Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

Alla som vill trad:a med protection (jag)..

PM:a mig kl 20.00

Har du börjat ta betalt för det än?

Btw., alla. Är på galen jakt efter en RÖD tomtehalsduk. Om ni har en köper jag den gärna, om ni hittar en så får ni hittelön på ett antal 1000.

Sen får någon gärna köpa min Reverse return scroll och min 500 MP Increase scroll. Billigt, that is.

......trött....på...att....farma........

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har du börjat ta betalt för det än?

Btw., alla. Är på galen jakt efter en RÖD tomtehalsduk. Om ni har en köper jag den gärna, om ni hittar en så får ni hittelön på ett antal 1000.

Sen får någon gärna köpa min Reverse return scroll och min 500 MP Increase scroll. Billigt, that is.

......trött....på...att....farma........

Tomte halsdukar kostar ca 100k.

Och är relatift lätta att hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tomte halsdukar kostar ca 100k.

Och är relatift lätta att hitta.

...så... trevligt..? Läs igenom mitt inlägg, så ser du att jag inte frågade vad de kostar eller var man hittar dom, utan ifall någon här har en ett sälja eller orka hitta en åt mig.

Dessutom finns dom för 60 k.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...så... trevligt..? Läs igenom mitt inlägg, så ser du att jag inte frågade vad de kostar eller var man hittar dom, utan ifall någon här har en ett sälja eller orka hitta en åt mig.

Dessutom finns dom för 60 k.

Ja , men jag ska leta nu , om jag hittar en för ca 40k och är male så köper jag temig själv , om jag hittar female vad gör jag då?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nån berätta var ticket seller Hageuk är någonstans? Han är inte vid någon av de hamnarna i den första världen, är han på andra sidan floden?

Vill ha questen där man ska döda 600 chakijis.

Gå till färjan längst västerut i Jangan-delen, och åk över. Direkt när du vänder dig om står han där. Det är även det bästa ställa att slakta Chakjis på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor