Topp3 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Alla som vill trad:a med protection (jag).. PM:a mig kl 20.00 Har du börjat ta betalt för det än? Btw., alla. Är på galen jakt efter en RÖD tomtehalsduk. Om ni har en köper jag den gärna, om ni hittar en så får ni hittelön på ett antal 1000. Sen får någon gärna köpa min Reverse return scroll och min 500 MP Increase scroll. Billigt, that is. ......trött....på...att....farma........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Har du börjat ta betalt för det än? Btw., alla. Är på galen jakt efter en RÖD tomtehalsduk. Om ni har en köper jag den gärna, om ni hittar en så får ni hittelön på ett antal 1000. Sen får någon gärna köpa min Reverse return scroll och min 500 MP Increase scroll. Billigt, that is. ......trött....på...att....farma........ Tomte halsdukar kostar ca 100k. Och är relatift lätta att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Tomte halsdukar kostar ca 100k. Och är relatift lätta att hitta. ...så... trevligt..? Läs igenom mitt inlägg, så ser du att jag inte frågade vad de kostar eller var man hittar dom, utan ifall någon här har en ett sälja eller orka hitta en åt mig. Dessutom finns dom för 60 k. Redigerad 4 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 ...så... trevligt..? Läs igenom mitt inlägg, så ser du att jag inte frågade vad de kostar eller var man hittar dom, utan ifall någon här har en ett sälja eller orka hitta en åt mig. Dessutom finns dom för 60 k. Jag köpte min för 40k... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 ...så... trevligt..? Läs igenom mitt inlägg, så ser du att jag inte frågade vad de kostar eller var man hittar dom, utan ifall någon här har en ett sälja eller orka hitta en åt mig. Dessutom finns dom för 60 k. Ja , men jag ska leta nu , om jag hittar en för ca 40k och är male så köper jag temig själv , om jag hittar female vad gör jag då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ja , men jag ska leta nu , om jag hittar en för ca 40k och är male så köper jag temig själv , om jag hittar female vad gör jag då?! Köper den till Topp3 såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Köper den till Topp3 såklart! Mobba inte björnis... det är mitt jobb Ta't lite rast från silkroad, spelar gudfadern just nu. Ska försöka sälja mina saker från storage iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Köper den till Topp3 såklart! Ok , hittade ingen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ok , hittade ingen.. Arga leken! Ja besökte Hotan igen idag... Gick till fots Ja såg en kille som sålde en lvl 64+3 bow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Nu har jag gjort en karaktär på Aege. Jag har inte spelat på den än så jag är bara level 1. Jag heter Ismaehl förresten. Redigerad 4 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 De var jag som sa till Adde att fixa char på Aege Sniper nice båge de dära.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Kan nån berätta var ticket seller Hageuk är någonstans? Han är inte vid någon av de hamnarna i den första världen, är han på andra sidan floden? Vill ha questen där man ska döda 600 chakijis. Redigerad 6 april, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kan nån berätta var ticket seller Hageuk är någonstans? Han är inte vid någon av de hamnarna i den första världen, är han på andra sidan floden? Vill ha questen där man ska döda 600 chakijis. Gå till färjan längst västerut i Jangan-delen, och åk över. Direkt när du vänder dig om står han där. Det är även det bästa ställa att slakta Chakjis på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kan nån berätta var ticket seller Hageuk är någonstans? Han är inte vid någon av de hamnarna i den första världen, är han på andra sidan floden? Vill ha questen där man ska döda 600 chakijis. Segaste QuestioneN hitilist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Lite tyst här... aja... Jag PvP:ade mot en lvl 61 utanför Donwhang Gissa vem som vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Han! Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Rätt IN på msn din pizzabagare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 IN på msn din pizzabagare! Du skulle PM:at mig. vad gör alla då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Rätt FEL! Jag vann! Aja.... nu har jag en Black Devil Suit för 1 mille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts