Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Otra är nu stolt ägare av en Seal of Star lvl. 16 Strong Iron Bow. ;D Allt tack vare påsk-eventet och en generös hypnosos. ^_^

Bild:

Självklart ska den testas på allas vårt favoritoffer: Mangyangs! ^^

Och, en bonusbild, på en very het Otra (ni ska fan se henne in motion, sååå het när hon går ^^):

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Otra är nu stolt ägare av en Seal of Star lvl. 16 Strong Iron Bow. ;D Allt tack vare påsk-eventet och en generös hypnosos. ^_^

Bild:

Självklart ska den testas på allas vårt favoritoffer: Mangyangs! ^^

Och, en bonusbild, på en very het Otra (ni ska fan se henne in motion, sååå het när hon går ^^):

Hur fick du bågen pga påst-event? Egg?

Jävla nice crit iaf ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grgggh... inte...citera...bilder...

Nej, jag köpte den. Men pengarna fick jag av att langa ägg åt folk. ^_^

Över 30 st á 35.000 guld... det blev en del cash.

Tja, man kanske skulle börja sälja ägg istället för att växla in dem, har bara fått en riktigt intressant grej, en monsterscroll. iofs ett protection.elexir åxå, men det kan jag ju inte använda själv :/

level 15 nu och har höjt min masterylevel till 12 nu. snart 16, och då blir det nytt vapen + slakta och farma igen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar säkra min framtid med Otra nu... grindade 1000 SP's idag, och tjänade drygt 400.000 guld vilket gick till två protector elixirs för 60.000 och en weapon elixir för 235.000, med tillhörande lucky powders.

Före/Efter

Får bli till sen att se huruvida det blir nån ordentlig skillnad eller inte. Vet iaf. att det går minst dubbelt så snabbt att grinda med denna pilbåge jämfört med förra, då jag fått 1000 SP på samma period jag fick ~400 förut. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar säkra min framtid med Otra nu... grindade 1000 SP's idag, och tjänade drygt 400.000 guld vilket gick till två protector elixirs för 60.000 och en weapon elixir för 235.000, med tillhörande lucky powders.

Före/Efter

Får bli till sen att se huruvida det blir nån ordentlig skillnad eller inte. Vet iaf. att det går minst dubbelt så snabbt att grinda med denna pilbåge jämfört med förra, då jag fått 1000 SP på samma period jag fick ~400 förut. =)

Vilken level är du och vad grindade du för nåt

hur mycket sp fick du per monster?

osv :)

Redigerad av nuhj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, nu behöver jag hjälp. Jag står och bråkar med Big-Eyed Ghost, och så droppar en nya stövlar, och när jag ska ta på mig dom går det inte. Jag behöver hjälp.

Du kan bara ha samma typ v kläder på dig, antingen Garment, Protector eller Armor. Eftersom du har garment åp dig måste du ha Garment-stövlar, allt annat kan du sälja :) givetvis måste du vara samma eller högre level än vad stövlarna kräver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har man inte rört datorn på ett par dagar (mycket för min del iaf ^^)

Ska logga in till Silkroad lvla iaf, ska visa ett par bilder sen tror jag

edit:på en jävla kvart har jag hittat 5 bandit kartor!! :o-_- fan va gött!

edit2: 3 ägg funna och 2 kartor till XD

35 min spelade och hittade . 7 kartor, 3 ägg, 3 items (bla en blått svärd) B)

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga lite snabbt:

Hur mycket + måste man ha på ett vapen för att det ska börja glänsa? Vet att Toxie har det på sin glavie, men han är ju inte hemma. <.<

Jag vill åxå ha ett glänsande vapen -_-

så kul när man ser nån julgran springa förbi *avis*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah.

Hatar alchemy-grejen. Försökte nyss få min pilbåge till +3, men självklart misslyckas det. Nåja, fick elixiret för 30.000 så det är ingen större förlust där, men nu måste jag rota fram tre nya.

Och så är jag skyldig Cortez 235 k. Har 120 nu, så ikväll får jag skaffa fram det sista. Det borde gå fort, för jag antar (och hoppas innerligt) att amerikanarna inte är lediga på måndag precis som vi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart hittar jag Exilir?

Droppar från monster, eller så köper du.. Dom är inte så billiga

30-50 k är shield/juvel elixir. kläd elixir är dyrarare.

Och vapen elixir är dyrast 200-350k

har hittat 7 elixir allt som allt med alla mina gubbar

EDIT:Gjorde om listan av gtasajten medlemmar i silkroad. så det är inte bara aege listan, gjort om av alla (jag vet) med server+ namn

Säg till så lägger man till daj

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor