nuhj Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hmm, har inte riktigt greppat det där med mastery level. om jag har levlat fire så jag kan ha första boken, har jag mastery level 5 eller 1 då? kan ju vara bra att veta om man vill kunna kräma ut så mycket SP som möjligt och är det 7 levels per bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Spela på Aege eller Oasis. Ska ta bort mina gubbar från Venice? Kan man göra 3 gubbar /server eller 3 sammanlagt? För man måste väl göra en ny gubbe va? Jag byter gärna server även om man får göra det tråkiga i början för 3:de gången :/ Redigerad 10 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Tankar nu, kommer nicka kattälskaren eller Catlover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Tankar nu, kommer nicka kattälskaren eller Catlover. Inte så förvånad över den saken nuhj @ .. ska kolla max 3 st för varje server.. Redigerad 10 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hmm, har inte riktigt greppat det där med mastery level. om jag har levlat fire så jag kan ha första boken, har jag mastery level 5 eller 1 då? kan ju vara bra att veta om man vill kunna kräma ut så mycket SP som möjligt och är det 7 levels per bok? 5. Om du t.ex. har 5 i Fire, 4 i Lightning och 7 i Force, är din mastery lvl. 7. Den du har högst i är din mastery lvl. T: Imorrn är det påskevent! Fatta teh lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 5. Om du t.ex. har 5 i Fire, 4 i Lightning och 7 i Force, är din mastery lvl. 7. Den du har högst i är din mastery lvl. T: Imorrn är det påskevent! Fatta teh lagg. Jo, så långt har jag fattat, men man måste ju ha level 5 i fire för att få första spellen som då blir level 1, är det mastery level 5 eller 1 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Din mastery level är då lvl 5. Sen att du lär dig skills när du går upp i din mastery är en annan sak. Jag kör Bow/cold men min MP tar slut så j*vla fort. Ska skapa gubbe på Aege, eller kör ni Oasis nu? Redigerad 10 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag kör Bow/cold men min MP tar slut så j*vla fort. Kör med protector eller garment så drar du mindre MP på skills. T: ZOMG TEH NY VIDEO! Den visar fienderna i Europa. *dreggel* http://kr.silkroad.yahoo.com/userpg/webmag...4.asp?WebMDiv=1 Knappen längst ner är länken till filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag ska iaf börja köra på Oasis nu vid namnet Colan.. ska ha en glavie/fire/pure str och protector OMG, europe filmen SHIT, rogue och.. ivy fan va coola! åååh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Då skapar jag en gubbe på Oasis då? Om resten av er kör där. Nu kan jag inte spela SRO på ett tag :/ Skapar om några dagar. Om man kör med båge och cold, ska man ha 2:1 STR/INT eller 3:0 STR/INT och protector eller garment? :"> (Efter denna fråga är jag redo att köra igång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Din mastery level är då lvl 5. Sen att du lär dig skills när du går upp i din mastery är en annan sak. Jag kör Bow/cold men min MP tar slut så j*vla fort. Ska skapa gubbe på Aege, eller kör ni Oasis nu? Aege FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag ska iaf börja köra på Oasis nu vid namnet Colan.. ska ha en glavie/fire/pure str och protector OMG, europe filmen SHIT, rogue och.. ivy fan va coola! åååh Yay! jag kör åxå glavie/fire STR på oasis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Tror jag skapar en Kille på Oasis [Har redan en] med Fire Pure Hekusal + Fire + Force! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Yay! jag kör åxå glavie/fire STR på oasis Fan heter du då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Omyepha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Okej, addar dig sen nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Okej, addar dig sen nån gång Gut! nu ska jag in och splea lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Heter iwe PÅ Oasis [Level 4] Fire+Forec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Om man kör med båge och cold, ska man ha 2:1 STR/INT eller 3:0 STR/INT och protector eller garment?:"> 3:0 Str./Int., helt klart. Jag kör med det och pwnz0rzarz allt i min väg. =) Typ. OCH JAG HATAR VÄRLDEN!! Att det ska vara så omöjligt att hitta en röd tomtehalsduk till brudar. TOXIE! Jag erbjuder dig offentligt 60.000 för din halsduk. Du är l33t, du kan säkert hitta en för mindre. Du går med plus då vafan. =) Alt. om någon annan hittar en för 60 k eller mindre, så får ni hjärtans gärna säga till in-game eller med ett pm här. En hittelön på 10 k väntar er. Och btw., varför flyttar alla till Oasis? Nog för att det laggar mindre, men våra hjärtan finns i Aege ju. :'( Snart kommer vSRO också. Vietnameserna är en rätt stor del av alla servar, när dom försvinner från iSRO (eller en del iaf.) kommer lagget minska. Redigerad 10 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kanske, men.. jag är ond. Jag skiter i vilket Förresten ska jag göra en mega char med denna, utan tvekan, ska lägga ner asmycket tid på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts