Colan K Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Mitt namn som står brevid 1337 ny sida mr. 1337 "I know.. punk!" Redigerad 8 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Här är min nyblivna level 10-brud kör glave/fire http://www.picfury.com/g/img/SRO20060409%20045522%5D_78-1.jpg kör på oasis-servern nu eftersom aege är så sjukt seg Redigerad 9 april, 2006 av nuhj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Aege är inte seg om du loggar in på morgonen har spelet upp till 15:00 då laggar de normalt inget ; jag brukat göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Aege är bara mysig om du spelar efter 23.30 på vardagar. På helger laggar det ända fram tills typ 02.00. =/ Und på tisdag blir det påsk-event! Hoppas det blir mer än bara 'hitta-paket-som-ska-lämnas-till-So-Ok'. Jag vill ha bunny ears! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Aege är bara mysig om du spelar efter 23.30 på vardagar. På helger laggar det ända fram tills typ 02.00. =/ Und på tisdag blir det påsk-event! Hoppas det blir mer än bara 'hitta-paket-som-ska-lämnas-till-So-Ok'. Jag vill ha bunny ears! ^^ Hoppas De blir roligt att lämna paket och känna Grejor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 OMFG! Bytte nyss till Oasis, och det är helt laggfritt! Och det är helg... klockan åtta på kvällen... inget lagg... *Aege-vana huvudet sprängs* Överväger att flytta permanent till Oasis. Vi får se helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Också funderat på det om jag ska vara ärlig (för en gångs skull ^^) loggat in ibland på aege och orkar inte köra för det laggar så mycket.. men isf ska jag vara lika ful som förut störst, fetast och röd ^^ fast jag ska nog lura en idiot jag känner så han lvlar upp min gubbe, han gör nog gärna det, han är gullig den pojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag byter iaf inte permanet till Oasis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jo, stor skillnad på oasis och aege hmm varför syntes inte min bild för? ska man inte sätta länken inom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jo, stor skillnad på oasis och aege hmm varför syntes inte min bild för? ska man inte sätta länken inom ? Jo, stor skillnad på oasis och aege hmm varför syntes inte min bild för? ska man inte sätta länken inom ? Jo ; de är stor skillnad men ändå Aege e rolig. du ska sätta www.domain.com/picIMG]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hallå alla! Ny här, började spela silkroad i fredags. Startade en gubbe, uppgraderade allt som jag kunde och var i level 9. Gick in här, såg att man inte skulle göra så som jag byggt pga allt möjligt. Skapade en ny gubbe för några timmar sen och nu är jag i level 11 med den. Började SP farma direkt och har ca 120 SP. Kommer ha mycket mer än så snart hoppas jag. Just nu håller jag på att göra nåt quest nät man ska samla ihop 8 olika stenar. Hittar inte den sista problemet är att jag bara kan spela spelet varannan vecka Lite irriterande. (Spelar på Venice men laggar ganska mycket där. Är det bara att byta server hur som helst med sina gubbar eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tror inte man kan göra det... men ändå, lvl lowbie är inte så mycket Fast iofs om man bara kan spela varran vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Gäller att spela som f*n när man väl har datorn. En ny dator är på G så jag kan spela när jag känner för de. Enda fördelen med att inte spela varje vecka är att man har något att längta till och att man inte tröttnar så fort Fast det kommer jag nog inte göra med SilkRoad. Fick höra om spelet perfekt i tid då jag precis "tröttnat" på CS :/ Lägger upp lite screens senare så ni får se min gubbe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Man tröttnar nog inte så lätt på Silkroad om man gillar rollspel. Men CS är ett ok spel man kan lira ibland liksom, inget jag spelar men. om du verkligen vill lvla bra så komihåg att ta questen, så får du exp & co med dig, finns en guide i första sidan vart alla är och stuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Mjo, håller på med questen hela tiden. Har gjort några stycken. Är på den man ska ta stenar från "tomb stones". Påverkar questen något negativt till min SP farming? (Älskar Rollspel som SRO, Diablo, WoW m.m) Edit* Var hittar man båge som är t.ex lvl 16 +3? Redigerad 9 april, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Mjo, håller på med questen hela tiden. Har gjort några stycken. Är på den man ska ta stenar från "tomb stones". Påverkar questen något negativt till min SP farming? (Älskar Rollspel som SRO, Diablo, WoW m.m) Edit* Var hittar man båge som är t.ex lvl 16 +3? Nope, påverkar inget för spfarming, nooo. Tja.. om ett item har "+" så är den bättre för den lvl. Kan också öka med.. alchemy men onödigt i lowbie lvls.. Iaf så kan man loota (hitta från mob) eller köpa från stalls som folk sätter upp Om en båge är 3 + lvl 16 tex, så är den lika bra som ett vapen till lvl .. 19 ^^ Vanligt vapen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Om en båge är 3 + lvl 16 tex, så är den lika bra som ett vapen till lvl .. 19 ^^ Vanligt vapen då. Smart där colan -------------------------------------------------------------------- Aja, det kommer säkert gå bra. Första gången jag dog med förra gubben så vågade jag inte göra något pga att jag var rädd för att losa massa saker som man gör på vissa spel när man dör. Frågade en kille vad jag skulle göra, han sa att jag bara skulle göra så att jag respawnas i byn. Trodde inte på han eftersom han satte sig bredvid mig . Så där låg jag i ca 10 minuter innan jag inte hade något val längre Kommer ta tid att fatta erat språk :S lowbie m.m Ni verkar vara ett trevligt gäng Dags att sova nu, hörs imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hur byter man spawningsstad? Jag vill spawna i Donwhang istället för Jangan. Ja, jag är medveten om vad som finns utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hur byter man spawningsstad? Jag vill spawna i Donwhang istället för Jangan. Ja, jag är medveten om vad som finns utanför. Du klickar på teleporten i DW och väljer "Designate as teleport tjosan" eller vad det står. Använd uteslutningsmetoden om du är osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hallå alla! Ny här, började spela silkroad i fredags. Startade en gubbe, uppgraderade allt som jag kunde och var i level 9. Gick in här, såg att man inte skulle göra så som jag byggt pga allt möjligt. Skapade en ny gubbe för några timmar sen och nu är jag i level 11 med den. Började SP farma direkt och har ca 120 SP. Kommer ha mycket mer än så snart hoppas jag. Just nu håller jag på att göra nåt quest nät man ska samla ihop 8 olika stenar. Hittar inte den sista problemet är att jag bara kan spela spelet varannan vecka Lite irriterande. (Spelar på Venice men laggar ganska mycket där. Är det bara att byta server hur som helst med sina gubbar eller?) Spela på Aege eller Oasis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts