Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dubbelpost, I know, men... det var ett tag sen senaste inlägget, och det här förtjänar ett eget inlägg.

OMG JAG ÄR SÅ HET!! ^_______________^

Halsduken kostade iofs. 220 k, men... det är fan värt det. Dessutom var det äggpengar alltihop, så jag har knappast slitit för dom. =)

Finns många hycklare i Donwhang dock... folk som försöker sälja en halsduk för 500 k. Det kan man fan köpa ett helt set för. ><

Edit: Som vanligt, inget quotande av alla bilder.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, trevligt. Märkte också en trevlig sak

"Well, its a nice day and your out of scrolls and you want to go back to your spawn point , and you dont want to walk to it

so how we do that?

JUST BY HAVING A CAPE!

1.just have a cape fight vs a friend or someone you meet

2.Die and stay dead

3.Restart SRO

4.Your back at your spawnpoint without losing any exp and without using a scroll"

Måste bara kolla om det funkar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, trevligt. Märkte också en trevlig sak

"Well, its a nice day and your out of scrolls and you want to go back to your spawn point , and you dont want to walk to it

so how we do that?

JUST BY HAVING A CAPE!

1.just have a cape fight vs a friend or someone you meet

2.Die and stay dead

3.Restart SRO

4.Your back at your spawnpoint without losing any exp and without using a scroll"

Måste bara kolla om det funkar :)

Har du bytt server permanent nu? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, I know, men... det var ett tag sen senaste inlägget, och det här förtjänar ett eget inlägg.

OMG JAG ÄR SÅ HET!! ^_______________^

[bilder}

Halsduken kostade iofs. 220 k, men... det är fan värt det. Dessutom var det äggpengar alltihop, så jag har knappast slitit för dom. =)

Finns många hycklare i Donwhang dock... folk som försöker sälja en halsduk för 500 k. Det kan man fan köpa ett helt set för. ><

Edit: Som vanligt, inget quotande av alla bilder.

Dog du inte?` :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dog du inte?` :P

...dog?

Anyhoo, jag är värsta finanshajen. Jag håller på och säkrar min framtida ekonomi, samt bygger ett kapital jag senare ska investera i en Seal of Moon Lvl. 16-pilbåge (vilket kräver minst 5 miljoner).

Det bygger helt och hållet på påskeventet. Jag grindar som en stolle vid Bandit Den, för att 1) Farma SP, 2) Skaffa guld, 3) Skaffa drops, 4) Skaffa ägg.

Jag har idag fått runt 1000 Sp's. Jag har lootat över 150.000 i guld, sålt för runt 100.000 andra droppade items, och sålt ägg av ett värde för 700.000. Med andra ord, jag har tjänat cirka en miljon idag/inatt. Ja, inatt... jag har suttit och powergame'at sen klockan 23.00 igår. Självklart till det behagliga ljudet av Strapping Young Lad och The Devin Townsend Band. Och det är p.g.a. min brist på sömntid inatt som min grammatik kan inte vara obra. =)

Anyways, om jag gör om det här inatt och resten av veckan, bör jag ha tillräckligt för en SoM-båge lagom till helgen. Ska nog fortsätta spela tills det börjar lagga, så det blir kanske en 300.000 till.

I love this game. Dessutom är jag JÄTTEHET i min tomte-halsduk. :)

Min förmögenhet för tillfället är cirkus 1,3 miljoner. Jak er stolt.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att levla är kul!

här är jag mot en tiger giant fick lite obett hjälp på slutet av nån, men jag fick 2500 sp iaf (w00t)

Att levla är kul!

här är jag mot en tiger giant fick lite obett hjälp på slutet av nån, men jag fick 2500 sp iaf (w00t)

http://www.picfury.com/k/SRO20060412%20170750%5D_83-1.html

uppe i 883 SP nu, men fan vad segt det går att levla när det är 9 i diff :S

:lol:

Hehe, jupp, är lvl 12 snart.. eller 11 :unsure:

ball bild, älskar påsk äggen, kan ju sälja sakerna för massa med guld sen

har däremot börjat använda garment nu, är.. väldigt.. bra. Får ju stryk men går snabbare att lvla för man dödar allt med sina atacker liksom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfaaan vad segt det går att levla nu, men oj vad mycket Sp jag får in :P

segt bara när nån tjuv dödar mig så jag torskar 1500 exp, när jag får 34 exp för varje tiger jag dödar :/ fattar inte varför de attackerar vanliga människor oprovocerat

http://www.picfury.com/l/SRO20060413 011642]_67-1.html

1132 sp nu *farmfarmfarm*

och nån får gärna förklara hur man lägger in bilder i inlägget igen, för jag får det fan inte att funka ^_^

Redigerad av nuhj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor