pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 En lite... hetare... bild Omg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Lol, satte och börja spela HF2 demot helt plötsligt äckliga monster, fick kalla kårar lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) När spelet är färdig utvecklas så ska man kunna bli över lvl 150 (Fin bild) Redigerad 11 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 När spelet är färdig utvecklas så ska man kunna bli över lvl 150 (Fin bild) WTF! 150!? fan jag ska nog göra om min gubbe igen vafan ska bara ha glaive atacken typ och mosa alla fiender Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 WTF! 150!? fan jag ska nog göra om min gubbe igen vafan ska bara ha glaive atacken typ och mosa alla fiender Jag kör Ice/Fire 2:1 STR och en liten hybrid av Bow och Glavie btw, kolla på kartan ovan... spelet är 1/3 klart... Fatta vilka höglvlade monster det kommer finnas i när spelet är klart Här är en karta på det som gjorts.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Min nuvarande karaktär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Moi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Moi Aja, ska göra en ny gubbe nu, och bara vara pure melee typ , now you will all die, FEAR ME!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Aja, ska göra en ny gubbe nu, och bara vara pure melee typ , now you will all die, FEAR ME!! HAHAHA... Ja är en Bow/Glavie Ice/Fire Full STR Thief när du kommer dit jag är nu.... Nu är jag allt där uppe, förutom Thief... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 HAHAHA... Ja är en Bow/Glavie Ice/Fire Full STR Thief när du kommer dit jag är nu.... Nu är jag allt där uppe, förutom Thief... Ska också bli thief sen, kan ju typ samarbeta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ska också bli thief sen, kan ju typ samarbeta Japp Jag hatar Theifs som dödar alla, därför blir jag en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Japp Jag hatar Theifs som dödar alla, därför blir jag en sån Hahaha, låter lite konstigt men tummen upp lirar nu, YARR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hahaha, låter lite konstigt men tummen upp lirar nu, YARR Vad heter du på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Vad heter du på spelet? Colan, lvl 2 men ska hjälpa mamma med nåt brb jävla snö och mattor... kan dom inte bara gå i ide mina föräldrar eller nåt Redigerad 11 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Jag buggade fast så jag är genom en vagn hur kommer ja låss? FACK.bmp Redigerad 11 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag buggade fast så jag är genom en vagn hur kommer ja låss? Starta om spelet, om inte det funkar så stäng av datorn och testa sen igen. Enda jag kan komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tankar det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag buggade fast så jag är genom en vagn hur kommer ja låss? Starta en ny gubbe, om inte annat funkar... det tar max 30 min att komma t. lvl 4 Det här är bra att ha för all an00bs därute... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vad har hent här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts