iweX Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Så drog man en ny level igen, vad borde en liten level 3 med 1k köpa? Inget ; Spara bara. OliverM Jag har fått ett egg och 4 drops idag En Lyoang Silk Wristel [FEmale] Level 21 [ Silk Writsel] Male level 18 och En return scroll och en hatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Så drog man en ny level igen, vad borde en liten level 3 med 1k köpa? Lämna Hö-monstrerna och gå lite längre ut. Där finns Small Eyed Ghost och Big Eyed Ghost. Döda dom istället. Vem är So-Ok och vad får man om man lämnar ägget? Redigerad 11 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Var ska man lämna ägget? Markera gärna på en karta eller något. Redigerad 11 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Var ska man lämna ägget? Markera gärna på en karta eller något. Nr 27 tror jag det är på kartan över Jangon på sida 1. Första inlägget. Står även Sook - Singer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 WTF, mitt andra ägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Man lämnar dem hos Event So-Ok står vid Fontänen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Åh herregud. Jag tänkte att jag skulle pröva detta, och laddade ner det. Mitt första intryck när jag startade spelet var hur snyggt det var, men... DET LAGGAR SOM IN I HELVETE! Tog mig minst 10 minuter att ta mig ut från staden, bara pga lagget. Finns det något sätt man kan lösa det på, eller beror det bara på servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Påsk event som gör det kanske ? inte vart inne idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 DET LAGGAR SOM IN I HELVETE! Tog mig minst 10 minuter att ta mig ut från staden, bara pga lagget. Finns det något sätt man kan lösa det på, eller beror det bara på servern? Inte så konstigt, mellan 16-20 är det nästan omöjligt att spela. Mellan 13-22 är det milt lagg, det går nästan bara att spela mellan 23-12. Och det är på vardagar. På helger är omöjligt 24/7. Jag hittade tre ägg idag. Fick en Accessory elixir, som jag sålde till en glad själ för 12.000. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Åh herregud. Jag tänkte att jag skulle pröva detta, och laddade ner det. Mitt första intryck när jag startade spelet var hur snyggt det var, men... DET LAGGAR SOM IN I HELVETE! Tog mig minst 10 minuter att ta mig ut från staden, bara pga lagget. Finns det något sätt man kan lösa det på, eller beror det bara på servern? Servarna e de Spela typ klockan 08:00-14:00 laggar inge då., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 >) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Man lämnar dem hos Event So-Ok står vid Fontänen. Eller kan man koka och äta upp dem, gott med lite salt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 LÄngtar som fan till att få spela SRO igen. På söndag är de dags att spela igen. Skapar en gubbe på Oasis. Aikoxz, Robban eller Robban_I kommer han att heta. Bow + Cold + Pure STR + Protector. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 LÄngtar som fan till att få spela SRO igen. På söndag är de dags att spela igen. Skapar en gubbe på Oasis. Aikoxz, Robban eller Robban_I kommer han att heta. Bow + Cold + Pure STR + Protector. Spela Aege. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Spela Aege. Då gör jag väl det då När slutar påsk event? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Så där, nu har man level 5. Vad borde jag döda och köpa med 4.000 coins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Omg. Det här har blivit kattälskarens nya Bild- på- dig- själv- tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Så där, nu har man level 5. Vad borde jag döda och köpa med 4.000 coins? Ge dig på weasels eller Water ghost. Kolla på kartan i första posten för att se vilka levlar monstrerna är i. Sen så ska du inte köpa något förrens i lvlarna 8-10 eller något. Då ska du köpa nytt svärd och utrustning tror jag om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) kattälskaren: Du borde ge fan ni att posta så mycket bilder, särskilt ointressanta bilder på lowbies. Om du nödvändigtvis ska göra det, använd imageshack eller något, och med thumbnails. T: Har 3 påskägg nu som ska säljas, ifall jag får tillräckligt mycket för dom. Om inte får jag lämna in dom och hoppas på massa weapon elixirs. >=) Edit: 150 k... låter rimligt, paketpris och allt. Får ändå inget annat än Return scrolls, så jag gick med massa plus. =) Dessutom, om jag får 6+/ägg per dag, kommer jag fan bli rik under veckan. Hoppas turen håller sig. Redigerad 11 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts