komma upp til lvl 15 :/

men men, är det värt det så är det värt :(

och varför sälja scrollen? dra ihop ett party och använd den istället när du har 9 i diff, du får ju sjukt mycket sp

(spelar du på oasis kan jag vara med och dela :angry:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en som framkallade monster med scrollen. Dom var bara 3 styckna så jag som sprang förbi där tog tillfället i akt och hjälpte dom lite, fick dock bara 400 xp resp 400 sp.

Monster = 4 st strong tigers

Edit* Oppps, sry för dubbelpost -_-

Redigerad av aikoxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor