iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) ser ut som jag sitter på dig ... och att du kollar in min röv... .. ska spela nu iaf edit: lagt till dig Redigerad 3 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 ser ut som jag sitter på dig ... och att du kollar in min röv... .. ska spela nu iaf .. chuckyswe heter jag i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 ser ut som jag sitter på dig ... och att du kollar in min röv... .. ska spela nu iaf edit: lagt till dig Den va ju rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Antar att Topp3 går ut i spelet och klistrar in i Paint. Vi kan väl spela 18:00.. Det låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Det låter bra Prff , kan typ inte spela 18:00 eller jo , jag lägger bara in dig i guilden sen stänger jag ner för de laggar för mycke , vi ses vid jangs södra port. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Prff , kan typ inte spela 18:00 eller jo , jag lägger bara in dig i guilden sen stänger jag ner för de laggar för mycke , vi ses vid jangs södra port. OK! Alla noobs ! Kom hit och regga er! Kravet är lvl 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 OK! Alla noobs ! Kom hit och regga er! Kravet är lvl 5 Jo , de kan stämma alla som är +5 i level får va me gå till södra porten i jang 18.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vilken server? Ja e level 12 = noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vilken server? Ja e level 12 = noob Aege. Hälst +5 18:00 södra porten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Aege. Hälst +5 18:00 södra porten Åhhhhh, det är typ 222221212313123123 Milljoner års delay på skit servern!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Alla som vill köra en trade med mig som Hunter... PM:a mig in game kl. 20.00 eller skriv att ni vill delta här. Kl 20.05 kan jag vara hunter åt er. Donwhang till Jangan... kanske tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 18:10 Aege Södra porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 .sry IweX Det kom upp en massa andra saker som gjorde att jag inte kunde lira silkroad Går det bra imorgon istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 .sry IweX Det kom upp en massa andra saker som gjorde att jag inte kunde lira silkroad Går det bra imorgon istället? Prfff , jag kunde inte heller men idag så får de bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Server Inspection]Weekly Server Inspection Completed Date : 4/4/2006 inquiry : 2169 Hello. This is Silkroad Online. In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, the weekly server inspection of all servers has been completed. Weekly Server inspection periods occur every Tuesday. [Patch] - Earth Ghost Tribe s Counterattack Update 1. Donwhang Stone Cave, monsters added 2. 8 degrees items added 3. High level skills added 4. Quests above level 60 added 5. Vehicles, trans added 6. Level cap increased to 70 - Pet times have been restored and gold, silver time items have been restored on Oasis server through storage - Problem with failed to exchange the selected item message appearing after successful trade has been fixed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vad är Earth Ghost grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vad är Earth Ghost grejen? Det finns "nya" Earth Ghosts i grottan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Det finns "nya" Earth Ghosts i grottan :'( Aha , tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Alla som vill trad:a med protection (jag).. PM:a mig kl 20.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts