iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag spelar både på Aege och Oasis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Tror jag skapar en Kille på Oasis [Har redan en] med Fire Pure Hekusal + Fire + Force! Lite baskunskaper nu: Fire Pure Hekusal + Fire + Force = Vadå? Vad betyder all "skit" och vad är fördelarna med sakerna? pure STR= ??? Ska man göra med Bow eller Glavie? Redigerad 10 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Pure str är iaf när man bara satsar på sin hp, sin hälsa = Pure str Bara sin hälsa då och ingen på int Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OliverM Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kommer påsk eventet börja efter 24.00, eller någon gång på dan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Lite baskunskaper nu: Fire Pure Hekusal + Fire + Force = Vadå? Vad betyder all "skit" och vad är fördelarna med sakerna? pure STR= ??? Ska man göra med Bow eller Glavie? Fire = Skillen Fire Hekuasal = Skillen för Glavie Force = Magi. ¨Påsk event börjar imorgon klockan 00:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OliverM Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Oke, vad är det man kan få, är de kaninöron eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OliverM Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Vad tycker ni om min andra char?? http://img318.imageshack.us/img318/2306/sro20060410150309542qq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Din gubbe ser bra ut Tror jag... force är ju också en skill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Din gubbe ser bra ut Tror jag... force är ju också en skill? Ser bra ut olle Force är healing, kan kolla alla vapen tekniker och magier på "s".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Oke, vad är det man kan få, är de kaninöron eller? Antar Elxirs och Påskgrejor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Tankade det nyss, Ganska roligt Ser ni en snubbe som heter enboom på Aegeservern är det jag Redigerad 10 april, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 "/¤&%. Helt omöjligt att hitta någon som säljer. Det var EN person som svarade efter en timme, och hon försökte rippa mig genom att sälja en Jujak cape. Nolla. Fanns en till person som hade en, men hon tyckte 60 k var för lågt pris. Och nu kan man inte sälja reverse return scrolls längre, så där försvann en stor del av min ekonomi. Får använda min tredje karaktär för att grinda lite cash antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Då har man joinat på Aege. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nån som vet om Psåk event börjat än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OliverM Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nån som vet om Psåk event börjat än? De verkar inte så, jag trodde att de började 0:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nu har de börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jävlar vad kul det är när man börjar lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Jävlar vad kul det är när man börjar lära sig. Stämmer När jag loggade in och dödade 3 Hygungo Ghost soldier fick jag ett egg ( Inlämnat fick ett elxir accessory). Och en Jang Silk hat. Bild Redigerad 11 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Så drog man en ny level igen, vad borde en liten level 3 med 1k köpa? Redigerad 11 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OliverM Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Va tur du har jag har dödat i flera timmar men inte fått ett enda ägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts