Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så drog man en ny level igen, vad borde en liten level 3 med 1k köpa?

Lämna Hö-monstrerna och gå lite längre ut. Där finns Small Eyed Ghost och Big Eyed Ghost. Döda dom istället.

Vem är So-Ok och vad får man om man lämnar ägget?

Redigerad av aikoxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh herregud. Jag tänkte att jag skulle pröva detta, och laddade ner det.

Mitt första intryck när jag startade spelet var hur snyggt det var, men...

DET LAGGAR SOM IN I HELVETE! Tog mig minst 10 minuter att ta mig ut från staden, bara pga lagget. Finns det något sätt man kan lösa det på, eller beror det bara på servern?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET LAGGAR SOM IN I HELVETE! Tog mig minst 10 minuter att ta mig ut från staden, bara pga lagget. Finns det något sätt man kan lösa det på, eller beror det bara på servern?

Inte så konstigt, mellan 16-20 är det nästan omöjligt att spela. Mellan 13-22 är det milt lagg, det går nästan bara att spela mellan 23-12. Och det är på vardagar. På helger är omöjligt 24/7.

Jag hittade tre ägg idag. Fick en Accessory elixir, som jag sålde till en glad själ för 12.000. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh herregud. Jag tänkte att jag skulle pröva detta, och laddade ner det.

Mitt första intryck när jag startade spelet var hur snyggt det var, men...

Servarna e de Spela typ klockan 08:00-14:00 laggar inge då.,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så där, nu har man level 5. :) Vad borde jag döda och köpa med 4.000 coins?

Ge dig på weasels eller Water ghost. Kolla på kartan i första posten för att se vilka levlar monstrerna är i.

Sen så ska du inte köpa något förrens i lvlarna 8-10 eller något. Då ska du köpa nytt svärd och utrustning tror jag om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kattälskaren: Du borde ge fan ni att posta så mycket bilder, särskilt ointressanta bilder på lowbies. Om du nödvändigtvis ska göra det, använd imageshack eller något, och med thumbnails.

T: Har 3 påskägg nu som ska säljas, ifall jag får tillräckligt mycket för dom. Om inte får jag lämna in dom och hoppas på massa weapon elixirs. >=)

Edit: 150 k... låter rimligt, paketpris och allt. Får ändå inget annat än Return scrolls, så jag gick med massa plus. =) Dessutom, om jag får 6+/ägg per dag, kommer jag fan bli rik under veckan. Hoppas turen håller sig.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor