iweX Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 FEL! Jag vann! Aja.... nu har jag en Black Devil Suit för 1 mille Använda han inge skills eller ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Fan jag spelar ju inte silkroad typ >.< så jävla jobbigt att lvla bara.. suck får växla lite mellan spelen tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Använda han inge skills eller ? :"> Japp, det var jag och två till lvl 35 mot han som inte använde vapen, bara fire imbue Vi vann nätt och jämt Han har ju ca 9000 HP att tanka Vi fick köra med vapen... men min Soul-spear skadar ju mindre än hans boxningsslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Japp, det var jag och två till lvl 35 mot han som inte använde vapen, bara fire imbue Vi vann nätt och jämt Han har ju ca 9000 HP att tanka Vi fick köra med vapen... men min Soul-spear skadar ju mindre än hans boxningsslag! OMG , hur mycket skadade hans Boxslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 OMG , hur mycket skadade hans Boxslag? Ca 100 Min glavie skadade runt 80 på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ca 100 Min glavie skadade runt 80 på han Dahah Ny Grej vid level 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OliverM Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har 2 frågo 1. vilka vapen och skills är bäst att använda??, jag har nu en gubbe på lvl. 30 med lightning, jag använder spear och är pure int, men den är inte så bra 2. vet någon ifall det kommer gå att köpa varg snart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag har 2 frågo 1. vilka vapen och skills är bäst att använda??, jag har nu en gubbe på lvl. 30 med lightning, jag använder spear och är pure int, men den är inte så bra 2. vet någon ifall det kommer gå att köpa varg snart?? 1. Om du ha Spear ska du använda Fire och Hekysal eller vad de heter och Force. 2. Vargar kommer gå att köpa om kanske nån vecka eller nått. Om du ska köpa vargar måste du ha ett Visa kort. Kan du ta kort på din gubbe så får vi se hur den ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vad har en hunter för jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vad har en hunter för jobb? Skydda traders från Thiefs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Skydda traders från Thiefs. Som typ poliser eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OliverM Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag vet tyvärr inte hur man lägger in bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 2. Vargar kommer gå att köpa om kanske nån vecka eller nått. Knappast. Om du ska köpa vargar måste du ha ett Visa kort. Knappast. De ska säljas i stables och kosta runt 2 mille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag vet tyvärr inte hur man lägger in bilder Använd imageshack och leta upp din bild på "browse" sen hostar du den och letar upp URL'n på den, sen sätter du in texten/urln i "IMG" som är över där du skriver Lite dåligt förklarat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OliverM Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 http://img468.imageshack.us/img468/6057/sro20060408123944895fe.jpg Här är min ''gubbe'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tjo! har spelat silkroad lite nu (lvl 10) och tycker det är rätt skojsigt. har inte gjort så många quests iofs, utan bara slaktat monster mest gjorde en gubbe på oasis, men nu när jag skummat igenom den här tråden verkar det som att de flesta kör på aege, så jag gjorde en ny gubbe där, men fyfaen vad seg server! fan 2 sek innan gubben reagerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Aege är så jävla seg... kan de inte fixa så man kan flytta sin gubbe till en annan server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nuhj Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Varför spelar alla på aege om den är så seg? är den alltid såhär? eller är det just nu bara för att den är crowded? oasis var inte särskilt seg, fast den var crowded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Varför spelar alla på aege om den är så seg? är den alltid såhär? eller är det just nu bara för att den är crowded? oasis var inte särskilt seg, fast den var crowded Grattis till 1337:e inlägget i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Z0mg, inlägg 1337! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts